וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המרגש של השבוע: חובבי טבע מצאו מצודה נטושה ביער - ובה תיבה מסתורית

2.7.2020 / 0:01

קבוצת חובבי טבע מצאו מצודה נטושה ביער והחליטו להמשיך לבנות אותה. ביום בהיר אחד הם נתקלו בתיבה מסתורית ועליה מכתב "קרא אותי" עם מפתח. הם שיתפו את סיפורם יוצא הדופן עם הווידאו מרגעי פתיחת התיבה והסיפור הפך במהרה ללהיט ברשת

reddit.com/eren_yeagermeister

אם גם אתם מצאתם את עצמכם בתקופה האחרונה קצת בדאון, הסיפור הבא לגמרי יעודד אתכם. קבוצת חובבי טבע מצאו מצודה נטושה ביער שמישהו החל לבנות ומעולם לא סיים - והחליטו להמשיך בנקודה בה הוא עצר ולהשלים את מלאכת הבנייה. הם ביקרו במקום כל כמה ימים והוסיפו עוד אביזרים שהפכו את המצודה לבית של ממש.

"אנחנו קבוצה של חמישה חברים מאוד טובים שאוהבים להיות אחד בחברת השני", אמר אהרון בריאיון ל"בורד פנדה", "שניים מאיתנו חברים כבר 28 שנה, עם אחד אחר כבר 15 שנה ועל הדרך צברנו עוד כמה חברים חדשים. כשנקלענו למצודה הזאת, כולנו ידענו שהגיע הזמן לפרויקט בנייה מהנה חדש". יום אחד הם ביקרו במצודה הסודית שלהם וגילו שם תיבה מסתורית עם מכתב שכתוב עליו "קרא אותי" ומפתח. הם מיד הוציאו נייד מהכיס ותיעדו את רגע החשיפה הדרמטי - ומה שציפה להם בתיבה הזאת היה משהו שהם ממש לא ציפו לו.

כך המצודה נראתה בימיה הראשונים

בנו מצודה ביער. eren_yeagermeister, צילום מסך
בנו מצודה ביער/צילום מסך, eren_yeagermeister
המצודה שנמצאה ביער. eren_yeagermeister, צילום מסך
המצודה שנמצאה ביער/צילום מסך, eren_yeagermeister

הקבוצה פתחה את המכתב וגילתה שהמצודה הסודית שלהם אינה רק שלהם ושלמעשה הם חולקים אותה עם שתי קבוצות מסתוריות אחרות. האחת, זו שהשאירה את הקופסה, כינתה את עצמה "הגונס". בשני מכתבים סיפרו הגונס לקבוצה של אהרון, אותה הם כינו "חבורת היער", מי הם ושאלו בנימוס אם זה בסדר שגם הם ינצלו את המצודה למנוחה ולהתנתקות מהעולם המודרני. הם הבטיחו להם שלא יהרסו את מה שבנו ולא יגעו בשום דבר שלהם (כולל בשקית ההפתעות שהשאירה החבורה מאחור) ושמו בקופסה גם כלי כתיבה איתם יוכלו להמשיך להתכתב. הם גם הבטיחו שימשיכו לשמור את קיומה של המצודה בסוד.

כמובן ש"חבורת היער" התרגשה לגלות שיש עוד אנשים שנהנים מהמבצר הקסום שלהם, רק שבתוך התיבה הם מצאו מכתב נוסף, הפעם מהחבורה המקורית - אלה שהחלו לבנות את המצודה ה-OGs.

החבורה נחשפת לתיבה

מצודה ביער. eren_yeagermeister, צילום מסך
מצודה ביער/צילום מסך, eren_yeagermeister

התיבה המסתורית

התיבה המסתורית שנמצאה במצודה ביער. eren_yeagermeister, צילום מסך
התיבה המסתורית שנמצאה במצודה ביער/צילום מסך, eren_yeagermeister

למכתב צורף מפתח שפותח את התיבה

התיבה המסתורית שנמצאה במצודה ביער. eren_yeagermeister, צילום מסך
התיבה המסתורית שנמצאה במצודה ביער/צילום מסך, eren_yeagermeister

ובתיבה מכתב גם מיוצרי המצודה המקוריים

התיבה המסתורית שנמצאה במצודה ביער. eren_yeagermeister, צילום מסך
התיבה המסתורית שנמצאה במצודה ביער/צילום מסך, eren_yeagermeister

סרטון של חמש דקות המתעד את רגע החשיפה פורסם ברדיט, שם הוא הפך לויראלי. תוך מספר ימים, הפוסט זכה ליותר מ-80,000 צפיות ומעל אלף תגובות של אנשים שהתרגשו לשמוע את הסיפור ושיתפו את סיפור "המצודה" האישי שלהם. "זה היה מדהים לקרוא את כל הסיפורים של אנשים שמדברים על מצודת הילדות שלהם", סיפר אהרון כשנודע לו שהפוסט הפך לויראלי, "קראנו אלפי תגובות על איך הסיפור הזה עזר לאנשים ונתן להם תקווה במה שיכול להרגיש כתקופה חסרת תקווה".

צפו ברגע החשיפה של תוכן התיבה:

מאז שהסיפור פורסם ברשת התרחשו מספר התפתחויות, כפי שהסביר אהרון: "הקבוצה שלנו נתקלה באחד הימים בגונס במצודה והגונס נתקלו ב-OGs, כך שהעולמות התמזגו אט אט. ממש השבוע נפגשנו כולנו לראשונה. מאז שצילמנו את הסרטון בנינו עוד כמה ספסלי עץ והוספנו עוד עלים ארוגים לקירות ולתקרה לכיסוי נוסף. בתיבה יש כמה הפתעות חדשות וכולנו ממשיכים לתקשר זה עם זה באמצעות מכתבים. דברים חדשים קורים מדי יום!".

כל החבורות נפגשו השבוע

אנשי "חבורת היער" סיפרו כי בהתחשב בכך שהמרחב הזה חשוב עבורם, הם שמחים לחלוק אותו עם העולם, אך כדי לשמור על הייחודיות שלו - החליטו שלא לשתף את מיקומו המדויק ביער. אולם, הם סיפרו שאם במקרה מישהו יימצא אותו - הוא לחלוטין מוזמן "להרגיש בבית" וליהנות מיתרונותיו. הם הציבו בתיבה ספר אורחים לכל מי שבמקרה יגיע למקום. אהרון מודה שהם שקלו היטב אם לפרסם את סיפורם האותנטי אך לאור המצב חשבו שזה ישמח אנשים לשמוע על היכולת של אנשים לעבוד יחד, לתקשר בדרך המסורתית וליהנות יחד ממשאבי הטבע.

ככה נראית המצודה בסיום בנייתה

כך נראית המצודה בסיום בנייתה. eren_yeagermeister, צילום מסך
כך נראית המצודה בסיום בנייתה/צילום מסך, eren_yeagermeister

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully