וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית החדש של סלינה גומז: אחוזה של אגדת רוק

האחוזה הענקית באנסינו היא רכישה מושלמת עבור סלב חובבת פרטיות כמו גומז והיא כוללת גם מעברים סודיים בין חדרים ומספר חדרי ביטחון למצבי חירום, בנוסף לכל הפסיליטיז הרגילים כמו בריכה וחדר כושר

סלינה גומז. GettyImages
אוהבת פרטיות. גומז/GettyImages

סלינה גומז היא הבעלים החדשים של האחוזה שהיתה שייכת בעבר לאגדת הרוק האמריקאית טום פטי. על פי הדיווח במגזין וראייטי, כוכבת הפופ שילמה 4.9 מיליון דולר תמורת הבית הענקי באנסינו, קליפורניה, שכולל 6 חדרי שינה, ו-10 חדרי רחצה שמתחלקים על שטח כולל של יותר מאלף מ"ר.

האחוזה הענקית שוכנת בשטח של כ-380 דונם והיא נבנתה מחדש על ידי פטי המנוח ואישתו הראשונה ג'יין בניו בשנת 1989 לאחר שהבית המקורי - אחוזה בסגנון טיודור - נשרף כליל בשריפה שהוצתה על ידי מצית. טום פטי הלך לעולמו בשנת 2017 ממנת יתר.

מדובר בנכס מושלם עבור סלבריטי חובבת פרטיות כסלינה גומז, הבית עצמו אינו נראה מהרחוב ושביל הגישה שלו, שנמצא בקצה של רחוב ללא מוצא נעול מאחורי שער גדול. על פי הדיווח, הבית רחב הידיים ורב הקומות מכיל מספר גדול של מעברים סודיים בין חדר לחדר וכן כמה חדרי ביטחון שבהם הדייר יכול לנעול את עצמו במקרי חירום.

בסלון המרכזי של האחוזה יש שפע של אור טבעי שמגיע מצוהר בתקרה ובמרכזו אח אבן עצומה שנמשכת לגובה עד לתקרה המוגבהת. למטבח מראה כפרי מחוספס עם לבנים שנצבעו לבן בצביעת ווש וקורות עץ בגוון טבעי שחוצות את התקרה הגבוהה.

טום פטי. GettyImages
בנה מחדש את הבית לאחר שמצית שרף אותו כליל. טום פטי/GettyImages

בקומה הראשונה ישנה מערכת של חדרים שמחוברים זה לזה וכוללים חדר מדיה שקוע עם מקום ייעודי למערכת תופים ובר מלא, חדר משפחה ואולפן הקלטות. בקומה הזאת נמצאת גם אחת מסוויטות המאסטר, השנייה נמצאת בקומה מעליה, שכוללת גם סטודיו ליוגה, חדר עיסויים, חדר כושר ומטבח נוסף וכן, כמה חדרי אורחים.

בחצר האחורית ישנה בריכה ענקית, מטבח חיצוני מושלם לברביקיו ואזור אירוח מקורה, והיא כולה מוקפת בעצים בוגרים המתנשאים לגובה ומבטיחים פרטיות מקסימלית מעיניים חיצוניות. זהו הנכס השלישי בבעלותה של גומז באזור לוס אנג'לס - קדמו לו דירה בשווי 2.2 מיליון דולר בסטודיו סיטי ובית בשווי 1.7 בוודלנד הילס, שבו מתגוררים כיום אמה ואביה החורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully