וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לנסוע רחוק כדי להתחדש בפריטים לבית - החנות הזו תגיע אליכם

האחיות קלאודיה ופאולה עברו שנה קשה במיוחד. המרפא שלהן היה בדמות חנות ניידת בתוך וואן עם מוצרים כמו פריטים לבית ותכשיטים. עם הרכב הצבעוני שלהן הן נוסעות ממקום למקום ומשמחות אנשים. "היום הוא היום לחגוג ולחיות - לא לחכות ולהגשים את התשוקות שלנו"

POLI AND CLAU חנות פופ אפ ניידת פריטים לבית. Inga Avshalom Shilian,
החנות המשמחת שמגיעה עד אליכם/Inga Avshalom Shilian

כולנו היינו מעדיפים שהקניות שלנו פשוט יגיעו אלינו הביתה, במקום שנצטרך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, להידחס בין אנשים ורק אז להגיע אל הפריט שהיינו רוצים לקנות. האחיות קלאודיה ופאולה הבינו את זה ובאו עם רעיון גאוני - פופ אפ וואן נייד. בחנות שלהן, שמגיעה ממקום למקום באמצעות הוואן הצבעוני, אפשר למצוא אוסף של פריטים מעוצבים לבית שנאספו מרחבי העולם - טקסטיל, קרמיקה, עץ, מוצרי נייר וגם תכשיטים, תיקים, ספרים וצמחים.

המותג של האחיות זכה לשם POLI AND CLAU, שזה קיצור שמותיהן - פאולה וקלאודיה. למרות שהן גרות במרכז, הן מגיעות לכל מקום בארץ - לפעמים בהזמנה ולפעמים סתם במסגרת הטיולים שלהן. הן היו בצפון, בדרום, במרכז ושוב ושוב. מלבד רכישה של פריטים שווים לבית, הן גם מציעות חוויה: קשקושים, נשנושים וכוס יין לכל מי שמגיע.

POLI AND CLAU חנות פופ אפ ניידת פריטים לבית. Inga Avshalom Shilian,
מלבד רכישה של פריטים שווים לבית, הן גם מציעות חוויה: קשקושים, נשנושים וכוס יין/Inga Avshalom Shilian

"מילדות טיילנו ברחבי העולם ונחשפנו לאסתטיקה, יצירתיות, צבעים וחומרים", הן מספרות. "עיצוב וסטייל תמיד משכו אותנו אבל עסקנו בתחומים פרקטיים יותר, פאולה בתחום הביוכימיה וקלאודיה בתחום הלמידה". מה שגרם להן לעשות הסבה היא שנה לא פשוטה בכלל. ב-2019 הן איבדו את הוריהן בהפרש של כמה חודשים, מה שהביא אותן לרצון לצאת למסע. "רצינו לצאת לחוויה, לפגוש נשים מעצימות ולחלוק איתן אהבה לאסטתיקה, יופי וסטייל - כל מה שעושה לנו טוב. החלטנו שהיום הוא היום לחגוג ולחיות - לא לחכות ולהגשים את התשוקות שלנו".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

תשכחו ממינימליזם: 10 מבנים משגעים בסגנון אדריכלות פוסט מודרנית

לכתבה המלאה
POLI AND CLAU חנות פופ אפ ניידת פריטים לבית. Inga Avshalom Shilian,
"מילדות טיילנו ברחבי העולם ונחשפנו לאסתטיקה, יצירתיות, צבעים וחומרים"/Inga Avshalom Shilian

כך, עלה הרעיון להקים את החנות הניידת. "מהרגע שהחלטנו לצאת לדרך, תכננו, עיצבנו, מיתגנו, נסענו ללקט מוצרים ברחבי אירופה, למדנו לייבא והכרנו את סבכי הבירוקרטיה", הן מספרות. "אנחנו מחנות בחצרות של בתים פרטיים, בשווקים, ירידים ומכירות לעובדים וארגונים. אנחנו מאמינות שהחיים זה מה שקורה עכשיו ולכן חשוב להקיף את עצמנו באלמנטים יפים, בפריטים אהובים ובהשראה. לא לחכות ליום חגיגי. להפוך כל יום שגרתי למיוחד". כדי להתעדכן היכן נמצא הוואן תוכלו להיכנס לעמודי האינסטגרם או הפייסבוק שלהן, שם הן מפרסמות כל נקודה שהן חונות בה.

טווח המחירים: בין 50 ל-350 שקלים.

POLI AND CLAU חנות פופ אפ ניידת פריטים לבית. Inga Avshalom Shilian,
"חשוב להקיף את עצמנו באלמנטים יפים ובהשראה"/Inga Avshalom Shilian
  • עוד באותו נושא:
  • פופ אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully