וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק מפתיע להברקת מתקן ייבוש הכלים - עם פריט שכבר יש לכם בבית

22.3.2020 / 0:04

כולנו סגורים בבית, מנסים לחטא הכל וכבר מתחילים לטפס על הקירות משעמום. אז קבלו טריק מפתיע ונוח שיעזור לכם להיפטר מהכתמים הקשים שבמתקן ייבוש הכלים שמעולם לא ניקיתם. כל מה שתצטרכו זה פריט אחד שכבר בטוח יש לכם בבית - ולא, זה לא חומר ניקוי

אילו פריטים הכי מזוהמים בבית?/וואלה! NEWS

כולנו התחלנו בניקיונות לפסח מוקדם יותר השנה, מהסיבה הפשוטה שכולנו גם ככה סגורים בבית, מנסים לחטא הכל ובלי קשר סתם מתחילים לטפס על הקירות משעמום. סופי דארה, חברה בקבוצת הפייסבוק "טיפים לניקיון של צבא הינץ'", הציעה לנצל את ההסגר הביתי לניקיון - בדגש על הברקת אזורים שכבר הרבה זמן לא הקדשנו להם תשומת לב, כמו למשל מתקן ייבוש הכלים שלנו שספוג בכתמי מים ולכלוך. מאחר שניקיון פשוט במטלית וחומר ניקוי סטנדרטי לא יעניקו לדבריה את התוצאה הרצויה, לדארה יש הצעה מפתיעה שתבריק לכם את מתקן הייבוש ועשויה גם לסייע לשאר הכלים במטבח.

החלק הטוב ביותר בטיפ של דארה הוא שגם אין צורך לבזבז הון על חומרי ניקוי - ומעבר לכך, סביר להניח שפתרון הקסם הזה נמצא כבר ממש מתחת לאף שלכם. הסוד שלה - שימוש בנייר כסף (או רדיד אלומיניום). היא אמרה: "מים חמים, נוזל לניקוי כלים פיירי ונייר כסף! יש לקרוע חתיכה קטנה של נייר כסף, למעוך ולקרצף. זה יוריד הכל ולא ישאיר שריטה. אחר כך יש להעביר קצת חומר ניקוי אנטי בקטריאלי וזה נקי. זה פשוט וקל וזה משהו שכבר יש לכולם בבית".

לפני:

טיפ לניקיון בעזרת נייר כסף. פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips, צילום מסך
מתקן ייבוש הכלים מוכתם ומלוכלך/צילום מסך, פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips

ואחרי:

טיפ לניקיון בעזרת נייר כסף. פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips, צילום מסך
מתקן ייבוש הכלים מבריק/צילום מסך, פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips

היא שיתפה תמונות לפני ואחרי וההבדל אכן ניכר לעין. בתמונה הראשונה ניתן לראות את המשטח המתכתי מכוסה בכתמי מים ובתמונה השנייה הוא נראה מבריק כל כך שאפשר לאכול ממנו. היא ממליצה להשתמש בנייר האלומיניום גם לניקוי ברזים, כי ניתן לקפל את הנייר כפי שאנחנו רוצים ולהשחיל אותו למקומות קשים. דארה ניסתה זאת גם על החלק התחתון של כיסאות הבר שלה וגם הם נראו מבריקים לאחר מכן.

לפני:

טיפ לניקיון בעזרת נייר כסף. פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips, צילום מסך
תחתית כסא הבר מטונף/צילום מסך, פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips

ואחרי:

טיפ לניקיון בעזרת נייר כסף. פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips, צילום מסך
והנה הוא מבריק/צילום מסך, פייסבוק, Hinch Army Cleaning Tips

רבים שיבחו אותה על העצה. "אני חייב לנסות את זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה טוב גם לחלודה וגם לתחתית מחבתות". שלישי כתב: "אני תמיד עושה את זה כדי לנקות את המנגל". גולש נוסף הציע להשתמש בנייר כסף עבה יותר במקום הנייר הרגיל בו אנחנו משתמשים לעטיפת מזון, כדי להגיע לתוצאות טובות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully