וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאירים את הבית

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

30.6.2020 / 15:20

תאורה נכונה יכולה לשדרג לנו את המראה של הבית והגינה. אילן רגב, מנכ"ל חברת אגרולייט המתמחה בתחום, מספר לנו מה צריך לעשות רגע לפני שאנחנו מתכננים את התאורה בבית

אור גדול מאיר הכל. אחד השירים היפים ביותר שנכתבו בשפה העברית בשנה האחרונה, מספר (מבלי שהתכוון לכך אמיר דדון) את סיפורה של חברת אגרולייט, המתמחה בייבוא, שיווק וייצור של גופי תאורה ואביזרים לבית ולגינה. עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום, אולם התצוגה שלהם באזור התעשייה פולג שבנתניה הפך למוקד עלייה ללקוחות פרטיים ואנשי מקצוע.

אילן רגב, מנכ"ל החברה, הוא דור שני בתחום ונחשב לאחד מאנשי המקצוע המובילים בעולם התאורה. "מה שמייחד אותנו שמעבר ליבוא ולשיווק גופי תאורה ואביזרים, אנחנו גם מייצרים גופים ואביזרים בעצמנו. אנחנו יודעים לתפור גופים בהתאמה אישית ללקוחות", הוא מספר לנו. "מעבר לכך, אנחנו גם יועצי תאורה, לא רק אנשי מכירות. לקוחות ואנשי מקצוע מגיעים אלינו עוד בשלב התכנון ואנחנו נותנים להם את הייעוץ המקצועי על מנת להתאים את התאורה לצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר".

אגרולייט תאורה. יח"צ,
אגרולייט תאורה/יח"צ

החלטנו על שיפוץ של דירה, מה אנחנו צריכים לעשות בתחום התאורה? "הדבר החשוב ביותר הוא לתכנן נכון את התאורה בבית. בסופו של דבר התאורה משרתת אותנו והיא צריכה לענות על הצרכים שלנו - וזה הדבר החשוב ביותר. אני מציע שבשלב הראשון ממש תשבו ותציירו את החדרים, את הרהיטים שיש בהם ואז כשתגיעו ליועץ התאורה הוא יוכל להתאים את הגופים ואת הנקודות שלהם. אנחנו צריכים לעשות האמה בין גופי התאורה ליתר האקססוריז בחדר, בין אם זה ריהוט, תמונות, אי במטבח, פינות עבודה, צריך להתייחס לכל אלה".

מה מוצא מי שמגיע אליכם לאולם התצוגה? "דבר ראשון הוא פוגש אנשי מקצוע. אנחנו לא רק מוכרים תאורה, אלא גם יועצים וגם מייצרים אותה. לאנשים שלנו יש ניסיון רב והבנה בתחום, כך שהם יעניקו לכל לקוח את הפתרון הנכון ביותר למידות שלו. הלקוחות שלנו מורכבים מלקוחות פרטיים שמגיעים לאולם ומאנשי מקצוע כמו אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים, מפקחים ואפילו מוסדות ועיריות".

"אנחנו מציעים פתרונות בתחום תאורת הפנים שזה עולם ומלואו. אנחנו מציעים מגוון רחב מאוד של גופים שיתאימו לסגנונות השונים, מודרני, וינטג', פיוז'ן ועוד ואפילו מייצרים גופי תאורה על פי דרישת הלקוחות. לא כל מי שמוכר תאורה מבין בה, ואנחנו יודעים להתאים את התאורה לכל חלל. בתחום תאורת החוץ אנחנו נחשבים לאחת החברות הוותיקות והמובילות בארץ ואפשר למצוא באתר שלנו ובאולם אין סוף מוצרים ופתרונות, החל מגופים להארת עצים, שבילים, פרגולות, מטבחי חוץ ופינות ישיבה ועד לקשתות תאורה מיוחדות ותאורת רחוב".

אגרולייט תאורה. יח"צ,
אגרולייט תאורה/יח"צ

רגע לפני שהם יוצאים לחנויות התאורה, תן טיפים לקוראים שלנו. "כמו שאמרתי, כל הנושא של תאורה צריך להיות כבר בשלב תכנון הבית . אנחנו רוצים ליצור התאמה בין גופי התאורה לתאורה הרצויה - צריך לבוא מוכנים לחנות תאורה ואפילו לצייר את החדר, כי המוכר, בין אם הוא יועץ תאורה ובטח אם הוא לא, לא יכול לדמיין כיצד נראה החדר שלכם, מה האור הטבעי שבו וכו'. בנוסף, אני ממליץ לתכנן בסלון מספר נקודות תאורה - שנוכל להשתמש בהם לפי הצורך. אם אנחנו רוצים לייצר אווירה רומנטית נוכל להשתמש בחלק מהם, אם אנחנו רוצים להאיר את הסלון כולו נשתמש בכולן וכו'. והכי חשוב זה להתייעץ עם איש מקצוע - כמו בכל תחום בחיים".

ומה הטעויות שעלינו להיזהר מפניהן? " הטעות הנפוצה ביותר אצל הלקוח הישראלי הוא הבחירה ביופי ולא במשהו פונקציונאלי, הרבה פעמים הם בוחרים גוף שהוא מאוד יפה ומרשים אבל לא משמש את הצורך שלהם. הם יכולים לבחור גופים שהתאורה שלהם לא מספיקה לחלל או שהם מסנוורים. בנוסף, חשוב לשים דגש גם על המיקומים של גופי התאורה - כדי שיענו לנו על הצרכים שלנו".

לעמוד של אגרולייט

אילן רגב מנכ"ל אגרולייט תאורה. יח"צ,
אילן רגב מנכ"ל אגרולייט תאורה/יח"צ

רוצים להצטרף? מחפשים מעצב או ספק?

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ואחד המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם

לחצו כאן

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully