וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יפה וגם חכם: טאון האוס בצפון תל אביב

הבית הישן בן 4 הקומות בשכונה השקטה עבר שיפוץ כולל שהפך אותו מישן ומיושן למרחב מגורים עדכני ומודרני עבור משפחה של 5 נפשות, שבו לכל אחד יש את הפינה שלו

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
בית מודרני, חם, שיקי וחכם/איתי בנית

הפרוייקט: שיפוץ בית ישן בצפון ת"א
הדיירים: זוג + 3 ילדים
שטח: 300 מ"ר, 4 מפלסים
עיצוב: גילי רשף-גול
מערכות בית חכם: טופ אודיו

הפרוייקט הינו שיפוץ מהיסוד והרחבה של ביתם הפרטי של מעצבת הפנים גילי רשף גול, בעלה איש עסקים ומבעלי חברת "טופ אודיו" ושלושת ילדיהם (17,14,10) בשכונה שקטה בצפון ת"א. הבית מתאפיין במעטפת נקייה ומינימליסטית שמשאירה הרבה מקום וחום לבני המשפחה. שילוב כוחות מנצח של שני בני הזוג יצר בית מודרני, חם, שיקי וחכם, ביותר ממובן אחד.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
הבית בנוי ב-4 מפלסים לגובה, בסגנון טאון האוס/איתי בנית

זהו בית ישן שנרכש על ידי בני הזוג, ולאחר תכנון מחדש של כמעט שנה, התחילו השיפוצים שארכו כחצי שנה. השיפוצים כללו שדרוג והרחבת הקיים כדי ליצור מרחב מגורים נוח יותר ונכון יותר לבעליו החדשים, זוג פלוס 3 ילדים.

"שיפוץ בית קיים תמיד כרוך בהתמודדות ואילוצים תכנוניים רבים, זהו שיפוץ מאתגר, המשלב בין הקיים לחדש, ומעניק לבית ייחודיות ועומק" מסבירה המעצבת גילי רשף-גול. המטרה הייתה לייצר חללים מכילים ומפנקים, בית פתוח ומזמין, שמחבר בין בני המשפחה, אך יחד עם זאת מאפשר לכל אחד פרטיות. שטחו הבנוי של הבית נפרש על כ-300 מ"ר, המחולקים על פני 4 מפלסים, במעין "טאון האוס" הבנוי לגובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
הדק ופינת האוכל החיצונית/איתי בנית

כל חזית הכניסה חודשה, הקרניזים המיושנים הוחלפו בפרופיל פלדה שחור, דלת הכניסה הורחבה למקסימום רוחב וגובה, תאורת פרופיל (תאורה טכנית) וקיר "מיקרוטופינג" מקבלים את פני הבאים ומרמזים על סגנון עיצוב נקי ועכשווי.

בהמשך לעיסוקו רב השנים של בעל הבית בכל הקשור לבית חכם, הבית כמובן היווה פלטפורמה ליישום פתרונות הבית החכם על כל היבטיו, על מנת ליצור בית מפנק, בטיחותי ופשוט לתפעול, בהתאם לצרכים של בני המשפחה. כך שכמעט כל פלטפורמה אפשרית שהותקנה בו היא "חכמה", והמערכות גם מתקשרות זו עם זו, קיים ממשק בין האזעקה, מערכת המחשוב, החשמל החכם, מערכת המיזוג, מוזיקה, מצלמות - הכל משולב בממשק אחד.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
כל המערכות המותקנות בבית חכמות ומתקשרות זו עם זו/איתי בנית

"כדי למקסם את האור הטבעי, התקנו וילונות חכמים", מסבירה המעצבת, "רבע שעה לפני השקיעה, תאורת החוץ נדלקת ונכבית באופן אוטומטי על פי שעות שהוגדרו לה מראש. מבחינת בטיחות, אינטרקום חכם שולח תמונות לסלולר ההורים של מי שמקיש את קוד הכניסה, וכמובן יש קודים מיוחדים לבני המשפחה. מאחר שהבית בנוי על פני ארבע קומות , קיים חיבור לכל טלוויזיה שמתריע כאשר שער החניה או דלת הכניסה נפתחים, על מנת לספק שקט ובטחון גם כאשר בני הבית שוהים בקומות העליונות.

בעת יציאה מהבית ניתן לכבות את כל המערכות בלחיצת כפתור אחת, והמצלמות נכנסות למצב של התרעה. שלטים חכמים פזורים בכל חדרי הבית וחלק מהמערכות ניתנות גם להפעלה דרך הסלולרי של בני המשפחה.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
מיקסום של אור טבעי ופרופילים לבנים בכל הפתחים/איתי בנית

בקומת הקרקע נמצא המטבח שבו הותקנה דלת סתרים לחניה ולאזור השרות. הארונות הגבוהים נצבעו בשחור, והארונות הנמוכים בלבן ולמרות הדרמטיות והניגודיות, נוצרת במטבח הרמוניה ונינוחות. משטח השיש הנבחר הוא גרניט פורצלן וגם הכיור מהווה חלק מהמשטח. בעיצוב בוצע משחק של איזונים ולמרות שימוש רב בשחור, הלבן הוא הצבע הדומיננטי בכל הבית.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
ניגודים של שחור ולבן במטבח/איתי בנית

בפינת האוכל הוצב שולחן נגרים משוק הפשפשים שנרכש לפני כ-20 שנה וכוסה בפרספקס - החומר הטבעי והמראה המיושן מחמים ומאזנים את החלל. שילוב של שולחנות עץ טבעי בסלון, לצד שידת מתכת ומעקה לבנים מחדדים וחוזרים על אותו משחק של חומר וצבע ליצירת האווירה והעיצוב המינימליסטי, ויחד עם זאת - החם והמשפחתי.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
אומנות ופריטים רבים שנאספו ולוקטו במהלך השניםהם חלק בלתי נפרד מאופיו של הבית/איתי בנית

כל הפתחים מוסגרו בפרופיל בלגי לבן מלבד החלון השחור במטבח. החצר והצמחייה הירוקה של החוץ משתקפים ונראים מכל מקום בקומה, אלמנט שמגדיל ומכתיב את הזרימה בחלל. הדק נצבע בלבן ויציקת בטון טבעי באזור הברביקיו כהמשך לרצפת המיקרוטופינג מאחדים את החוץ והפנים לאחד.

שירותי האורחים חופו בקרמיקה לבנה 15/15 עם רובה שחורה (חיפוי שחוזר על עצמו בכל חדר רחצה בבית) , לצד נגרויות בתכנון מוקפד ופרקטי. אומנות ופריטים רבים שנאספו ולוקטו במהלך השנים בארץ ובחו"ל הם חלק בלתי נפרד מאופיו ומהאמירה האישית של בני הבית משתלבים בחלל בצורה טבעית כאילו נולדו שם.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
כל חדרי הילדים מוקמו בקומה הראשונה/איתי בנית

הקומה הראשונה הוסבה לקומה עבור הילדים (10,14,17) "חשוב היה לנו שכל הילדים יהיו ביחד ולא פזורים בקומות שונות. עבור הבכור תככנו יחידה מרווחת עם חדר רחצה פרטי משלו מעין מאסטר" מסבירה רשף - גול. גם בקומה זו, בחדרי הרחצה - התאורה הטכנית, הנגרויות והריהוט בצבעוניות זהה לשאר הביתה- שחור, לבן ואפור על כל גווניו.

בית הפרופילים עיצוב פנים גילי רשף גול. איתי בנית,
אמבט פרי סטנדינג בחדר הרחצה של סוויטת ההורים/איתי בנית

סוויטת ההורים נבחרה להיות בקומת הגג, למרות החיסרון של טיפוס מדרגות רבות, העדיפו בני הזוג את היתרונות בדמות גודל הקומה והפרטיות. המיטה, פריטי הנגרות, התאורה ושלל האלמנטים נצבעו בצבע לבן ופרקט אלון תלת שכבתי טבעי מחמם ומאזן את הלובן.

בחדר הרחצה הרחב והמפנק יש גם מקלחון זוגי גדול וגם אמבט "פרי סטנדינג", לצד מקומות אחסון רבים וירידה לפרטים כגון טלוויזיה במישור המראה ודלת הזזה ייחודית למקלחון או לאסלה נגלים מאחורי שתי דלתות פרופיל בלגי לבן וזכוכית פסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully