וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורילה בסלון וצמחים על הקירות: מיני פנטהאוז מהאגדות

איך נראה מיני פנטהאוז של מאפרת ואדריכל נוף? בדיוק כמו שאתם מדמיינים, אבל יותר. יותר צבעוני, יותר פרחוני, יותר נועז, יותר הכל. 155 מ"ר של שבירת מוסכמות, העזה עיצובית ודרמה

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
יצירתיות ושבירת מוסכמות. החלל המרכזי/אלעד גונן

אחרי שנים של מגורים בדירה בלב העיר החליטו בני הזוג, להם שני ילדים (בת בוגרת ובן חייל) לשדרג את המשפחה ולעבור לדירה גדולה יותר בבניין חדש הממוקם בקרבת משרדו של הבעל - אדריכל נוף מצליח. כאדריכל שמבין דבר או שניים בתכנון החליט בעל הדירה, עם קבלת התכניות מהקבלן, לשבת ולתכננה בעצמו על פי צרכי המשפחה. בהתייעצות עם רעייתו, החליטו השניים להעביר את השרביט למעצב הפנים אורון מילשטיין, לאחר שהתרשמו מדירות קודמות שתכנן ולהגדרתם המחישו יצירתיות ושבירת מוסכמות מה הן.

הדירה, דירת מיני פנטהאוז בצורת L שחולשת על שטח של 155 מ"ר בקומה אחת, צופה לעבר נוף פתוח ולשדות הירוקים של הוד השרון. בתכנון המקורי היא כללה 6 חדרים אך מכיוון שחשוב היה לבני הזוג ליצור לכל אחד מילדיהם פינה משלו, ועבורם מאסטר שינה מפנק, הוחלט לתכננה מחדש. כעת נהנית הדירה מחלל ציבורי מרובע ורחב ידיים הכולל את הסלון והמטבח שבמרכזו פינת אוכל גדולה ומרווחת. במקביל אליו ומימינו סוויטת ההורים, שירותי אורחים וחדר שירות ובהמשך הדירה סוויטות מרווחות לבת ולבן.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
כיסאות של סטארק, שולחן של הביטאט. פינת האוכל והמטבח/אלעד גונן

עם הכניסה לדירה נגלה החלל הציבורי במלוא הדרו. הוא מרוצף אריחי שיש בזלטינה קלאסיקו גדולים במיוחד ומכיוון שצורתו היא צורת קובייה, והוא פתוח לגמרי, הוחלט לתכננו כמרחב ייצוגי ופרקטי שקל יהיה לארגן ולמנוע אי סדר ובלגן. לטובת העניין יצר מילשטיין חזית מטבח ובה נישת קוריאן עמוקה במיוחד במרכזה קוביות נגרות שהן למעשה תאי אחסון שנפתחים בטאצ'. את החזיתות הגבוהות בחר לצבוע בגוון גרפיט שמעצים את המראה האלגנטי והמוקפד.

במרכז המטבח ממוקם שולחן אוכל גדול ומרשים במיוחד מבית הביטאט עשוי פלטת אלומיניום ורגלי עץ מלא ומסביבו כיסאות אוכל בתכנונו של פיליפ סטארק שרופדו בדים ססגוניים שעל גבם מאוירים אתרים אייקונים של ערים מרכזיות בעולם כמו רומא, ניו יורק ושנחאי. מעל השולחן גוף תאורה גיאומטרי ומרשים שהוזמן מחו"ל מייצר באלאנס ונאמן לסימטריה המושלמת בחלל.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
ספות באבלס וקיר אלומיניום ייחודי. הסלון/אלעד גונן

הסלון ממוקם בציר גיאומטרי צר וארוך במרכזו קיר כוח מרשים אותו יצר מילשטיין מזוויות אלומיניום המשתנות ויוצרות אפקט דינמי וגלי. במרכז החלל צמד כורסאות באבלס מרופדות בד תלת ממדי המורכב משתי שכבות: בד שחור ומעליו יריעת רשת שנתפרים ביחידה הומוגנית אחת. על גבי השטיח בעיצובו של מעצב העל מרסל ונדרס, שמיוצר בטכנולוגיית הדפסה חדשנית, שולבו צמד שולחנות קפה עשויים רשת המזכירה את רשתות יציקות הבטון ומוסיפות ממד נוסף לסגנון המודרני האורבני הייחודי. גולת הכותרת שממחישה אולי יותר מכל את הפתיחות והיצירתיות של בני הזוג הוא גוף התאורה המונומנטלי של המותג האיטלקי Qeeboo בצורת גורילה בקנה מידה אמיתי, שיוצר מיציקה אקרילית ויובא במיוחד מחו"ל.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
גוף תאורה בצורת גורילה בקנה מידה אמיתיף בסלון/אלעד גונן

מהסלון פתח יציאה למרפסת שמשקיפה אל המרחב הפתוח והשדות המוריקים ומהווה ציר חשוב ומרכזי בחיי המשפחה. מילשטיין השכיל ליצור חיבור מתמשך בינה לבין החלל הפנימי ויצר בה אזורים שונים בהם אזור אירוח ובו ספה ושולחנות, שזלונג מפנק מרופד בבד של מיסוני ושולחן בר המשמש אותם לקפה של בוקר אותו הם לוגמים מול הנוף עוצר הנשימה. עוד בולט הקיר הירוק והססגוני שמשתלב היטב בתפיסת העיצוב ומהווה אזכור לעיסוקו של בעל הדירה.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
קיר צמחים, שזלונג של מיסוני ונוף פתוח לשדות. המרפסת/אלעד גונן

סוויטת ההורים מקבילה לחלל הציבורי אך זוכה לפרטיות מרבית. הודות לחלל המרובע הצליח לתכנן עבורם מילשטיין קונפיגורציה ייחודית. המיטה, שיוצרה בהזמנה מיוחדת ורופדה בבד עשיר מבית ז'אן פול גוטייה, ניצבת במרכז החלל ומשני צדדיה צירי ארונות שחזיתותיהם נצבעו בלבן ובמרכזן ידית פליז אינטגרלית היקפית לאורך כל הארון. כל אחד מבני הזוג זכה לשידת לילה תלת ממדית מעליה תלויה מנורת שיש בעיצובו של טום דיקסון.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
המיטה מרופדת בבד של גוטייה, המנורות של טום דיקסון. חדר השינה של ההורים/אלעד גונן
מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים/אלעד גונן

במרכז חדר הרחצה, שפתוח בחלקו לאזור השינה ארון אמבט עשוי שיש לילך עם גידים בגוון חלודה ונגיעות סגלגלות ומעליו משטח קוריאן. השירותים והמקלחון זכו לתאים אינטימיים נפרדים הממוקמים לשני צידיו ונטמעים מבעד לדלתות זכוכית מפוספסות שיוצרת אפקט תלת ממדי. מעל הארון מסך טלוויזיה הנגלה בעת הצורך על פי פקודה.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
פלטת צבעים בהירה ואלגנטית. חדרה של הבת/אלעד גונן

שני ילדיהם של בני הזוג זכו לסוויטות מפנקות ומרווחות הכוללות חדר ארונות וחדר רחצה. הבת בחרה בסקלת צבעים בהירה ואלגנטית השאולה מסוויטות של בתי מלון בעוד הבן בחר בגוונים כהים ואורבניים יותר.

מיני פנטהאוז בעיצוב אורון מילשטיין מעצב פנים. אלעד גונן,
גוונים כהים ואורבניים. חדר השינה של הבן/אלעד גונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully