וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע קומות, בריכה ומעלית: בבית הזה יש הכול

הם קנו את המגרש לפני 5 עשורים, בנו בו את ביתם הראשון ואז עזבו את הארץ. כשהם שבו, הם החליטו להרוס ולבנות הכל מחדש ולעצב בסגנון אירופאי חם בטוב טעם ועם כל הפינוקים שאפשר רק לחלום עליהם

בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
פינת ישיבה חיצונית ובריכה אקולוגית בחצר/שי אדם

הפרוייקט: בית פרטי בשרון
הדיירים: זוג בשנות ה-70 לחייהם
שטח: 450 מ"ר בנוי
עיצוב: שירלי דן

הבית ממוקם באזור השרון על פני מגרש פינתי בשטח של כחצי דונם. בעלי הבית, זוג בשנות ה-70 לחייהם, רכשו את המגרש בשנות ה-20 ובנו בו, במו ידיהם, את ביתם הראשון. כעבור מספר שנים העתיקו את מגוריהם ועסקיהם לארה"ב ובמהלך כל השנים השכירו את הבית. עם חזרתם ארצה הוחלט להרוס את המבנה ובמקומו נבנה בית בשטח של כ-450 מ"ר המתפרש על פני 4 קומות - מרתף, קומת קרקע, קומת סוויטות שינה ועליית גג המיועדת לאירוח.

הבית מעוצב בסגנון אירופאי חם. אזור הגינה פונה לכיוון פינת המגרש על מנת לייצר פרטיות, כאשר מכל אחד מהאגפים בקומת הקרקע יש יציאה לגינה: יציאה מהסלון לבריכה, יציאה מהמטבח לפינת אוכל יומיומית ולאזור האירוח החיצוני הכולל פינת אוכל ומטבח חוץ מאובזר, עבורו נבנתה פרגולה שמעגנת את הפונקציות השונות. הרחבה רוצפה באבן בורגון שיובאה מפירוקים. בריכת השחייה בחצר היא בריכה אקולוגית שמקיימת מערכת ביולוגית טבעית ששומרת על ניקיון המים.

בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
קומת הקרקע תוכננה כ- Open Space אך כל אחת מהפונקציות מוגדרת היטב/שי אדם

הכניסה לבית רוצפה אבני בזלת בלוסטון בדוגמת פישבון. גובהה של דלת הכניסה הוא כשלושה מטרים. היא עשויה עץ גושני ונצבעה בגוון שחור דרמטי. מעליה חלון ענק שמדגיש את החלל הכפול של המבואה הפנימית. כל הקומות בבית רוצפו בעץ אלון עתיק. הפתחים הגדולים ממלאים את הבית בשפע של אור טבעי, והחיבור לחוץ מקנה אווירה טבעית ומרגיעה. קומת הקרקע תוכננה כ- Open Space אך כל אחת מהפונקציות מוגדרת היטב הודות לפתחים ולפרטי ריהוט.

מול דלת הכניסה ממוקמת פינת האוכל המשפחתית, במרכזה שולחן עשוי פלטת עץ גושני שמקנה לו מראה קליל, תלוי ומרחף ורגלי מתכת שחורות. הכיסאות בפינת האוכל נראים ככורסאות, והישיבה בהם נוחה ומפנקת.

בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
קמין מחופה בריקים במרכז הסלון/שי אדם
בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן/שי אדם

חזיתות המטבח מעוצבות בסגנון אירופאי כפרי-מודרני, עשויות עץ וצבועות בתנור. החזית הגבוהה סימטרית ומכשירי החשמל האינטגרליים, המזווה ומקומות אחסון נוספים מוטמעים בה. במרכז המטבח אי גדול ממדים, נוח ופונקציונלי, המשמש להכנות, בישול ולישיבה. כיסאות הבר המוצבים סביבו עשויים עץ ועור.

בצידה השני של הקומה ממוקם הסלון, במרכזו פינת ישיבה עמוקה ומפנקת בריפוד קטיפה הכוללת מדף דקורטיבי מחופה עור בו ניתן לשלב ספרים ואמנות. איזור הקמין מחופה בריקים ומעליו הכנה לטלוויזיה. שולחן הסלון מעוטר חריטות טיפוגרפיות שמשתלבות היטב עם הדקורציה האקלקטית ובחלל פוזרו שפע יצירות אמנות.

שרותי האורחים מוצנעים באזור הירידה למרתף שם נמצאים גם חדרי שירות וכביסה, ממ"ד שהוא גם יחידת אורחים, פינת עבודה וחדר קולנוע, שביניהם תוכנן קיר אקווריום גדול ומרשים.

בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
פינת ישיבה עמוקה ומפנקת מרופדת בקטיפה. הסלון/שי אדם
בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
אי גדול מימדים משמש גם להכנות ובישולים וגם לישיבה ואירוח/שי אדם

החלל הכפול שבקומת המגורים, מוביל לסוויטה של בעלי הבית - סוויטת הורים בת 50 מ"ר גדולה ומפנקת במרכזה חדר שינה עם גב מיטה מרשים, חדר ארונות עם אי וחדר רחצה מפנק בסגנון ספא. הקיר מחופה טפט בסגנון אירופאי מודרני בצבעוניות תואמת ושטיח ווינטג' גדול נבחר. חדר הרחצה כולל גם יציאה למרפסת פרטית שמאפשרת לאור ולאוויר הטבעי לחדור באופן חופשי לחלל.

עוד בקומת המגורים, סוויטת שינה המיועדת לאורחים שתוכננה בהשראת סוויטת בית מלון, עם מבואת ארונות המובילה לחדר רחצה מפנק.

קומת הגג תוכננה כממלכה עבור הנכדים. ארכיטקטורת המבנה מסקרנת וייחודית, עם גג עגול שמעניק תחושת גובה. החלל המיוחד תוכנן לטובת זמן איכות וכיף עם הנכדים. סלון גדול ממדים ממוקם בקומת הגג, והוא עוצב בסגנון צעיר וקליל עם שידת משחקים ומערכות מולטימדיה.

בית פרטי בשרון בעיצוב שירלי דן. שי אדם,
יש גם מעלית, בכל זאת - 4 קומות/שי אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully