וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבות בעיצוב

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

6.7.2020 / 15:11

מירב רוטשס קורן וליאת בנימיני, השותפות בסטודיו לעיצוב פנים LIME, מדברות על השינויים שהבית שלנו חווה בעקבות הקורונה, מסבירות מדוע הן לא ממהרות לאמץ טרנדים ובעיקר מראות שהן מאוהבות במקצוע שלהן

סטודיו לעיצוב פנים ליים 1. נימרוד כהן,
סטודיו לעיצוב פנים ליים 1/נימרוד כהן

מיד כשאנחנו פותחים את השיחה עם מעצבות הפנים מירב רוטשס קורן וליאת בנימיני השותפות בסטודיו ליים המתמחה בעיצוב פנים, הן מדגישות שתי עובדות שהן המשמעותיות ביותר עבורן: "קודם כל אנחנו חברות לפני שאנחנו שותפות - זה הבסיס להכל. הדבר השני, אנחנו חיות ונושמות עיצוב".

מכאן, הן מסבירות את החיבור שלהן לעיצוב, את הרקע שלהן ובעיקר מה שהופך אותן למעצבות פנים מומלצות שעושות פרויקטים שמשאירים אותנו ללא מילים. "אנחנו באות עם רקע של למעלה מ-15 שנים בתפקידים בכירים בתחום הקמעונאות והתעסקנו המון בתחומים של שיווק, סחר וכו' ולמדנו להכיר את הלקוחות שלנו ואת הספקים. בזכות זה, יש לנו יכולת אמיתית להבין את הלקוחות שלנו והצרכים המיוחדים של כל אחד מהם. זה תהליך ארוך שלוקח זמן, בעיקר בגלל שחלק גדול מהלקוחות לא מצליח לתרגם את הרצונות שלו למילים".

סטודיו לעיצוב פנים ליים 2. נימרוד כהן,
סטודיו לעיצוב פנים ליים 2/נימרוד כהן

ואיך עושים את זה? "אנחנו מעבירות ללקוחות שלנו שאלות מנחות שעוזרות לנו לתרגם את הרצונות של הלקוחות שלנו לעיצוב מותאם אישית, שהוא הדבר הכי חשוב בסופו של דבר. אנחנו חיים בעולם שבו כמעט כל אחד יכול לעצב את הבית בהשראה של תמונה מפינטרסט או פוסטר שראה, אבל הדבר האמיתי הוא לעצב משהו ייחודי כדי שהבן אדם ירגיש שהוא חוזר לבית שלו. זה תהליך העיצוב הייחודי שלנו ואנחנו מאוד מאמינות בו. מבחינתנו זה השלב הכי חשוב בתהליך העיצוב".

אילו סיבות נוספות מהוות עבורכן יתרון בבחירה שלכן על פני מעצבים אחרים? "זה שאנחנו באות לתחום כקריירה שניה ויש לנו את היכולת להבין מה זה בית בכלל, בתור נשות משפחה עם ילדים, מסייע לנו להבין את הצרכים של כל משפחה, ומה כל בית צריך להכיל, כולל פתרונות פונקציונאליים שיהיו לא רק יפים, אלא שימושיים. לניסיון החיים שלנו יש ערך ובמיוחד שכל חיינו אנחנו סביב עיצוב ולייף סטייל. אנחנו ערות לטרנדים הכי חמים, מבקרות בהמון תערוכות ברחבי העולם וסופגות השראה ממקומות שונים. כשאנחנו מתחילות לעצב אנחנו מתחילות מהשראה מבוימת ומנסות להביא משהו מאוד ייחודי ללקוח שלנו, שיתאים בדיוק עבורו. התכנון, הזרימה, העיצוב וכו' חשובים לנו לא פחות מהסטיילינג, ואנחנו דואגות שכל דבר בבית יהיה נוח לחיים בו".

סטודיו לעיצוב פנים ליים 3. נימרוד כהן,
סטודיו לעיצוב פנים ליים 3/נימרוד כהן

"שיפוץ זו תקופה לחוצה עבור הלקוחות ואנחנו רוצות שהלקוח שלנו יזכור את התקופה בתור חוויה חיובית ולכן אנחנו מאמינות שצריך להרגיע אותו". איך עושים את זה? "אם מתכננים את הדברים בצורה נכונה, עם נהלי עבודה, התקופה עוברת בקלות רבה יותר. אנחנו מובילות ועוזרות ללקוח ואף פעם לא זורקות אותו למים. הסלוגן שלנו הוא "COMING HOME" - לתת לאנשים להרגיש בבית שלהם. אנחנו פועלות מהרגש ומהלב ועושות את זה בהמון תשוקה וכיף".

בואו נדבר על טרנדים. מה הטרנדים הבולטים בעיצוב פנים? "אנחנו מסתכלות על טרנדים אבל פחות ממליצות לאמץ אותם. זה דבר שמתאים יותא לאופנה ופחות לעיצוב הבית - אפשר לקנות חולצה טרנדית ולזרוק אותה אחרי שנה, אבל רהיטים ועיצוב זה משהו שמלווה אותנו תקופה. צריך לדעת איך, איפה ומתי להשתמש בטרנדים, ניתן לשלב אותם בצורה חכמה באקססוריז או באלמנטים מסוימים שיהיה לנו קל יותר להחליף אותם. לא כל טרנד מתאים לכל אדם או לכל תקופה".

סטודיו לעיצוב פנים ליים 4. נימרוד כהן,
סטודיו לעיצוב פנים ליים 4/נימרוד כהן

איך אתן מתארות את ההשפעות של התקופה האחרונה על עיצוב הבתים שלנו? "אנשים נשארו בבית וחוו אותו בצורה אחרת. הייתה להם יכולת להסתכל על הבית בצורה אחרת ולהבין שלא נורא להישאר בו כל כך הרבה זמן. הקורונה תשפיע עלינו בהרבה תחומים, הרגלי הצריכה למשל ישתנו ואנחנו מבינים שהיכולת לשדרג את הבית לא כרוכה בסכומי עתק. מספיק ליטושים של צביעה, חידוש כריות, לטפל בפינה מסוימת ואין צורך בהשקעה מרובה. בנוסף, אנחנו עדים להמצאה של משרדים ביתיים. זה מדהים שעברנו לעבוד ככה מהבית ולהתנהל ב"זום". אנשים צריכים למצוא פינה נכונה לעבוד בבית, עם רקע מתאים לשיחות וידאו ואפשר לעצב קיר מאוד נחמד, עם שולחן וכיסא נוחים ובאבזור נכון ולא יקר. בכלל תחום העיצוב הולך לעידן חדש של עיצוב בר קיימא. לא צריך להוציא הרבה כסף על עיצוב אלא לחדש דברים, או לאסוף פריטים שמתאימים אך ורק לנו ולא לכולם".

לעמוד של מירב רוטשס קורן וליאת בנימיני

סטודיו לעיצוב פנים ליים 5. נימרוד כהן,
סטודיו לעיצוב פנים ליים 5/נימרוד כהן
סטודיו לעיצוב פנים ליים 6. נימרוד כהן,
מירב רוטשס קורן וליאת בנימיני/נימרוד כהן

רוצים להצטרף? מחפשים מעצב או ספק?

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ואחד המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם

לחצו כאן

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully