וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצאה נייר טואלט בחנויות - אז היא הכינה לבד

27.3.2020 / 0:04

חוששים ממחסור עולמי בנייר טואלט? הנה הפתרון - הוא רך ונעים, חסכוני וידידותי לסביבה ואפילו די זול, אבל נראה לנו שתצטרכו להתגבר על כמה חסמים חברתיים בשביל להשתמש בו

ככה תכינו נייר טואלט מבד/The Family Cloth- Diy Sew Your Own Toilet Paper - Susan Winters

בסרטון - ככה תכינו בבית מטליות טואלט

אחד מהסממנים הראשונים לבהלת הקורונה היה התנפלות על הסופרמרקטים והצטיידות המונית בנייר טואלט. הסיבה לכך הייתה חשש (שהחל באוסטרליה ומשם גלש לשאר העולם ממחסור קרוב בנייר טואלט - שמיוצר ברובו בסין. בדיוק בגלל זה אמא אוסטרלית אחת זכתה לשבחים רבים ברשת לאחר שפרסמה בפייסבוק כיצד הכינה נייר טואלט משלה - שניתן להשתמש בו שוב ושוב. רגע, מה?

לאחר שהיא ניסתה לקנות נייר טואלט בסופרמרקט ארבע פעמים ובכל ביקור נחלה אכזבה, היא החליטה לוותר על הנייר ולהכין במקום עשרות מטליות מיקרו-פייבר, אותן תיארה כידידותיות לסביבה וניתנות לשימוש חוזר. היא הסבירה כי לאחר השימוש, מטליות המיקרו-פייבר מוכנסות לדלי מלא אקונומיקה ואז למכונת הכביסה עם חומר הלבנה."הכנתי 80 מטליות מיקרו-פייבר כאלה", כתבה האישה, "לאחר השימוש הן מוכנסות ישר לדלי של אקונומיקה שעליו מכסה, שיושב ליד האסלה".

נייר טואלט תוצרת בית. FACEBOOK, צילום מסך
היא חתכה מעל ל-80 מטליות מבד מיקרו-פייבר/צילום מסך, FACEBOOK

"בבית שלנו בלבד חסכנו כ-25 הורדות מים ביום, כך שאני יכולה להצדיק את העלייה בצריכת המים הקטנה של כביסה למטליות כל כמה ימים", היא אמרה ל"דיילי מירור" והוסיפה ש"אם כולנו נעבור לעשות את זה, זה יצמצם את הצורך בנייר טואלט, יחסוך לכולנו כסף בטווח הרחוק וגם יהיה טוב יותר לסביבה".

עוד בוואלה!

יותר יותר אנשים זונחים את נייר הטואלט לטובת אלטרנטיבה מפתיעה

לכתבה המלאה
נייר טואלט תוצרת בית. FACEBOOK, צילום מסך
המטליות מונחות ליד האסלה - מוכנות לשימוש/צילום מסך, FACEBOOK

כל המצרכים להכנת מטליות הטואלט - הבדים והדלי עלו לאישה רק 19 דולרים אוסטרלים, שזה בערך 40 שקלים בלבד. האישה גם אמרה שהשימוש בבד מיקרו-פייבר נותן הרגשה רכה בהרבה משימוש בבדים אחרים, כמו למשל מגבות ישנות.

נייר טואלט תוצרת בית. FACEBOOK, צילום מסך
ובסוף הם נכנסות לדלי עם אקונומיקה/צילום מסך, FACEBOOK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully