וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווה לונגוריה מכרה את ביתה בהפסד של מיליונים

את הווילה הצרפתית בגבעות הוליווד שרכשה השחקנית מטום קרוז בשנת 2015 תמורת 11.4 מיליון דולר היא מכרה בהרבה פחות. כמה היא הפסידה?

אווה לונגוריה. GettyImages
ביקשה 14 מיליון וקיבלה רק 8.25 מיליון. לונגוריה/GettyImages

השחקנית אווה לונגוריה מכרה את ביתה שבגבעות הוליווד תמורת 8.25 מיליון דולר. זה אולי נשמע כמו סכום נאה, אבל מדובר בהרבה פחות מהמחיר שביקשה עבורו בתחילה ועמד על 14 מיליון דולר, וזה אפילו פחות ממה שהיא שילמה עבורו בשנת 2015 כשרכשה אותו מהשחקן טום קרוז ב-11.4 מיליון דולר.

הבית שבנוי בסגנון וילה צרפתית עומד בקצה שביל גישה ארוך ומוסתר מאחורי שערים מאובטחים. בבית המרכזי 3 חדרי שינה והוא עבר שיפוץ יסודי על ידי לונגוריה ובעלה חוזה בסטון. "כל הסיפור של הבית שלי הוא פונקציונליות. אני רוצה שהוא יתפקד כמו בית, אני לא רוצה שהוא יהיה מוזיאון. אז הוא (האדריכל) מתכנן את זה בצורה מתוחכמת וגבוהה, אבל פונקציונלית. זה לא איזון שקל להגיע אליו", אמרה לונגוריה בראיון לאתר architectural digest בשנת 2017, כשסיפרה על השיפוצים שערכה בביתה.

עיצוב הפנים שנבחר על ידי לונגוריה נעשה בסגנון של "בית חווה מודרני", עם רצפת עץ אלון מקורות רחבות, תקרות קתדרלה גבוהות וטיח ונציאני על הקירות. הסוויטה הראשית שממוקמת בקומה השנייה של הבית כוללת אח ויציאה למרפסת שממנה נשקף נוף מלא של העמק והעיר.

הנכס כולל גם בית אורחים עם 4 חדרי שינה, שני סטודיואים וקוטג' בנוי אבן. בחצר ישנה בריכת שחייה בסגנון לגונה, עם מפלים וגשר העובר מעליה ומספר גנים עם נקודות תצפית פזורים ברחבי השטחים החיצוניים של הנכס. לונגוריה ובסטון מתגוררים כיום בנכס אחר שבבעלותם, בית עצום מימדים בבוורלי הילס שאותו רכשו בשנת 2017 תמורת 13.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully