וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים את אירופה לבית

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

30.6.2020 / 16:03

ביקור באירופה נראה כמו חלום רחוק, אז למה לא להביא את אירופה לבית? הכירו את הקרניזים והפרופילים הדקורטיביים של דקור סטייל

אם יש משהו שמושך אותנו בכל בית או חלל שאנחנו נכנסים אליו, משהו שקופץ לעין ונותן תחושה של עיצוב קלאסי עם נגיעות של מודרניות, הרי שאלו קרניזים ופרופילים דקורטיביים. מדבור באלמנטים עיצוביים, המתאימים למגוון רחב של חללים ואנו יכולים למצוא אותם בבתים פרטיים, חדרי מגורים, בתי מלון, מסעדות, אולמות אירועים, בתי כנסת ומוסדות רבים. הם מאפשרים למעצבים, לאדריכלים וללקוחות פרטיים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב המעשירות את החלל ומעניקות לו מראה מעוצב ויוקרתי, קלאסי ועם זאת מודרני.

החידושים בתחום הביאו אותנו לשיחה עם בוריס אברמוב, הבעלים של דקור סטייל, יבואנית ומשווקת של פרופילים דקורטיביים, קרניזים, פנלים לרצפה, רוזטות ואלמנטים עיצוביים נוספים לקירות, לתקרות, לעמודים ועוד. "אנחנו רואים יותר ויותר בתים עם קיר דקורטיבי מרכזי, ובחלק גדול מהמקרים הוא כולל מסגרות או אלמנטים דקורטיביים. אנחנו מזהים קהל לקוחות הולך וגדל, שבוחר להוסיף אלמנטים כאלה לעיצוב שלו. הפתרונות של קרניזים ופרופילים דקורטיביים מאפשרים לנו להעניק לבית מראה קלאסי ומודרני".

דקור סטייל. שניאור עיצוב וחידוש הבית,
דקור סטייל/שניאור עיצוב וחידוש הבית

"הפרופילים שלנו מתאימים לפנים הבית וגם לחוץ", מוסיף אברמוב. "מי שמגיע אלינו זוכה לשירות מקצועי וטוב ואנו מלווים את הלקוחות שלנו לכל אורך התהליך - החל מייעוץ בשלב התכנון, דרך הכוונה ועד לחיבור למתקינים הכי טובים שיש. אנחנו יודעים להתאים ללקוחות שלנו בדיוק מה שהם צריכים בזכות הניסיון הרב שיש לנו, ולשמחתנו, אנחנו זוכים לתגובות מאוד טובות מהלקוחות".

מה הם הטרנדים הבולטים ביותר בעולם הזה כיום? "היום אנחנו רואים יותר ויותר בתים שמאמצים קיר דקורטיבי של מסגרות - מחלקים את הקיר למסגרות. זה נותן מראה קלאסי ומודרני באותה העת. בעבר העיצוב הזה היה מזוהה עם בתי מלון או מסעדות יוקרתיים והיום אנחנו רואים הרבה ישראלים שמאמצים את זה לביתם. בנוסף, בזכות העובדה שקרניזים באיכות גבוהה עמידים בפני מים ומכות, רבים בוחרים בהם שיעזרו ליישר תקרות שמתעקמות, בעיקר בחדרי אמבטיה".

דקור סטייל. שניאור עיצוב וחידוש הבית,
דקור סטייל/שניאור עיצוב וחידוש הבית

מה הכוונה לקרניזים באיכות גבוהה? "אפשר לרכוש קרניזים מחומרים שונים, אך אנחנו ממליצים רק על קרניזים העשויים מפולימר או פוליאורטן שהם עמידים למים, חזקים מאוד, ניתנים לצביעה ורמת הגימור שלהם גבוהה. בנוסף, את הפוליאורטן אפשר להתקין בחוץ ולא רק בתוך הבית. הרבה לקוחות בוחרים להוסיף להם תאורה נסתרת והם משמשים לפתרונות משלימים כמו הסתרת כבלים שאנחנו לא רוצים שהאורחים יראו. בנוסף, הם יכולים להשתלב כפריט דקורטיבי בפינות, שימנעו קילופי צבע לאורך הקיר".

האם יש חומרים שעדיף להימנע מהם? "בוודאי. אני ממליץ בשום פנים ואופן לא לגעת בקלקר. יש לו הרבה חסרונות, הוא הרבה פחות עמיד ואנחנו יכולים לראות בו שקעים שנוצרים ממגע, הוא מגיב פחות טוב לצבע, העיטורים עלולים להיעלם לאחר צביעה ובסופו של דבר הזול יוצא יקר ורבים ממי שרכשו קרניזים מקלקר, החליפו אותם בסופו של דבר".

חברת דקור סטייל הינה חברה ב-arcdb - פלטפורמה טכנולוגית עסקית לענף הבנייה, המחברת בין בונים ומשפצים לקהילת בנייה איכותית ומובילה.

לעמוד של דקור סטייל

דקור סטייל. שניאור עיצוב וחידוש הבית,
דקור סטייל/שניאור עיצוב וחידוש הבית

רוצים להצטרף? מחפשים מעצב או ספק?

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ואחד המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם

לחצו כאן

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully