וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים התחשבות בשבדית? קולקציה חדשה באיקאה

ענקית הריהוט השבדית משיקה את קולקציית OMTANKSAM - שפירושה "התחשבות", וכוללת פריטים שמתאימים לאנשים עם צרכים מיוחדים במטרה להנגיש את הסביבה הביתית בצורה טובה יותר

קולקציה לבעלי צרכים מיוחדים באיקאה. איקאה,
כורסא עם משענות יד גבוהות המאפשרות קימה וישיבה קלה יותר. מחיר 1,295 ש"ח/איקאה

איקאה העולמית השיקה היום (רביעי) את קולקציית OMTANKSAM, שבתרגום משבדית משמעותה: התחשבות. מטרת הקולקציה היא להפוך את סביבת הבית לנגישה יותר בתקופות בחיים בהם אנו זקוקים לקצת יותר עזרה והרבה יותר נוחות. הקולקציה כוללת מגוון מוצרים לשימוש יומיומי ומעניקה פתרונות המאפשרים חיים נוחים, בטיחותיים ואיכותיים יותר.

הקולקציה נוצרה מתוך מטרה לסייע לאנשים המתמודדים עם צרכים שונים והיא עוצבה ופותחה בשיתוף עם פיזיותרפיסטים ומומחים מתחום הארגונומיה על מנת להפוך את המוצרים ליעילים ונוחים ביותר עבור אלו שזקוקים להם.

המוצרים, באמצעות שינוי פונקציונאלי או תוספות נוחות, מאפשרים לאנשים להתגבר על המכשולים שלעיתים מקשים על חיי היום יום שלהם ומעוצבים בדגש על הצרכים האנושיים השונים. בין המוצרים ניתן למצוא כורסא המאפשרת לעבור בקלות ממצב ישיבה לעמידה ולהיפך, שולחנות עם מקום מרווח לרגליים או לכיסא גלגלים, כף עזר לנעילת נעליים, קערות המאפשרות שימוש ביד אחת ועוד.

קולקציה לבעלי צרכים מיוחדים באיקאה. איקאה,
כוסות זכוכית בעיצוב קל לאחיזה. מחיר 25 ש"ח לסט של 4 יחידות/איקאה

מהחברה נמסר כי כל המוצרים נבדקו על ידי אנשים אמיתיים עם צרכים שונים, על מנת לקבל מהם דגשים ולייצר עבורם מוצרים שישפרו עבורם את חיי היום יום. כאשר מדובר במושג נגישות המחשבה הראשונית היא על בעלי מוגבלויות, אך ניכר שהמוצרים בקולקציה יוכלו להיות שימושיים גם עבור אוכלוסיית הקשישים וגם עבור מי שמחלימים מפציעה או ניתוח.

בשנה שעברה, השיקה איקאה ישראל את מיזם IKEA THISABLES, שבמסגרתו פותחו מוצרים שניתן להוסיף לריהוט הקיים באיקאה ובכך להפוך את מוצרי החברה לנגישים יותר עבור אנשים עם מוגבלויות. איקאה חרטה על דגלה את עיקרון יצירת הזדמנויות שוות וחיי יום טובים יותר עבור אנשים רבים ככל האפשר ורואה חשיבות עליונה ביצירת מוצרים נגישים עבור אוכלוסייה שלעיתים לא מקבלת מענה בנושא זה.

הקולקציה זמינה בכל חנויות הרשת. מחירים: החל מ-15 ₪. לצפייה בכל הפריטים - לחצו כאן.

קולקציה לבעלי צרכים מיוחדים באיקאה. איקאה,
כיסא עם משענת גב גבוהה ורחבה המעניקה תמיכה נוספת כאשר קמים או מתיישבים. מחיר 495 ש"ח/איקאה
קולקציה לבעלי צרכים מיוחדים באיקאה. איקאה,
קערה עם מכסה סיליקון אשר משמש כבסיס בעת השימוש, ומאפשר לערבב ביד אחת בלבד. מחיר 85 ש"ח/איקאה
קולקציה לבעלי צרכים מיוחדים באיקאה. איקאה,
אגרטלים בעיצוב קל לנשיאה ולאחיזה. מחיר החל מ-49 ש"ח/איקאה
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully