וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קורבן של הקורונה: סייל הקיץ של איקאה מבוטל

חברת איקאה הודיעה כי החשש מפני התקהלויות ומתוך רצון לשמירה על בריאות הלקוחות - לא יתקיים השנה סייל הקיץ המסורתי. במקום זאת, מבחר מוצרים יוצעו במחירים מיוחדים במהלך חודש יולי

סניף איקאה בבאר שבע, 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
חוששים מצפיפות והתקהלויות. סניף איקאה בבאר שבע/ראובן קסטרו

איקאה הודיעה הבוקר (ראשון) כי על רקע משבר הקורונה, והעלייה שנרשמה לאחרונה במספר ההדבקות החדשות, לא יתקיים השנה סייל הקיץ המסורתי בחנויות הרשת. במקום זאת, במהלך חודש יולי תציע איקאה הנחות על מבחר מוצרים. המוצרים ימותגו כ"הצעה מיוחדת" ויאפשרו ללקוחות ליהנות מעשרות אחוזי הנחה ממחלקות נבחרות כגון: ריהוט קיץ, טקסטיל שינה ואבזור.

איקאה עורכת סיילים פעמיים בשנה - בחורף ובקיץ, ומציעה במהלכם הנחות משמעותיות על מספר רב מפריטי הקטלוג. בדרך כלל תקופת הסייל מאופיינת בנהירה המונית של לקוחות לחנויות הרשת, תורי ענק וצפיפות גדולה. מאיקאה נמסר כי ביטול סייל הקיץ נובע מתוך רצון למנוע התקהלות מוגברת בחנויות החברה, לצד זמינות מוגבלת של מלאים.

תור לחנות איקאה שנפתחה מחדש אחרי הקורונה בלונדון. רויטרס
תור של לקוחות בחנות איקאה בלונדון שנפתחה מחדש לאחר סגר הקורונה/רויטרס

כמות המוצרים שתוצע בהנחה במסגרת ה"הצעות המיוחדות" תהיה מצומצמת, אך המחירים המוזלים יהיו זמינים ללקוחות לאורך חודש יולי כולו.

המוצרים המוצעים בהנחה יפנו את מקומם ויאפשרו לחברה להיערך לקליטת אלפי מוצרים חדשים כבר מחודש יולי הקרוב ועד לתקופת החגים. בתקופה זו, יכנסו לחנויות מעל 2,000 מוצרים חדשים במגוון מחלקות, לצד מוצרי קולקציות מתחלפות ושיתופי פעולה עם מעצבים ואמנים.

ה"הצעות המיוחדות" יינתנו בכל חנויות איקאה בנתניה, ראשל"צ, קרית אתא, באר שבע ואשתאול, בין התאריכים 1-31.7. אולם באיקאה ביקשו כי בעקבות זמינות שונה של מלאים בכל חנות, יש להקפיד ולהתעדכן באתר החברה, ברמת זמינות המוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully