וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה: סינדי קרופורד הפסידה 6.5 מיליון דולר

סינדי קרופורד ורנדי גרבר הסכימו לבטל את עסקת מכירת ביתם במאליבו לבקשת הקונים, עקב משבר הקורונה בארה"ב. השניים אף ויתרו מיוזמתם על דמי הפיקדון באומרם כי "כולנו באותה סירה"

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

בסרטון: סינדי קרופורד ובתי קאיה גרבר בפריז, בימים שעוד אפשר היה לטוס לחו"ל וקורונה היה רק שם של בירה

דוגמנית העל לשעבר סינדי קרופורד ובעלה איש העסקים רנדי גרבר הפסידו 6.5 מיליון דולר עקב ביטול מכירת ביתם במאליבו, אבל הסיבות לכך הן כוונות טובות ומחווה יפה מצדם של בני הזוג. לא מזמן בני הזוג חתמו על עסקה למכירת ביתם השני במאליבו תמורת 6.5 מיליון דולרים, אולם עקב התפרצות מגפת הקורונה, שמימדיה בארה"ב חמורים מאוד והיא הסבה פגיעות קשות בנפש ולכלכלה, ביקשו הקונים לסגת מהעסקה.

על פי הדיווח באתר הרכילות TMZ, קרופורד וגרבר השיבו לקונים כי הם מוכנים לבטל את העסקה ללא בעיה כי "כולנו באותה סירה". בני הזוג אף הגדילו לעשות והחזירו לקונים את דמי הפיקדון ששולמו על חשבון העסקה. על פי תנאי העסקה וחוקי הנדל"ן בארה"ב, למוכרים יש זכות לשמור את דמי הפיקדון גם במקרה של ביטול העסקה, כך שמדובר במחווה יפה של רצון טוב מצדם של בני הזוג.

ביתם של קרופורד וגרבר במאליבו יצא לשוק לפני שנה עם תג מחיר של 7.5 מיליון דולר - שזה הרבה הרבה יותר מה-1.85 מיליון דולר ששילמו עבורו בני הזוג כשקנו אותו בשנות ה-90. מדובר בבית בסגנון ספרדי המשתרע על 225 מטרים רבועים, שבו 4 חדרי שינה ו-2.5 חדרי רחצה. אבל הפיצ'ר הטוב ביותר של הנכס הוא גישה ישירה לחוף האוקיינוס.

סינדי קרופורד קאיה גרבר פרסלי גרבר רנדה גרבר. GettyImages
מבלים את הבידוד החברתי שלהם יחד בבית הנוסף במאליבו. משפחת קרופורד-גרבר/GettyImages

בחזית הבית מרפסת מרוצפת באבני טרקוטה, ובפנים יש חלל מגורים פתוח שכולל סלון עם אח, פינת אוכל ומטבח - כולם מוקפים בדלתות הזזה מזכוכית, שמעבר להן דק עם מעקה זכוכית המשקיף אל הגלים. רצפות עץ כהות בתוך הבית יוצרות ניגוד עוצמתי עם קורות העץ הלבנות שמרכיבות את התקרה הגבוהה בחלל המגורים.

בקומה העליונה נמצאים חדרי השינה - סוויטת המאסטר משקיפה גם היא אל הים ויש לה גם דלתות זכוכית שמובילות אל מרפסת פרטית עם נוף מרהיב. בלילות קרירים אפשר להתחמם בעזרת האח הפינתית שגם היא כלולה בחדר וחדר הרחצה הצמוד כולל ג'קוזי וצוהר בתקרה שמכניס שפע של אור טבעי.

משפחת קרופורד מבלה את ימיה כרגע בבידוד חברתי בהרכב מלא שכולל גם את שני הילדים - קאיה (18) ופרסלי (20) - בביתם הנוסף שגם הוא במאליבו. חוץ משני הנכסים על החוף, בבעלות הזוג קרופורד-גרבר גם אחוזה בבוורלי הילס ששוויה מוערך ב-11.63 מיליון דולר ובית נופש מדברי בלה קווינטה בשווי 5.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully