וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמיצים בלבד: כך תשלבו אלמנטים מחג הפורים בעיצוב הבית שלכם

פורים הוא החג הכי שמח שיש, אבל מי אמר שאפשר לשמוח רק פעם בשנה? חודש אדר הצבעוני יכול לשמש עבורכם השראה לכל ימות השנה. כך תוסיפו טאץ' קליל, מבדר והיתולי אל עיצוב הבית שלכם

חגיגות העדלאידע בחולון, פורים 2019/צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

חודש אדר, זה שבו חוגגים את חג הפורים, הוא החודש השמח ביותר בשנה. כמו שאומרים: "משנכנס אדר - מרבים בשמחה". חג הפורים הוא כולו בסימן אושר, והמצווה בו היא לחגוג, לבלות, לשתות עד לא ידע, להחליף משלוחי מנות מתוקים, טעימים ומושקעים ובשורה התחתונה - פשוט לשמוח. כשמדברים על אווירה פורימית מדברים בעיקר על השראות מתוך מתחפושות משוגעות ועל צבעוניות, היתוליות והרבה הומור. אבל מי אמר שאפשר לשמוח בענק רק פעם בשנה?

גולדשטיין גלרי טפט. יח"צ,
טפט מבדר לנועזים/יח"צ

את האווירה הפורימית אפשר לתחזק כל השנה גם בתוך הבית, עם צבעים עזים, ריהוט נועז או אקססוריז מצחיקים. על ידי שילוב של נגיעות פורימיות בבית, אפשר להבטיח שיהיה שמח אצלכם כל השנה. אז איך בדיוק עושים את זה ומתרגמים את חג הפורים לעיצוב פנים? למרחיקי לכת, אפשר לשלב טפט צבעוני, מקושקש ומדליק או להחליט על "קיר כוח" בבית עם צבעוניות או חומרים שמושכים את העין. גם ברמת הטקסטיל אפשר לשלב צבעוניות בולטת - אם על ידי הדפסים משוגעים או על ידי צבעים בוהקים שיעטרו את הספות, המיטות, הווילונות או כריות הנוי. הומוריסטיות יכולה לבוא לידי ביטוי גם באקססוריז שונים - החל מכלי המטבח, דרך מנורות, עציצים ועד פסלים.

מה שבטוח, עיצוב פורימי ממש לא מתאים לכל אחד. חסידי הסטייל המינימליסטי, אלו שאוהבים גוונים פסטלים, קווים נקיים וסגנון קלאסי יכולים לדלג. במילים אחרות - אם אתם ממעריצי העיצוב הסקנדיבי או היפני, דלגו לאייטם הבא. אם נשארתם עד כאן ואתם בכל זאת מחפשים פריט שיכניס קצת קלילות לבית שלכם, יש לנו כמה רעיונות שאולי יספקו לכם השראה. כי לא צריך לקחת את החיים כל כך ברצינות, כן?

עוד בוואלה! בית ועיצוב

תשכחו ממינימליזם: 10 מבנים משגעים בסגנון אדריכלות פוסט מודרנית

לכתבה המלאה
פרויקט יערה בנבנישתי ותלמידות סקולה בהנחיית מירי בלבול. נויה שילוני חביב,
כשדיסקטים ישנים הופכים לחלק מהמיטה/נויה שילוני חביב
פורים קמחי תאורה. אלדו ברנרדי,
גופי תאורה בצבעוניות עזה ובצורה של פירות. קמחי תאורה/אלדו ברנרדי
פורים פלורליס. יח"צ,
כלי פנים של פלורליס, 58 שקלים/יח"צ
פורים פלורליס. יח"צ,
כלי פנים של פלורליס, 58 שקלים/יח"צ
פורים קמחי תאורה. יח"צ,
קופסת תאורה עם פנים. קמחי תאורה/יח"צ
פורים פלורליס. יח"צ,
צלחת ג'ירפה של פלורליס, 35 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully