וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייעוץ וטיפים ששווים הרבה כסף": רגע לפני הבידוד היינו בתערוכת HOMEXPO

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

17.3.2020 / 9:22

רגע לפני שהקורונה סגרה אותנו בבתים נערכה לראשונה בישראל תערוכת HOMEXPO, אירוע העיצוב הגדול בישראל שיזמה פלטפורמת ARCDB, אשר הציגה לקהל הרחב שילוב של הרצאות בנושאי עיצוב ובנייה ופגישה עם המקצוענים המובילים בתחום. צפו

צילום: עידן שחם, עריכת וידאו: דפי מקל

שיפוץ הבית או בניית בית הם תהליכים מורכבים שכוללים אלמנטים שונים ורבים. מכיוון שמדובר בהשקעה גדולה, חשוב מאוד לדעת לתכנן תקציב ולדעת להתאימו לחזון העיצובי. חשוב מאוד גם להתחבר לאנשי המקצוע המובילים תחומם ולצורך כך דרוש ידע מקדים. תערוכת HOMEXPO, אירוע העיצוב הגדול בישראל, הציגה לקהל הרחב שילוב ייחודי של הרצאות בנושאי העיצוב והבנייה, ייעוץ אישי של מיטב אנשי המקצוע ותערוכה של כל החומרים והמוצרים בתחום - והכול במקום אחד.

בימי התערוכה התקיימו עשרות הרצאות שונות בכל יום בכל הקשור למעטפת החיצונית והפנימית של הבית - מהחלונות והדלתות דרך הצבע והחיפויים ועד לריהוט החדרים, המטבח ופתרונות אחסון שונות.

"פעם הראשונה אנשים באים לתערוכה ולא רק להתרשם ממצגות וקטלוגים, אלא לפגוש את איש המקצוע במקום ולראות את הוויז'ואל", אומר ד"ר אלי מזרחי, אדריכל ומייסד ARCDB, פלטפורמה טכנולוגית עסקית לענף הבנייה, המחברת בין בונים ומשפצים לקהילת בנייה איכותית ומובילה. "היו פה יותר מ-400 הרצאות בנושאים שונים".

הכניסה להרצאות הייתה חינם לחלוטין למי שנרשם מראש באתר, וכל אחד יוכל לבחור להיכנס להרצאות שהכי רלוונטיות לגביו, בהתאם לשלב שנמצא בתהליך תכנון או עיצוב הבית ולנושאים בהם יש לו צורך להשלים ידע מקצועי. "אפשר לראות את החיבור והעסקים שאנשים עושים אחד עם השני", מוסיף גיא גודס, מייסד ובעלים של ARCDB, "רואים את הרצון להתקדם ולהצליח וזה הדבר שלמענו אנחנו עוסקים במלאכה".

"מגיע לפה אדם שנמצא בתהליך של שיפוץ ויכול ללכת לאולמות התצוגה", אומר עמיר אילון, מנכ"ל תערוכת HOMEXPO, "זה אירוע חדש לגמרי, זו הפעם הראשונה שאנחנו עושים אותו, יש פה יותר מ-30 עמדות ייעוץ ו-600 שעות ייעוץ ביום".

"חוויית השיפוץ והבנייה בישראל השתנתה, ARCDB הפכה להיות מובילת דרך, כל בונה ומשפץ יודע שלפני התהליך הוא חייב להיפגש עם המומחים שלנו", מסכם אלעד גרגיר, מייסד ARCDB.

arcdb - פלטפורמה טכנולוגית עסקית לענף הבנייה, המחברת בין בונים ומשפצים לקהילת בנייה איכותית ומובילה

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • ARCDB
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully