וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח הסניף החמישי של איקאה בארץ - באשתאול

רשת הריהוט השבדית האהובה כל כך על הישראלים פתחה הבוקר חנות חמישית בישראל, באשתאול שליד בית שמש. כמו שאר חנויות איקאה, גם זו תפעל בכפוף לאילוצי הקורונה ו'התו הסגול'

סניף חמישי לאיקאה בישראל באשתאול. שלאגר מדיה,
מבט מן האוויר על הסניף החדש של איקאה באשתאול/שלאגר מדיה

ענקית הריהוט השבדית איקאה פתחה הבוקר את החנות החמישית שלה בישראל באשתאול. חללי התצוגה יכללו מעל ל- 8,000 מוצרים ואביזרים אשר יוצגו ברחבי החנות, ב-39 חדרי תצוגה והשראה וב-3 בתים לדוגמא בגדלים שונים, וזאת על מנת להעניק למבקרים השראה ורעיונות עיצוביים.

עוד מציינים ברשת כי בחנות יועסקו כ- 380 עובדים ומנהלים, ביניהם, אנשי שירות לקוחות, נציגי מכירות, צוות מסעדות, עובדי לוגיסטיקה ועוד. תוספת מבורכת של מקומות עבודה בשיאו של המשבר הכלכלי שאליו נקלעה ישראל בעקבות מגיפת הקורונה.

סניף חמישי לאיקאה בישראל באשתאול. שלאגר מדיה,
מוסיפה עוד 380 מקומות עבודה לאזור. הסניף החדש של איקאה באשתאול/שלאגר מדיה

"חנות איקאה אשתאול תעסיק כ-380 עובדים ומנהלים ואנו שמחים כי תושבי הסביבה, בחרו להצטרף למשפחת איקאה. הקמת חנות איקאה הינה מלאכה מורכבת ומאתגרת ועובדי החנות והחברה, מלווים אותה החל משלב התכנון דרך ההקמה ועד יום הפתיחה", אמר שוקי קובלנץ מנכ"ל איקאה ישראל. והוסיף כי "איקאה ערוכה לשרת את מבקרי החנות ולהעניק להם את חוויית הביקור והקניה "האיקאית", בדומה לארבעת חנויות איקאה הנוספות בבאר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה".

כמו כל חנויות איקאה, גם הסניף החדש באשתאול יעמוד בתו התקן הסגול של משרד הבריאות: החנות תהיה ערוכה עם עמדות לבדיקות חום, עמדות חיטוי ותקשורים ללקוחות בנושאים של חובת עטית מסיכה ברחבי החנות, שמירה על מרחק ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully