וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים בסטייל

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

5.7.2020 / 13:05

עיצוב פנים מסחרי הפך לעולם מורכב, שקובע שעיצוב העסק שלנו צריך להיות לא רק יפה, אלא חכם ומקדם הכנסות. מעצב הפנים יובל הלל מספר לנו איך עושים את זה נכון

יובל הילל עיצוב פנים. יוהנס פלטן,
יובל הילל עיצוב פנים/יוהנס פלטן

מחקרים רבים כבר הוכיחו שקבלת ההחלטות שלנו במהלך קניות מושפעת בין היתר מהחוויה הוויזואלית אותה אנו חווים בעסק בו אנו נמצאים. בהתאם לכך גדל האתגר של בעלי העסקים שמבקשים להתאים את העיצוב שלהם לערכי המותג ולהפוך אותו לעוד נדבך שיווקי. כדי להבין איך עושים זאת נכון, אנחנו נפגשים עם מעצב הפנים יובל הלל, מעצב פנים מסחרי מומלץ, שעוסק גם בפרויקטים פרטיים אבל לא מסתיר את החיבה שלו לפרויקטים המסחריים.

"הסטודיו שלי עוסק בעיקר בתחום המסחרי, לשם כיוונתי עוד בתקופתי כשכיר. פתחתי את הסטודיו בשנת 2014 לאחר שסיימתי תואר במכון הטכנולוגי HIT ולאחר שצברתי ניסיון כשכיר במשרדים מובילים. אני מאוד אוהב את הדינמיקה והקצב של פרויקטים מסחריים ואוהב להתחבר ללקוח בשלב מוקדם ויחד לבנות איתו את הקונספט. הרבה פעמים אני נפגש עם לקוחות שהם ממש בשלב הראשוני, שעדיין אין להם שם או מיתוג וביחד אנחנו מייצרים שפה עיצובית, דבר שלא יכול לקרות בפרויקט פרטי. עם זאת, אני אוהב גם פרויקטים פרטיים ואף פעם לא מוותר עליהם".

יובל הילל. יוהנס פלטן,
יובל הילל/יוהנס פלטן

מה העסקים עליהם אתה שם דגש בעבודה שלך? "אני מתמקד בעיקר בעסקים קטנים-בינוניים כמו בתי קפה ומספרות אך גם עסקים גדולים יותר עם אולם תצוגה של למעלה מ-1,000 מ'. תהליך העבודה דומה לתהליך עם לקוח פרטי, אך במסחרי אנחנו צריכים לספר סיפור או להעביר מסר שמייצר חווית לקוח. כדי לדעת להתאים לכל עסק את העיצוב המתאים ביותר עבורו, אני חוקר אותו, מבין מה הרקע שלו ומה הסיפור של הלקוחות שלו. אחרי שעשינו את זה אני מציג בפני הלקוח מספר אופציות עיצוביות ומכאן אני מבין למה הוא מתחבר יותר ומה מדבר אליו. אחרי גיבוש הקונספט אני בונה על החלל הנתון מספר סקיצות שמהן אנחנו בוחרים אחת או מרכיבים אחת סופית ועוברים להדמיית תלת ממד שממחישה ללקוח בדיוק איך העסק הולך להיראות".

אחרי שגיבשתם את הקונספט והעיצוב, מה עושים? "עכשיו אנחנו מגיעים לשלב התכניות לביצוע, שלב חשוב מאוד בו נשים דגש על דברים חשובים שיעזרו לנו להעצים את חוויית הלקוח ולמעשה להגדיל מכירות. אנחנו קובעים מיקומים של מערכות כמו תאורה, חשמל ואינסטלציה. לא כולם מקדישים מספיק זמן בשביל הנושא הזה אבל הוא מאוד חשוב - למשל נושא התאורה יכול להיות מקדם מכירות גבוה וצריך לשים על זה דגש רב. אני מלווה את הלקוחות שלי לחנויות ובוחר איתם את כל הפריטים - כלים סניטריים, רהיטים, אקססוריז, תאורה וכו'. אלו הדברים שעוזרים לנו להעצים את החוויה של הלקוחות ואני רוצה לדעת שהלקוחות שלי בוחרים את הטוב ביותר".

יובל הילל עיצוב פנים. יוהנס פלטן,
יובל הילל עיצוב פנים/יוהנס פלטן

מה הטיפים שלך לבעלי עסקים שעומדים בפני עיצוב העסק שלהם? "אם אתם בשלבי הקמה של העסק, מאוד חשוב לגבש את הקונספט שלכם מראש ולא לעשות דברים תוך כדי עבודה. תקדישו מספיק זמן מראש לשלב התכנון ולגיבוש שפה עיצובית, כדי שתגיעו לתהליך כשאתם יודעים מה אתם רוצים. לא פעם הגיעו אליי לקוחות שכבר התחילו תהליך אבל לא עשו זאת בצורה נכונה והם מאוד מבולבלים לגבי התוצאה הסופית. בנוסף, חשוב מאוד לשים דגש מאוד גדול על הנושא של תנועת הלקוח בחלל שלנו. עיצוב חללים מסחריים לא צריך להיות רק יפה, אלא חכם וכזה שישרת את הצרכים שלנו. אנחנו אלו שמכתיבים ללקוחות איך להסתובב, בוחרים מה הם יראו בכל שלב בקניה וגם מתי יגיעו לקופה. בנוסף, כמו שכבר אמרתי, נושא תאורה חשוב מאוד. לכל עסק יש את האיפיון שלו והתאורה צריכה להיות מתאימה. אם מדובר במאפיה למשל, אנחנו נרצה לשים תאורה חמה על המאפים ואילו במרפאה נשתמש בגוונים קרים יותר".

לעמוד של יובל הלל

יובל הילל עיצוב פנים. יוהנס פלטן,
יובל הילל עיצוב פנים/יוהנס פלטן

רוצים להצטרף? מחפשים מעצב או ספק?

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ואחד המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם

לחצו כאן

יובל הילל עיצוב פנים. יוהנס פלטן,
יובל הילל עיצוב פנים/יוהנס פלטן
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully