וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: בית הנופש של ג'ון לנון ויוקו אונו

בית חוף מפואר שכוכב הביטלס ואישתו רכשו זמן קצר לפני שנרצח מוצע כעת למכירה תמורת תג מחיר אימתני של 47.5 מיליון דולר. בתמורה תקבלו שתי בריכות שחייה, נוף לים ואת רוד סטיוארט כשכן

ג'ון לנון (שמאל) יוקו אונו (ימין) בשנת 1969. GettyImages
קנו את הבית על בסיס תמונות פולארויד שאחרים צילמו עבורם. ג'ון לנון ויוקו אונו/GettyImages

אם אתם בעניין של בית חוף מפואר עם נוף לים ויש לכם את התקציב המתאים, יכול להיות שתשמחו לשמוע שבית החוף שהיה שייך בעבר לג'ון לנון ויוקו אונו בפאלם ביץ' שבפלורידה מוצע למכירה בימים אלה. הנכס שנקרא 'אל סולאנו' ממוקם בקרבתם של בתי מפורסמים נוספים, בין השכנים תוכלו למצוא את הזמר רוד סטיוארט והסופר ג'יימס פטרסון.

הבית ממוקם של שטח של קרוב לדונם וחצי וכולל מבנה מרכזי בסגנון וילה ספרדית, מוסך שיכול להכיל 3 מכוניות ושתי בריכות שחייה בחצר. על פי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, המחיר המבוקש עבור כל זה הוא 47.5 מיליון דולר.

המבנה המרכזי מונה 7 חדרי שינה והוא נבנה בשנת 1919 על ידי האדריכל הנודע אדיסון מינזר. מן הסתם, הוא עבר מאז שדרוגים ושיפוצים משמעותיים, אם כי נשמרו בו לאורך השנים כמה מהמאפיינים התקופתיים, כמו עיטורי התקרה שצויירו בעבודת יד.

ליידי גאגא ויוקו אונו מאחורי הקלעים בקונצרט We Are Plastic Ono Band בלוס אנג'לס, 2 אןקטובר 2010. Lester Cohen, GettyImages
שיפצה את הבית ומכרה אותו זמן קצר לאחר שלנון נרצח. יוקו אונו וליידי גאגא/GettyImages, Lester Cohen

רוברט רוזן, שחיבר את הספר Nowhere Man: The Final Days of John Lennon, סיפר כי לנון ואונו לא ביקרו בעצמם בנכס לפני שרכשו אותו. באותה תקופה הם חששו שהגעתם לנכסים שאותם הם שוקלים לקנות תוביל למהומה ותגרום לעליית מחירם. לכן, הם נהגו לשלוח אנשים מטעמם לבתים ששקלו לרכוש ואלה צילמו עבורם תמונות פולארויד של הבתים וכך החליטו בני הזוג האם לרכוש או לא.

בני הזוג ככל הנראה תכננו לערוך שיפוץ מקיף בנכס לאחר רכישתו אולם לנון נרצח זמן קצר לאחר מכן והם לא הספיקו לעשות זאת. יוקו אונו השלימה בסופו של דבר את שיפוצו של הבית, אך מכרה אותו זמן קצר לאחר תום העבודות בשנת 1986 תמורת 3.15 מיליון דולר. הבעלים הנוכחיים של הנכס רכשו אותו ב-23 מיליון דולר ב-2016 וכעת מבקשים יותר מכפול מכך תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully