וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה כפרית: שיפוץ בית פרטי בפרדס חנה

בית ישן בשכונה ותיקה בפרדס חנה עבר מתיחת פנים עיצובית והפך להתגשמות חלומותיהם של בעליו, עם מטבח כפרי, סלון צבעוני ופינות חמד שבהן אפשר פשוט לשבת על כורסה עם ספר ולשלוח מבט חולמני אל החצר הירוקה

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
בעלי הבית רצו ליצור בית אינטימי וחם./הילה עידו

הפרוייקט: שיפוץ בית פרטי ישן בפרדס חנה
הדיירים: זוג + 2
עיצוב פנים: עדי שגב

הבית, אותו תכננה עדי שגב, בוגרת בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין, ממוקם באזור הישן של פרדס חנה. בית פרטי בצורת "ח" ששטחו כ-240 מ"ר בנוי והוא יושב על מגרש של 750 מ"ר. בעלי הבית הם זוג נינוח ומקסים - היא מהנדסת בחברת הייטק והוא בנקאי. לזוג שני ילדים בני 7 ו-8.

"בעלת הבית פנתה אלי בעקבות פוסט שפרסמתי ובו תמונות מבית שעיצבתי. המטבח הכפרי בגוון התכלת נצרב בזיכרונה", משחזרת שגב. "את מפגש ההיכרות הראשון קבענו בדירתם, נכנסתי לבית נעים ומזמין ממנו עלו ריחות מטריפים של מאפים טריים. קיבלה אותי בחורה לבבית עם עיניים בוהקות ומיד הייתה בינינו כימה טובה וזורמת. מספר ימים לאחר מכן כבר התחלנו לעבוד במרץ על תכנון הפנים של הבית לקראת תחילת הבנייה".

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
ספות קטיפה בגוון ירוק עמוק "שוברות" את הלובן בסלון/הילה עידו

הקונספט העיקרי שהנחה את שגב והזוג היה סגנון כפרי עדין בשילוב נגיעות מודרניות. המבנה האדריכלי, אותו תכנן האדריכל אלי רובינשטיין מסוגנן בצורה מודרנית בעל קווים ישרים ומפתחים גדולים שהחוץ משתקף דרכם פנימה, ועם זאת בעלי הבית רצו לייצר בית אינטימי וחם ולשלב בו פריטים כפריים והרבה עץ."ביקשתי ליצור עבורם מראה נקי, מואר ומאוורר בשילוב חומרים טבעיים וצבעים נעימים" מסבירה המעצבת. "הוחלט שהריצוף, הקירות והחלונות יהיו בהירים וישמשו כרקע לכל מה שניצוק פנימה.

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
סגנון כפרי עדין בשילוב נגיעות מודרניות. המטבח/הילה עידו

תהליך העיצוב התחיל עוד משלב התשאול, במהלכו ביררה המעצבת לעומק על חיי היום יום של בני המשפחה, את הצרכים, הרצונות והחלומות של כל אחד מהם וכך רקמה תכנית מפורטת שכללה גם את תכנון כל פריטי הנגרות בבית על פי סגנון העיצוב של החדר והפונקציות הנדרשות, תכנון תאורה והעמדת ריהוט בכל חדר וחדר.

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
שטיח הצמר מאגד את כל האלמנטים יחד/הילה עידו

"בסלון, שהוא מרכז הבית, החלטנו "לשבור" את הלבן ולייצר חלל מדליק שיהיה ה- focal point של הבית", מסבירה המעצבת. "בחרנו ספות בהזמנה אישית מקטיפה בצבע ירוק בקבוק - גוון עמוק ויפיפה בשילוב כריות בטקסטיל צבעוני, שולחנות ברזל עגולים עם משטח עץ ושטיח צמר שיאגד הכל יחד.

לאורך קיר הטלוויזיה תכננו בנגרות שידת מדיה שתיתן מענה פרקטי ואסטטי ובתוכה הטמענו את כל מוצרי החשמל. בהיקף החלל מיקמנו על הקירות תאורות אווירה, גופים בגוון ברונזה מוזהב בסגנון כפרי מודרני. תאורה מרכזית יצרו לנו במיוחד גוף מעץ אלון התואם לכל העץ בחלל".

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
אי וכיסאות עץ במרכז המטבח/הילה עידו
שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
שולחן כפרי מעץ ממוחזר וכיסאות צבעוניים בפינת האוכל/הילה עידו

המטבח מעוצב בסגנון כפרי עדין המתבטא בחזיתות עם מסגרות מעוצבות, כמה סוגי ידיות בגוון ברונזה מוזהב ושיש בהיר עם גידים במראה יוקרתי. במרכזו ניצב אי המשלב אחסון וישיבה והוא משלב משטח עץ אלון מאסיבי וכיסאות עץ.

עבור פינת האוכל נבחרו שולחן מעץ ממוחזר במראה טבעי וכפרי עם רגליים מעוצבות, בשילוב כיסאות במבוק בכמה גוונים של ירוק ותכלת. מעל השולחן נתלה גוף תאורה מודרני שנותן מראה אקלקטי וייחודי.

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
מבט מן המדרגות אל חדר השינה של ההורים/הילה עידו
שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
חדר השינה של ההורים/הילה עידו

חדר השינה של בני הזוג תוכנן כסוויטת הורים מפנקת. שטחו כ-30 מ"ר והוא כולל חדר רחצה רחב ידיים ומפנק. "את חדר הרחצה עיצבנו בסגנון יוקרתי עם אריחים גדולים עד התקרה, מקלחון גדול עם ספסל ישיבה וארון תלוי מעץ אלון עם שני כיורים, שלו ושלה. בחדר ארון בגדים מעוצב ומתוכנן לפרטי פרטים עבור הזוג, שידה לצד המיטה המיועדת לאחסון הממיר, שמיכות וכריות ועל גבי משטח האלון מונחים ספרים ודקורציה. עוד מהמדרגות ניתן לראות את פינת האיפור ופינה קסומה שבה בעלת הבית חלמה לשבת בכורסה ולקרוא ספרים".

שיפוץ בית בפרדס חנה עיצוב עדי שגב. הילה עידו,
ארון רחצה תלוי מעץ אלון עם כיור כפול - לו ולה. חדר הרחצה של סוויטת ההורים/הילה עידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully