וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר בברנז'ה: 7 מקרים שבהם סלבס קנו בתים אחד מהשני

אם יש לכם הרגשה שהברנז'ה ההוליוודית סגורה - אתם כנראה צודקים, ועסקאות הנדל"ן שלהם רק מוכיחות את זה. הנה שבעה מקרים מבין עשרות שבהם סלבס מעבר לים מכרו וקנו בתים אחד מהשני

צילום מסך

לפעמים נראה כי הוליווד היא ברנז'ה סגורה ששומרת על קשרים רק בינה לבין עצמה ולא יוצאת החוצה. אם נחשוב על זה לעומק - זה מאוד הגיוני. הרי אנשים עם מעמד, כסף ויוקרה אוהבים לרוב להיות בחברת אנשים שמבינים את העולם שלהם ודומים להם, ולא נמצאים איתם בגלל ההטבות שמעניק להם המעמד או בגלל הכסף שיש להם בחשבון הבנק. כך למעשה נוצר מצב שגם כשזה מגיע לבתים - הם קונים נכסים אחד מהשני. יש לקחת בחשבון, כשכאשר מדברים על המפורסמים של הוליווד, מדברים על אנשים אמידים מאוד עם אחוזות מפנקות וגדולות שלא הרבה אנשים אחרים, שאינם בברנז'ה ההוליוודית, יכולים להרשות לעצמם. אז הנה שבעה מקרים שבהם סלבס קנו בתים אחד מהשני, מתוך עשרות הפעמים שזה קרה.

צ'רלי שין לקנדל ג'נר

השחקן צ'רלי שין החליט ב-2017 להיפרד מהבית שלו בבוורלי הילס ששימש אותו במשך חמש שנים ומכר אותו לקנדל ג'נר תמורת 8.55 מיליון דולר. הדוגמנית שיפצה את הבית, מחקה כל זכר לעיצוב המפואר של שין ואימצה עיצוב מינימליסטי ומודרני יותר.

בן אפלק וג'ניפר גארנר לאדם לוין

אחרי יותר משנה שהאקסים ניסו למכור את הבית שהיה בבעלותם בפסיפיק פליסיידס שבלוס אנג'לס, הגיע הקונה אדם לוין, סולן להקת מארון 5. בינואר 2019 הוא העביר 32 מיליון דולר והתחדש בנכס מפנק במיוחד.

אדם לוין. GettyImages
חזק בעסקאות נדל"ן. אדם לוין/GettyImages

אדם לוין לאלן דג'נרס

ואם כבר הזכרנו את לוין, אז כמה חודשים אחרי הרכישה, במאי 2019, הוא מכר בית שבבעלותו בוורלי הילס לחובבת הנדל"ן הידועה אלן דג'נרס, שמרבה לקנות בתים, לשפץ אותם - ולמכור אותם ברווח. לוין קיבל על הבית מדג'נרס 45 מיליון דולר, והיא כנראה כבר מתכננת בראשה כמה היא הולכת לקבל עליו אחרי השיפוץ והעלאת השווי.

טום קרוז לאווה לונגוריה

ב-2015 מכר טום קרוז לאווה לונגוריה אחוזה מפנקת בהוליווד הילס תמורת 11.4 מיליון דולר. לונגוריה נהנתה מהנכס, עד שכבר לא - ואז גילתה שזה ממש לא קל למכור אותו. אז היא ירדה במחיר ובסוף מכרה תמורת 9.4 מיליון דולר.

רובי וויליאמס לדי-ג'יי חאלד

אחוזתו של הזמר הבריטי, שבה שבעה חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה, נמכרה לדי-ג'יי חאלד תמורת 9.9 מיליון דולר ב-2017. בבית יש גם חדר כושר, בריכה וספא.

סלינה גומז לפרנץ' מונטנה

ב-2015 מכרה הזמרת הצעירה את האחוזה שלה בקלבסאס לראפר פרנץ' מונטנה. היא אמנם רצתה 4.495 מיליון דולר, אבל הוא שילם 3.3 מיליון. אחרי הרכישה הוא שדרג את הנכס והוסיף לו אולפן הקלטות. עכשיו הוא מחפש קונה שישלם עבור הבית 6.6 מיליון דולר.

ריהאנה לג'ון לג'נד וכריסי טיגן

בני הזוג ג'ון לג'נד וכריסי טיגן, שלא מסתירים את הבית שלהם בתמונות באינסטגרם, מתוגררים באחוזה שהייתה בעבר בבעלותה של ריהאנה. הזמרת ואשת העסקים קנתה את הבית בבוורלי הילס ב-2009 תמורת 6.9 מיליון דולר וב-2011 העמידה אותו למכירה. שנה לאחר מכן, ב-2012 הוא נמכר ב-5 מיליון דולר, כך שרירי בעצם יצאה בהפסד. ב-2016 קנו את הבית ג'ון לג'נד וכריסי טיגן.

כריסי טיגן, ג'ון לג'נד. GettyImages
גרים במקום שבו התגוררה ריהאנה. כריסי טיגן וג'ון לג'נד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully