וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן גדלים נשיאים: בית הילדות של ברק אובמה עומד למכירה

הבית בהונולולו שבו גדל נשיא ארצות הברית לשעבר עומד כעת למכירה תמורת 2.2 מיליון דולר. מדובר במבנה צנוע וישן עם עיצוב מודרני, שלושה חדרי שינה ומרפסת. מעוניינים?

אימג'בנק GettyImages

הבית בהונולולו שבהוואי שבו גדל ברק אובמה, נשיא ארצות הברית לשעבר, עומד כעת למכירה תמורת 2.2 מיליון דולר. מדובר בבית של 183 מטרים רבועים שכולל שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה מרפסת ובית הארחה צמוד נוסף בגודל 27 מ"ר.

מדובר בבית צנוע בסך הכל עם רצפת עץ, דלתות צרפתיות בסלון והמון חלונות שמכניסים אור טבעי הביתה. קירות המטבח צבועים בוורוד פודרה רך וטרנדי, ארונות המטבח צבועים לבן ומשטח העבודה באפור. בחצר האחורית יש גינה ירוקה עם מקום רב לשתול עצי פרי, צמחים או פרחים.

נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה נואם באוניברסיטת אילינוי ב-7 בספטמבר 2018. רויטרס
בית של נשיאים. נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה/רויטרס

הנשיא לשעבר אובמה התגורר בבית הזה בין השנים 1964 עד 1967, בין הגילים שלוש עד שש. באותה תקפה למדה אמו באוניברסיטת הוואי הסמוכה. אפילו שמדובר במבנה מעט עתיק, שנבנה ב-1947, הוא יציב והעיצוב עדכני. לפי נתוני סוכנות הנדל"ן Realtor, הפעם האחרונה שהבית הזה החליף בעלים הייתה ב-2006, אז הוא נמכר תמורת 1.3 מיליון דולר. מכאן, שמדובר בהשקעה שווה שרק משתבחת עם השנים.

אובמה כבר מזמן לא גר בבית הזה. בשנה שעברה, כך על פי דיווחים, הוא ורעייתו מישל רכשו אחוזה במסצ'וסטס תמורת 11.75 מיליון דולר. מדובר בבית עם שבעה חדרי שינה, שמונה חדרי רחצה ובריכה בחצר. הבית החדש הזה מצטרף לנכס שכבר יש בבעלותם בוושינגטון הבירה, בשווי 8.1 מיליון דולר עם תשעה חדרי שינה ושמונה חדרי רחצה, אותו רכשו ב-2017.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

משמרת שנייה: 10 כוכבים הוליוודים שמחלטרים כמעצבים

לכתבה המלאה
בית ברק אובמה הונולולו. Realtor.com, אתר רשמי
הבית בהוואי שבו גר אובמה בין הגילים שלוש עד שש/אתר רשמי, Realtor.com
בית ברק אובמה הונולולו. Realtor.com, אתר רשמי
רצפת עץ, דלתות צרפתיות והמון אור טבעי/אתר רשמי, Realtor.com
בית ברק אובמה הונולולו. Realtor.com, אתר רשמי
במטבח יש קירות ורודים, ארונות לבנים ומשטח עבודה אפור/אתר רשמי, Realtor.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully