וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

43 מיליון דולר: הבית החדש של ביל ומלינדה גייטס

אחרי שתרמו מיליונים רבים לקרנות מחקר בניסיון לסייע לעולם להתמודד עם מגיפת הקורונה, כנראה שלבני הזוג נשאר קצת עודף ששרף חור בכיס, אז הם קנו אחוזה מול האוקיינוס בקליפורניה. ככה היא נראית

ביל ומלינדה גייטס קנו בית מול האוקיינוס בדל מאר קליפורניה. Realtor.com, אתר רשמי
בריכת השחייה מחופה באריחי זכוכית. הבית החדש של ביל ומלינדה גייטס/אתר רשמי, Realtor.com

ביל ומלינדה גייטס מקבלים לא מעט כותרות בתקופה האחרונה, בעיקר בשל דיווחים על התרומות שלהם לקרנות מחקר שונות שמנסות לפתח חיסון לנגיף הקורונה, אבל זאת לא המטרה היחידה שעליה הם מוציאים את ממונם הרב בימים אלה. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, איל התוכנה ואישתו רכשו אחוזה מרהיבה לחופי האוקיינוס בדל מאר, קליפורניה, תמורת 43 מיליון דולר. מדובר באחת העסקאות היקרות ביותר עבור האזור הזה.

הנכס כולל מבנה מגורים מרכזי, חממה לגידול צמחים ושני בתי אורחים. בין השירותים שקיימים בשטח - ספא, אולם קולנוע, בריכת שחייה מחופה באריחי זכוכית, ג'קוזי שיכול להכיל 10 אנשים ומגרש טניס.

הבית נבנה בשנת 1999 על ידי האדריכל קן רונצ'טי, ויש בו 6 חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה שמתפרסים על פני 540 מטרים רבועים. יש לו נוף מרשים ורחב לחוף האוקיינוס ובחצר יש דק מרווח עם מספר פינות ישיבה ואירוח. בני הזוג גייטס רכשו את האחוזה ממדלן פיקנס, אישתו לשעבר של איל נפט טקסני, שהעמידה אותו למכירה בתחילת שנת 2019.

ביל ומלינדה גייטס קנו בית מול האוקיינוס בדל מאר קליפורניה. Realtor.com, אתר רשמי
נוף רחב ומרשים לאוקיינוס מהחצר האחורית/אתר רשמי, Realtor.com

כאשר הוא יצא לשוק, דווח בעיתונות שהבית בנוי כולו מחומרים יוקרתיים, רובם מיובאים. כמו כן, מותקנת בו מערכת "בית חכם" משוכללת שכוללת חימום תת-רצפתי, תאורת אבטחה אוטומטית ומערכת נעילה דיגיטלית ללא מפתחות.

בני הזוג גייטס מבלים את רוב זמנים בביתם העיקרי במדינה, וושינגטון, אך בבעלותם גם מספר נכסים נוספים, כמו חוות סוסים בסנטה פה שאותה רכשו בשנת 2014 תמורת 18 מיליון דולר. בשנת 2018 כשבתם סיימה את לימודיה באוניברסיטת סטנפורד, הוריה רכשו עבורה במתנה חוות סוסים בווסטצ'סטר תמורת 16 מיליון דולר, וכעבור זמן לא רב קנו לה גם דירה בבניין דירות שמשקיף על סנטרל פארק בניו יורק, שעלתה 5 מיליון דולר.

ביל גייטס צופה במשחק בין רוג'ר פדרר לבין הוברט הורקאץ' בטורנרי אינדיאן וולס. AP
תתחדשו. ביל ומלינדה גייטס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully