וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקציב נמוך ולו"ז צפוף: שיפוץ דירה ביפו

בתחילת השיפוץ הם עוד היו שניים, ובסיומו כבר כמעט משפחה - בני זוג רכשו דירה ביפו ושיפצו אותה בתקציב צנוע אבל בלי להתפשר על יצירתיות והעזה בעיצוב

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
דירה ביפו שעברה שיפוץ מקיף. עיצוב פנים: אפרת מידן, קבלן שיפוצים: גיא אהרונוביץ'/אורן בירן

הפרוייקט: דירת 4 חדרים ביפו
הדיירים: בני זוג בשנות ה-30 לחייהם
תקציב: 360 אלף ש"ח

זוהי דירה לזוגְ בשנות ה-30 לחייהם שמתגוררים ביפו, לאחר שעברו מספר דירות שכורות הגיע הרגע והם רכשו דירה בעיר המעורבת. על מנת לעצב ולתכנן את דירת החלומות נקראו לדגל מעצבת הפנים אפרת מידן והקבלן גיא אהרונוביץ'. האתגר היה התקציב, שעמד על 360 אלף ₪ וכלל תכנון, עיצוב, הריסה, בנייה מחדש, החלפת תשתיות, ריצוף, נגרות, מיזוג, ריהוט ועוד.

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
דירה בעיצוב אפרת בירן/אורן בירן
דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
הסלון המקורי חולק לשניים כדי לייחד חלק ליצירת מרפסת/אורן בירן

הוא עובד מהבית, כך שהיה חשוב לייצר עבורו פינת עבודה שקטה ומנותקת. לצורך כך הדירה המקורית בעלת 3.5 חדרים, תוכננה מחדש על מנת להפוך ל-4 חדרים ומרפסת. בני הזוג רצו ליצור בית קליל, פרקטי, מפנק, עם מקום ביחד ולחוד, תוך חשיבה עתידית על חדר ילדים, שכבר במהלך השיפוץ הוכיחה את עצמה כנחוצה.

ברמה העיצובית זוהי דירה אורבנית עם אלמנטים תעשייתיים. בני הזוג הם אנשי עיר והם רצו בית קל לתפעול, נוח ונעים. הנגרות תוכננה במיוחד לטובת הפרוייקט ופריטים רבים הוזמנו מחו"ל. הריצוף של הבית הוא גרניט פורצלן דמוי עץ בגוון בהיר, ובחדרי השינה החיפוי הוא בגוון עץ בעל מראה חמים יותר.

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
פינת עבודה נפרדת לדייר שעובד מהבית/אורן בירן

עם הכניסה לבית אנו פוגשים חלל ציבורי גדול, סלון עם דלפק גבוה וכיסאות. המזנון עוצב בהמשך לקו העיצובי של הדירה וגם כפתרון כלכלי, עם יחידה המורכבת מחומרי בנייה, ועמוד בטון שנשמר חשוף.

מימין לכניסה ממוקם שולחן אוכל עגול וגדול, שמאכלס 8-10 אנשים באופן קבוע לטובת אירוח שוטף, וקיר באפקט בטון ועליו גוף תאורה שתוכנן על ידי המעצבת, בסגנון DIY. מול פינת האוכל, ספרייה גדולה מברזל עם אלמנטים של ארגזים מעץ.

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
קיר באפקט בטון וגוף תאורה בעיצוב מקורי בפינת האוכל/אורן בירן

הסלון המקורי חולק לשניים - החלק הימני מיועד לחלל עבודה מנותק מהחדרים, והחלק השמאלי לטובת יצירת מרפסת. ויטרינה ענקית מוקמה בין המרפסת לסלון, כדי ליצור הפרדה. בנוסף, בכל המרחב הציבורי במקום למקם פאנל, נבצע החלק התחתון של הקיר בפס שחור שרץ בחלל הציבורי, ומספק קונספט עיצובי שונה.

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
מטבח כחול/אורן בירן

הצבע הכחול, שמתאים לאופיים של בני הזוג, מאוד בולט בבית ובמיוחד במטבח שמשמש גם כחלל שירות. במטבח מוקם דלפק שמהווה חציצה רעיונית בינו לבין שאר חלקי הבית, תוך מחשבה עתידית על מגורי המשפחה.

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
פיתרון כלכלי. ריצוף האמבטיה מחיפויים בצבעים שונים בדוגמת פישבון/אורן בירן

חדר השינה של ההורים עוצב בסגנון מינימליסטי, מחביא בתוכו חדר ארונות עם פינת איפור. החצי התחתון של הקירות נצבע בגוון אפור וגב המיטה הוגדר עם פסים בלבן. האמבטיה המקורית חולקה מחדש ליצירת מקלחת להורים ואמבטיה לילדים. פתרון מעניין וכלכלי היה ביצירת רצפה צבעונית שנוצרה מחיפויים שהונחו בדוגמת פישבון שהכניסה מראה גרפי מעניין.

דירה בעיצוב אפרת בירן. אורן בירן,
חדר השינה עוצב בסגנון מינימליסטי/אורן בירן
דירה בעיצוב אפרת בירן - תמונת לפני. אורן בירן,
ככה זה נראה לפני/אורן בירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully