וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ומייגן עזבו את קנדה ועברו ללוס אנג'לס?

מקור המקורב לבני הזוג מדווח כי השניים נסעו ללוס אנג'לס יחד עם בנם הפעוט ארצ'י זמן קצר לאחר ההודעה על הכוונה לסגור את הגבול בין קנדה לארה"ב. ככל הנראה הם מתגוררים במתחם מבודד בדרום קליפורניה

מייגן מרקל הנסיך הארי הנסיך ויליאם קייט מידלטון המלכה אליזבת הנסיך צ'ארלס. GettyImages
שומרים על ריחוק חברתי. תמונה מהמפגש האחרון של מייגן והארי עם הנסיך צ'ארלס, שחלה בקורונה/GettyImages

הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, שרק אתמול סיימו רשמית את מחוייבויותיהם המלכותיות ויוצאים לדרך עצמאית מכבלי הזהב של משפחת המלוכה, עזבו את קנדה רגע לפני סגירת הגבול בין קנדה לארה"ב, והתמקמו בלוס אנג'לס. כך על פי דיווחים של מקורבים לזוג, שדיברו עם המגזין פיפל. הדוכס והדוכסית מסאסקס אמרו כי יקבעו את מקום מושבם בקנדה, והתגורר עד כה בוונקובר איילנד (קנדה שייכת למדינות חבר העמים הבריטי), אולם נראה שמשבר מגפת הקורונה גרם להם לשקול זאת מחדש ולהעדיף את עיר המוצא של מרקל - לוס אנג'לס, לפחות לתקופה הקרובה.

על פי הדיווח, שלא אושר על ידי גורמים רשמיים, השניים מתגוררים יחד עם בנם ארצ'י בן ה-10 חודשים במתחם מבודד בדרום קליפורניה. לא ברור האם מדובר במעבר זמני או קבוע, אך ידוע כי אמה של מרקל דוריה רגלנד מתגוררת בלוס אנג'לס וייתכן שהזוג רצה להיות קרוב אליה בזמן של משבר בריאות עולמי. "הארי מסתכל קדימה על העתיד שלו עם משפחתו. הם יבלו הרבה מזמנם בקליפורניה... הוא לא מביט לאחור", אמר המקור האלמוני ששוחח עם מגזין פיפל והוסיף כי בני הזוג ראו מספר בתים למכירה בלוס אנג'לס.

הארי ומייגן נכחו באירוע המלכותי הרשמי האחרון שלהם ב-9 במרץ בלונדון. זאת היתה גם הפעם האחרונה שבה הזוג נפגש עם אביו של הארי הנסיך צ'ארלס, שנדבק בנגיף הקורונה. ארמון באקינגהם אישר שהנסיך שוחח עם שני בניו בטלפון ועידכן אותם על דבר מחלתו, אולם סרבו לאשר את הדיווחים אודות מיקומם הנוכחי של הדוכס והדוכסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully