וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבת אנרגיות טובות": מעצבת הפנים הצעירה שאחראית על בתיהם של הסלבס

עדן פז רק בת 25 ורק חצי שנה בתחום, אבל זה לא מפריע לאף אחד מלהתאהב בסגנון העיצובי שלה ולבחור בה לשדרוג הבית. בין הלקוחות שלה: מגי אזרזר ודנית גרינברג. "אני אוהבת לקחת את האופי של הלקוח ולפרש אותו לשפה עיצובית, כדי שבכל יום הוא יתאהב מחדש בבית שלו"

עדן פז

(בווידיאו: הבית של דנית גרינברג לפני העיצוב של עדן פז - ואחריו)

ידוע שהסלבס במדינת ישראל מעבירים ביניהם מידע פנים וחולקים ביניהם אנשי מקצוע. הם ממליצים על המאפר עם היד הכי טובה, הספר שעושה פלאים לשערות הראש, הסטייליסט עם הראש הכי יצירתי - ומתברר שגם מעצבת הפנים עם העין הכי מעניינת. מי שלאחרונה מעצבת את בתיהם החדשים של הסלבס בישראל היא עדן פז, מעצבת פנים צעירה בת 25 בלבד מתל אביב.

פז למדה עיצוב פנים ואדריכלות בשנקר ורק לפני חצי שנה יצאה אל השוק. זה לא הפריע לדנית גרינברג, בלוגרית האופנה רומי פרנקל, מעצבת הגבות מור ביטון או הנשואים מגי אזרזר וקותי סבג כבר לדרוש את שירותיה. "עם מגי הסיפור היה מצחיק", היא מספרת. "יש לנו חברה משותפת שהראתה לה תמונה של חדר הארונות שלי. מגי ביקשה את המספר שלי ורצתה שאעזור לה לעצב רק את הסלון. הגעתי לפגישה ומיד התחלנו לעצב את כל הבית. היה לי ברור שלא אצליח להשאיר אותם רק עם חלל מעוצב אחד. הבית הוא חתיכה אחת. לפעמים בגלל חוסר יכולת בוחרים לעצוב אותו בחלקים, אבל אני מאמינה שעדיף לחכות ולעצב את כולו. ככה הכל מתחבר הכי טוב".

עיצוב פנים עדן פז הבית של מגי אזרזר. עדן פז,
"היה לי ברור שלא אצליח להשאיר אותם רק עם חלל מעוצב אחד". הסלון החדש של מגי אזרזר וקותי סבג/עדן פז
עיצוב פנים עדן פז הבית של מגי אזרזר. עדן פז,
"אני לא חושבת שיש לי סגנון מסוים". העיצוב בבית של מגי אזרזר וקותי סבג/עדן פז

פז מספרת שהיא תמיד אהבה את עולם העיצוב. היא מתעסקת באופנה ואומנות ושואבת השראה מהאדריכל פיצו קדם, ממעצבי הפנים ינאי פרישר גוטמן ולילך מורבר וגם מספרים, אינסטגרם, פינטרס, הים, המדבר, השמיים והחיים עצמם. "הכל עניין של הסתכלות", היא אומרת.

"אני לא חושבת שיש לי סגנון מסוים", היא מודה. "גם לא הייתי רוצה שיזהו את העיצוב שלי לפי סגנון אלא לפי אמירה ואמת של כל בית. לכל בית יש אופי משלו וכל בית הוא סיפור בפני עצמו. אני אוהבת לקחת את האופי של הלקוח ולפרש אותו לשפה עיצובית, כדי שבכל יום הוא יתאהב מחדש בבית שלו". עם זאת, אי אפשר שלא להבחין בכך שהעבודות שלה מאופיינות בקו נקי וסופר טרנדי, שנע בין קלאסיות למודרניות - כאמור בהתאם לדרישות הפרויקט.

עיצוב פנים עדן פז הבית של דנית גרינברג. עדן פז,
"לא הייתי רוצה שיזהו את העיצוב שלי לפי סגנון אלא לפי אמירה ואמת של כל בית". הסלון שעיצבה עדן לדנית גרינברג/עדן פז
עיצוב פנים עדן פז הבית של דנית גרינברג. עדן פז,
"רצינו ליצור תחושה של חופשה". חדר השינה שעיצבה עדן לדנית גרינברג/עדן פז

"בדירה שעיצבתי לדנית הגעתי לחלל ריק. דירה חדשה מקבלן. לא הייתה לי אפשרות לשנות את הרצפה או החלונות, אבל המטרה הייתה ברורה - ליצור תחושה של חופשה. דנית הייתה לקוחה מקסימה וסמכה עליי בעיניים עצומות. בחרתי בשבילה אפילו את הכוסות והצלחות במטבח. אני אוהבת ללוות את הלקוחות שלי עד הפרטים הכי קטנים, שהכל יהיה מעוצב ובסטייל. נהניתי איתה כל כך ואין ספק שהיא תישאר חברה שלי. זה מה שכיף לי בעבודה - אני פוגשת אנשים טובים בדרך והם נשארים חלק ממך".

עיצוב פנים עדן פז. מאיה ברק,
"זה מה שכיף לי בעבודה - אני פוגשת אנשים טובים בדרך". עדן פז/מאיה ברק

פז מספרת שהיא לא תיקח פרויקט שהיא לא מתחברת אליו או ללקוחות. "מבחינתי, חוץ מלעצב לאנשים את הבית - אני הופכת להיות חלק מאוד מרכזי בחיים שלהם. חשוב לי שיהיו להם אנרגיות חיוביות וזרימה טובה. אני בן אדם שעובד לי אנרגיות וזה משפיע על היצירה שלי". ואם תשאלו אותה מה החלום שלה, אז יש לקוחה אחת ספציפית שהיא הייתה רוצה לעבוד איתה. "אני חולמת לעצב את הבית של יונית לוי. אני לא מכירה אותה באופן אישי, אבל משהו בעוצמה שהיא משדרת מסקרן אותי. הייתי שמחה לעצב לאישיות כזאת את הבית".

עיצוב פנים עדן פז הסטודיו של מור ביטון. עדן פז,
"אני בן אדם שעובד לי אנרגיות וזה משפיע על היצירה שלי". הסטודיו של מעצבת הגבות מור ביטון/עדן פז
עיצוב פנים עדן פז הבית של רומי פרנקל בלוגרית אופנה. עדן פז,
בין קלאסיות למודרניות. הבית של בלוגרית האופנה רומי פרנקל/עדן פז
עיצוב פנים עדן פז הבית של רומי פרנקל בלוגרית אופנה. עדן פז,
חדר השינה של בלוגרית האופנה רומי פרנקל/עדן פז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully