וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מיוחד: מה מחכה לכם בתערוכת HOMEXPO?

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

10.2.2020 / 16:01

בתחילת מרץ תיערך תערוכת HOMEXPO - התערוכה הגדולה והראשונה מסוגה בתחום האדריכלות, השיפוץ והבנייה. ARCDB לקחה על עצמה את הפן המקצועי של התערוכה וחבריה יעניקו למבקרים ייעוץ והרצאות בכל התחומים בענף

צילום ועריכה: מערכת וואלה! NEWS

בין ה-2 ל-5 במרץ תתקיים ב-expo בתל אביב תערוכה גדולה וראשונה מסוגה לעיצוב הבית - HOMEXPO. לתערוכה צפויים להגיע בין 17 אלף ל-21 אלף בונים ומשפצים שיוכלו להיפגש עם אנשי מקצוע רבים מכל תחום השיפוץ והבנייה, לשמוע הרצאות ולקבל ייעוץ מקיף. את המשדר המיוחד מנחה אלעד גרגיר מנכ"ל ומייסד ARCDB.

ד"ר אלי מזרחי, מייסד ARCDB מסביר כי החברה לקחה על עצמה את כל הצד המקצועי של התערוכה וכמה שיותר חברי וחברות ARCDB ישתלבו בה. לדבריו בתערוכה יועברו מעל ל-60 הרצאות מדי יום - כלומר יותר מ-240 הרצאות של חברי וחברות ARCDB.

לאתר התערוכה

לאתר ARCDB

האדריכל ומעצב הפנים אורי שרביט מספר כי הוא נמצא במקצוע מאז שנת 1996. לדבריו כללי המשחק של השיווק בתחום השתנו מקצה עד קצה בשנים האחרונות. מי שלא נמצא ברשתות כמו לינקדאין ופייסבוק לא נמצא בזירה הנכונה. שרביט אומר כי ARCDB עזרו לו להיכנס לתחום בצורה הנכונה. בנוסף מדגיש שרביט כי בזירה של ARCDB ניתן ליצור קשרים עם שאר אנשי מקצוע מכיוון של פרגון הדדי ולדעת שאתה עובד מול אנשי מקצוע ברמה גבוהה.

מעצבת הפנים אינגריד גואטה מספרת כי נרשמה ל-ARCDB לפני כ-3 שנים וגילתה בו משפחה ובית. "אני מרגישה שיש לי שותף לדרך כעצמאית", היא אמרה.

רווית אשרם מנהלת המותג השיווק והמכירות של אטיאס אופיס ק'ולקשן נרשמה לזירה לפני מספר חודשים בלבד. "כשהגעתי ל-ARCDB ישר הרגשתי כימיה והרגשתי מחוייבות. וזה מאוד נוח - נחשפתי לכל כך הרבה אדריכלים ומעצבים שלא היו במאגר שלי ומיד התחילו שיתופי פעולה", היא מספרת.

שרון ארני עיצוב פנים בדירות יוקרה ובתי יוקרה אומרת כי השיווק זה מסע של ניסוי וטעייה. "זה לא פשוט לעסקים קטנים ו-ARCDB חשף אותי לקהלים שלא יודעת אם הייתי מגיעה אליהם לבד, זה כתבות, זה פאנלים, זה מקום שאם יש לי שאלות אז יש לי גב", היא אומרת.

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully