וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלריה ושמה תשוקה

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

2.7.2020 / 14:49

ביקור בגלריית זהבי נחשב לחוויה עבור כל מי שקשור לעולם העיצוב. התקרה הגבוהה והעיצוב הדרמטי מכניסים אותנו למקום מלא בסטייל, השראה, חום ותשוקה לעיצוב

אילן זהבי. עיצוב: ענבל ברקוביץ', צילום: אלעד גונן,
אילן זהבי/עיצוב: ענבל ברקוביץ', צילום: אלעד גונן

אם אתם מתעסקים בעולם העיצוב או אפילו רק חובבים שלו, את השם "גלריית זהבי" כבר בטוח שמעתם. אמרו עליה לא מעט. שהיא מעוררת חושים, משב רוח רענן בעולם עיצוב הפנים בישראל ובעיקר שגם אתם חייבים להכיר אותה. נפגשנו לשיחה עם מעצב הבית של גלריית זהבי, אילן זהבי, כדי לשמוע ממנו איך הכל התחיל ומה הן התוכניות לעתיד.

אילן זהבי. עיצוב: רונית שיסמן, צילום: עדי אקשטיין,
אילן זהבי/עיצוב: רונית שיסמן, צילום: עדי אקשטיין

אמנות, ים והרבה אהבה. שם הכל התחיל...

‏"תמיד ידעתי שהאמנות היא חלק בלתי נפרד מחיי. התשוקה ליצירה, לחומר, לצבעים ולסטייל היו שם בכל דבר שעשיתי מאז ומתמיד". מספר זהבי. "את מרבית ילדותי הקסומה העברתי בגלישת גלים בחוף הים בבת ים, שם גדלנו. שעות ארוכות של נוף כחול ואוויר מדהים תמיד היוו מקור השראה ודמיון שלא פסק לרגע. השילוב בין גלישת גלים, לאהבה גדולה לאמנות הביאה אותי להירשם ללימודי משחק בבית הספר של יורם לווינשטיין שהיווה עבורי בית לדמיון, התפתחות אישית והרבה סקרנות".

אילן זהבי. עיצוב: רונית שיסמן, צילום: ליאור טייטלר,
אילן זהבי/עיצוב: רונית שיסמן, צילום: ליאור טייטלר

רגעים של נוסטלגיה משכונת פלורנטין המדהימה

"בשלב מסוים, הבנתי שהגיע הרגע להותיר את החיים שידעתי ולהצטרף לחזון וליצירה הקסומה שאבי ייסד. נגריה קטנה בשכונת פלורנטין הפסטורלית הפכה במהרה לבית השני שלי. שעות רבות של שרטוטים, תכנון, עיצוב וייצור רהיטים עליהם היה אמון אבי במשך עשרות שנים, הפכו באופן טבעי לעשייה האישית היומיומית שלי. הסקרנות שלא פסקה, הדרור המחשבתי לו זכיתי והרצון הגדול להעז, לחדש וליצור הפכו לאהבה הגדולה של חיי.

אחרי ארבע שנים אינטנסיביות של יצירה הרגשתי כי משהו חסר. הלב קרא לי לצאת שוב למרחב הגדול ולחזור למקום הידוע והבטוח שלי - הים".

אילן זהבי. עיצוב: סיגלית לביאב,
אילן זהבי/עיצוב: סיגלית לביאב

מבית ים לרצועת חוף משלנו בקוסטה ריקה הרחוקה

השלב הבא במסע חייו של זהבי היה בקוסטה ריקה הרחוקה. "את חופיה הקסומים של קוסטה ריקה לא אשכח לעולם. המרחבים המדהימים, הג'ונגלים הפראיים וכמובן הגלים שמאפיינים רק אותה גרמו לי להתאהב. כך, לאחר שנים רבות של עבודה מאומצת בנגריה מצאתי את עצמי בלב ליבו של הטבע שהחזיר בי כאש את הדמיון והאהבה. הסקרנות שבי שהלכה וגברה, החיבור הטהור לטבע, למה שהוא יודע לייצר ולייצג ריגשו אותי כל פעם מחדש. לאחר מספר חודשים של שכרון חושים החלטנו, מספר חברים ואני כי רצועת חוף מהאי הזה הקסום הזה, חייבת להיות שלנו. כך חברנו ובנינו את כפר הנופש LUZ DE VIDA המדהים ביופיו לגולשים מכורים בדיוק כמונו".

אילן זהבי. עיצוב: נטלי אלל, צילום: אורית ארנון,
אילן זהבי/עיצוב: נטלי אלל, צילום: אורית ארנון

הלב נשאר תמיד בבית

אבל כידוע, זהבי נמצא פה בארץ ומוביל את הגלריה. "את ימי העברתי בין חופי קוסטה ריקה לביקורים תכופים בארץ. שם, בביקור קצר לרגל חתונתו של חבר, הכרתי את האחת והיחידה ליאת, ששבתה במהרה את ליבי והחלטנו לחיות את חיינו יחד. הגעגועים העזים לארץ והכמיהה לחזור ליצירה הביאו אותי להחלטה שאין כמו בבית. עם שובי ארצה ידעתי כי ביחד, המורשת שהשאיר לנו אבי שהיה אמן בעבודות עץ, יחד עם אחי אבי זהבי המוכשר, אנו הולכים להביא בשורה חדשה לעולם העיצוב בישראל".

אילן זהבי. עיצוב: לירז עמר, צילום: אלעד גונן,
אילן זהבי/עיצוב: לירז עמר, צילום: אלעד גונן

"את אולם התצוגה הרחב עיצבנו כחלל גדול, בוהמי ודרמטי. היה לי ברור שהעיצוב והקונספט צריכים לעורר את כל החושים. קירות טקסטואליים, חללים מרשימים ורחבי ידיים ובמרכזם רהיטים שעוצבו ויוצרו בקפידה עם המון תעוזה. הייתה זו הגשמת חלום עבורי. חדוות היצירה שלא פסקה לרגע. החופש המחשבתי, האהבה לטקסטורות וחומרי גלם שונים הביאו אותנו, בכל פעם מחדש ליצור פריטי ריהוט ייחודיים עם אמירה אישית".

אילן זהבי. עיצוב: הדס וקובי מרום, צילום: יואב פלד,
אילן זהבי/עיצוב: הדס וקובי מרום, צילום: יואב פלד

אולם התצוגה של "גלריית זהבי" סחף אחריו במהרה קהילה מקצועית גדולה של אדריכלים ומעצבי פנים מן המובילים בישראל שבחרו פעם אחר פעם בעיצובים הייחודיים בפרויקטים מרשימים במיוחד. "גלריית זהבי עבורי היא הגשמת חלום. המקום שמעניק לי בכל פעם מחדש ליצור באהבה, לייצר רגש ולגרום לכל אחד להתחבר ולאהוב את המרחב האישי שלו. זוהי אהבתי הגדולה. אני מאמין שזמן איכות עם משפחתי האהובה בחוויות משותפות, אהבה גדולה לבורא עולם והתבוננות בעולם המופלא הזה, תמשיך ותיצור דברים טובים. והרבה".

רוצים להצטרף? מחפשים מעצב או ספק?

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ואחד המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם

לחצו כאן

אילן זהבי. עיצוב: אושיר אסבן, צילום: סיון אסקאיו,
אילן זהבי/עיצוב: אושיר אסבן, צילום: סיון אסקאיו
אילן זהבי. עיצוב: אילנית שילון, צילום: ליאור טייטלר,
אילן זהבי/עיצוב: אילנית שילון, צילום: ליאור טייטלר
אילן זהבי. עיצוב: ניצן הורוביץ, צילום: עודד סמדר,
אילן זהבי/עיצוב: ניצן הורוביץ, צילום: עודד סמדר
אילן זהבי. עיצוב: מושיק חדידה, צילום: עודד סמדר,
אילן זהבי/עיצוב: מושיק חדידה, צילום: עודד סמדר
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • נגרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully