וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגיות שמעצבת עם חומרים

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

5.7.2020 / 15:04

כשמדברים על אדריכלות ועיצוב פנים מדברים על יצירתיות. קובי אדרי והדס מרום מסטודיו מרום ID מלמדים אותנו מה היא יצירתיות אמיתית

וילה בראשון לציון קובי מרום. יח"צ,
עיצוב של סטודיו מרום ID לוילה מפוארת בראשון לציון/יח"צ

אומרים שטובים השניים מן האחד. במקרה של קובי מרום והדס אדרי, זוג שעבר את כל מסלול ההכשרה ביחד לאחר שהכיר במהלך לימודי האדריכלות, וכשסיימו את הסטאז' החליטו לפתוח משרד משותף, ההוכחה לכך באה לידי ביטוי בעבודות שלהם, שזוכות לגוון הייחודי המזוהה עימם. "אנחנו אוהבים חומרים", פותח קובי, שמספר לנו בראיון על המשרד המשותף, הייחודיות שלו ומעניק לנו הצצה לפרויקט מרשים במיוחד ממנו אנחנו יכולים ללמוד. "החומרים הם מה שמניע אותנו מסביב לעיצוב - בכל סגנון שהלקוחות שלנו ואנחנו נבחר, נדאג להתייחס לחומר וניקח אותו לקצה. אנחנו דואגים שלכל חלל שאנחנו מעצבים יהיה את הקונספט שלו והוא יכלול 'פיס' מסוים שיהיה ייחודי לבית ואף אחד לא יוכל להתעלם ממנו".

איך מתחלקת העבודה ביניכם? "כל אחד מאיתנו מלווה פרויקט באופן עצמאי. אנחנו שותפים ומתייעצים על הכל, אבל הלקוח פוגש מישהו אחד שמלווה אותו מתחילת התהליך ועד לסופו". מה מאפיין את העבודה שלכם? "מעבר לשימוש בחומרים, אנחנו מקפידים על קווים מאוד נקיים. לא משנה באיזה סגנון של בנייה או עיצוב, חשוב לנו שהבית יהיה מאוד נקי. יש לנו תפיסה שעל פיה אנחנו עובדים, שבה אנחנו מסתכלים על כל חלל כמו על פריים של מצלמה, מחברים את הזוויות ויוצרים מכלול שלם. אנחנו רוצים להתרגש מכל נקודת מבט שיש בבית, ושואלים את עצמנו מה היינו רוצים להרגיש עכשיו כשאנחנו נכנסים הביתה, יושבים על הספה או יוצאים מהחדר. חשוב לנו שהלקוח והאורחים שלו יתרגשו ויגידו וואו על כל נקודה בבית עליה הם מסתכלים".

וילה בראשון לציון קובי מרום. יח"צ,
וילה בראשון לציון קובי מרום/יח"צ

קובי מכניס אותנו לפרויקט מיוחד שהם סיימו לאחרונה, תכנון ועיצוב של וילה בראשון לציון. אחת המחמאות הגדולות ביותר עבור אדריכלים ומעצבים היא כשלקוח הופך ללקוח חוזר, וכך קרה הפעם. "מדובר בלקוח שכבר עבדנו איתו בעבר, הוא מכיר את העבודה שלנו וביקש לעבוד איתנו שוב. תכננו עבורו וילה מאוד מעניינת, עם בריכה וחלל כפול. הקומה התחתונה עוצבה בסגנון של אופן ספייס ענק, למעלה מ-100 מ"ר של מטבח וסלון. היה חשוב לנו לשמור על קווים נקיים שבאים לידי ביטוי בתאורה, בריהוט, באקססוריז שהכנסנו לבית".

אבל מה שתופס את העין יותר מכל (וזה מאוד קשה בוילה כזאת שכל חלל בה עוצר נשימה יותר מהשני), היא עבודת ברזל שמלווה את קירות הבית ויוצרת מראה שאי אפשר להתעלם ממנו. "זאת בדיוק העבודה שדיברנו עליה - שימוש בחומר שיוצר 'פיס' עוצר נשימה. העבודה הזאת מלווה את הבית מהסלון, לקומה העליונה וממשיכה למרתף שעוד נדבר עליו. היא משלבת בתוכה אלמנטים כמו מנורה, שהופכים אותה לא רק למיוחדת ויפה אלא גם לפונקציונאלית".

וילה בראשון לציון קובי מרום. יח"צ,
וילה בראשון לציון קובי מרום/יח"צ

"מדובר במשפחה שמאוד אוהבת לארח, ולכן עיצבנו את המרתף כחדר אירוח שגולת הכותרת שלו היא חדר יין צמוד. זאת משפחה שחובבת יין וזה מה שהם אוהבים לעשות בסוף היום. חיברנו את שני הדברים לחלל אירוח שגם הקו שלו נקי ומוקפד, כשברקע עבודת הברזל ממשיכה לקיר המפלס התחתון. ליד חדר היין יש חדר אירוח נוח ומפנק, מעין 'זולה' אבל מוקפדת, נקיה ובלי קשקושים מיותרים".

לסיום, מה הטיפ שלך למי שעומד בפני עיצוב או תכנון הבית שלו? "במציאות של היום בה אנחנו נמצאים במרדף מתמיד, הרבה אנשים מחפשים את המקום השקט שלהם. אם פעם היינו צריכים לצאת לחופש בבית מלון כדי להירגע, היום אנשים הופכים חללים מסוימים בבית לבית מלון - הם מוצאים את הפינה שלהם בבית בה הם נהנים והיא גורמת להם להירגע ומרגישים בחופשה מבלי לנסוע. לאחרונה אנחנו מאמצים יותר ויותר עיצוב של 'חדר יין', שנהיה ממש קטע מטורף וכל אחד יכול לעשות את זה בבית שלו. לוקחים חלל, מעצבים אותו כמו חדר יין עם כל האקססוריז שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומיד מרגישים שזה לא 'עוד בית'. אני ממליץ לעשות את זה ליד חדר אירוח או חדר משפחה, שיארח את האורחים ויוסיף את אפקט הוואו".

לעמוד של סטודיו מרום ID

וילה בראשון לציון קובי מרום. יח"צ,
וילה בראשון לציון קובי מרום/יח"צ

רוצים להצטרף? מחפשים מעצב או ספק?

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ואחד המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם

לחצו כאן

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • וילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully