וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר בי אנד בי תחלק מיליון דולר לבניית בתים מהחלומות

בעקבות זינוק בחיפושים של גולשים אחר בתים יוצאי דופן להתארח בהם, החליטה ענקית דירות האירוח המקוונת להכריז על תחרות. 10 ההצעות המקוריות ביותר יזכו את בעליהן במענק של 100 אלף דולר

בסרטון: גם החדר של ואן גוך עומד להשכרה באתר airbnb

בית הקונכיה באיסלה מוחרס מקסיקו. airbnb, אתר רשמי
החיפושים אחרי בתים יוצאי דופן עלו ב-70 אחוזים תוך שנה. בית הקונכיה באיסלה מוחרס, מקסיקו/אתר רשמי, airbnb

ענקית דירות האירוח המקוונת Air BNB הכריזה על תחרות במסגרתה תחלק פרסים בשווי מיליון דולר לצורך בניית בתי אירוח יוצאי דופן ברחבי העולם. ביום שלישי הכריזה החברה על תחרות פתוחה והזמינה אנשים מכל רחבי העולם להגיש הצעות ותכניות לבתי אירוח מיוחדים, יצירתיים ופורצי גבולות. עשרה זוכים, שיבחרו על ידי פאנל שופטים, יקבלו מענקים של 100 אלף דולר כל אחד לצורך מימון בניית בית החלומות שלהם.

אייר בי אנד בי הקימה קרן ייעודית לטובת התחרות, ששמה Unique Airbnb Fund, והיא זו שתחלק את מיליון הדולר למי שיגישו את ההצעות ל"חללי המגורים הכי לא קונבנציונליים, יצירתיים וייחודיים על פני כדור הארץ". מטרת התחרות היא להעצים ולתת השראה לכל אדם באשר הוא לחשוב ולעצב רעיון יוצא דופן לבית ולחלוק אותו עם מטיילים מרחבי העולם כולו. את הזוכים יבחרו שופטים, שאחד מהן הוא השחקן זוכה פרס הגראמי בילי פורטר, אייקון סטייל בפני עצמו ואישיות צבעונית ורבת השראה.

בילי פורטר. GettyImages
ישפוט בתחרות. בילי פורטר/GettyImages

"הדבר היחיד שטוב יותר מדחיקת גבולות הסטייל בעצמך, הוא לתת השראה לאחרים לעשות זאת גם. אני מתרגש מאוד להצטרף ל-Air BNB בחיפושיה העולמיים אחרי רעיונות הבנייה השערורייתיים והמרהיבים ביותר אי פעם. ואני מצפה בכיליון עיניים לראות מקרוב את הרעיונות הללו יוצאים אל הפועל בידיהם של חובבי עיצוב ברחבי העולם", אמר פורטר בהודעה לעיתונות.

ב-Airbnb החליטו על התחרות לאחר שניתוח פנימי של נתוני הצמיחה שלהם הראה שמדי שנה חלה עלייה בחיפושים של הגולשים באתר אחר נכסים יוצאי דופן ומיוחדים, כמו בתי אירוח בטחנות רוח או בתים זעירים. בשנה האחרונה לבדה חל גידול של 70 אחוזים בחיפושים אלה. עוד עלה מהנתונים שכמה מהנכסים שזו למספר הרב ביותר של הזמנות היו בתי עץ, אוהלי יורט, קרוואנים וכיפות.

בית אירוח בצורת כלב במונטנה. airbnb, אתר רשמי
בית אירוח בצורת כלב במונטנה, ארה"ב/אתר רשמי, airbnb

עם זאת, למרות שהתחרות קוראת לאנשים לחלום בגדול ולפרוץ גבולות בחשיבה היצירתית שלהם, אחד מהקריטריונים הוא שהתכנית תהיה מציאותית, חדשנית ושתביא לידי ביטוי גם אלמנטים של קיימות. תנאי סף חשובים נוספים הם שהתמודדים יוכלו להוכיח שיש להם בעלות על השטח הפרטי שעליו מתוכנן להיבנות הנכס, ולגבש תכניות בנייה ייחודיות לחלוטין שכוללות סגנון או צורה יוצאי דופן.

אם יש לכם רעיון מקורי ואתם מעוניינים להשתתף בתחרות, ניתן להגיש הצעות עד ל-15 באפריל 2020 בחצות, באתר התחרות של Airbnb. ההודעה על הזוכים תוכרז חודש לאחר מכן, ב-15 במאי 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully