וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להכניס את טקס האוסקר אליכם לסלון: כך תשלבו את הטרנד הנוצץ בבית

הלילה יוכרזו בטקס נוצץ הזוכים בפרס האוסקר. המחשבות על השטיח האדום גרמו לנו לתהות איך אפשר לשלב את הטרנד הזוהר אצלנו בבית. שנדלירים, חיפויי קיר בסגנון מלכותי ונגיעות של כסף וזהב. כך תעשו זאת

עריכה: נועה לוי

הלילה יתקיים טקס האוסקר ה-92. מדובר באחד האירועים הכי זוהרים של השנה, שמושכים אליהם את הכוכבים והכוכבות הכי גדולים וגדולות של הוליווד, בשמלות וחליפות הכי מפוארות שיש. קיומו של האירוע הלילה גרם לנו לחשוב - האם נוכל לשלב את האווירה היוקרתית והמפוארת של האוסקר גם אצלנו בבית? התשובה היא לחלוטין כן. אז איך עושים זאת? לפי המומחים, הדרך היא שילוב עדין של צבעים נוצצים, קריסטלים, נגיעות של כסף וזהב ואקססוריז שמשדרים זוהר וגלאם.

עיצוב נוצץ מעצבת אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
"מאז ומתמיד אנשים אהבו חפצים נוצצים"/אלעד גונן

"מאז ומתמיד אנשים אהבו חפצים נוצצים - החל מתכשיטי יוקרה, דרך שנדלירים וכלה באקססוריז", מסבירה מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ. "החורף הנוכחי, גם באופנה וגם בעיצוב, עומד בסימן נוצץ וזוהר. אפשר לראות את הטרנד הזה משתלב בכוסות משקה, מצעים, מנורות ושלל אביזרים".

לדבריה, "גווני זהב, כסף ונוצצים למיניהם משדרים אצילות ופאר ולכן אנשים נמשכים אליהם. גוונים מטאליים נקיים, כמו גם פסיפסים עם נגיעות של זהב ושילובים של קריסטלים, בהחלט משדרגים את מראה הבית. מספיק כמה נגיעות נוצצות קטנות כדי 'לעשות את העבודה'".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

עבור ההולכים על ארבע: איקאה משיקה קולקציה ייעודית לחיות מחמד

לכתבה המלאה
עיצוב נוצץ קמחי תאורה. יח"צ חו"ל,
"דרך נהדרת להכניס את הטרנד הנוצץ לחלל הבית היא על ידי גופי תאורה"/יח"צ חו"ל

יובל בר, אחראית קשרי אדריכלים בחברת קמחי תאורה, מוסיפה: "דרך נהדרת להכניס את הטרנד הנוצץ לחלל הבית היא על ידי גופי תאורה מקוריים המשלבים חומרים כמו נחושת ומתכות מוזהבות. ישנן מנורות המעוטרות בחרוזים נוצצים ומגוון רחב של מנורות שולחניות, אהילים ומנורות רצפה שמשדרות זוהר קסום". דרך נוספת לשלב את הטרנד הנוצץ בבית, לדבריה, היא בתחום הסניטריה. "אריחי קרמיקה יוקרתיים ועיצוביים מזהב ומכסף הופכים יותר ויותר פופולריים בזמן האחרון ומקנים לבית אווירה אלגנטית".

עיצוב נוצץ גולדשטיין גלרי טפט. יח"צ חו"ל,
קולקציית חיפויי קיר שהיא פרשנות מודרנית לסגנון המלכים הקלאסי/יח"צ חו"ל

צבעים זוהרים נתפסים כמלאי תעוזה. עבודותיו של המעצב הגרמני הארלד גלוקלר הם הוכחה לכך. גלוקלר הוציא קולקציית חיפויי קיר, שמיובאת לארץ על ידי חברת גולדשטיין גלרי טפט, והיא כולה פרשנות מודרנית לסגנון המלכים הקלאסי. בקולקציה שלו תמצאו הדפסים סקסיים, דרמטיים ונועזים כשהמוטיב המרכזי הוא עולם המלכות - כתרים, מדליונים, נוצות טווס, גדילים, כנפיים, יהלומים והדפסים שחובבי ההיסטוריה בוודאי יזהו מבתי אצולה עתיקים באירופה. גלוקלר גם מוסיף אבני חן תעשייתיות לחיפוים שלו ובכך יוצר תלת ממדיות מעניינת.

למי ששנדלירים, גופי תאורה גדולים, חיפויי קיר או צבעים זוהרים קצת גדולים עליו - זה בסדר. לפעמים מספיקה נגיעה קטנה של גלאם כדי לשלב את הטרנד הנוצץ בבית. זה יכול להיות אקססורי קטן כמו כרית, נר, מסגרת לתמונה או כל אביזר אחר ונוצץ שמושך באופן מידי את העין של מי שנכנס לחלל.

"החומרים היקרים והנוצצים חוזרים ובגדול", מסכמת ברקוביץ. "בשנים האחרונות הם כובשים את מסלולי האופנה, השטיחים האדומים - וגם את עיצוב הבית. התשוקה למראה בוהק היא יותר מטרנד חולף. זה קסם שמתחבר אלינו לא רק בפן החזותי, אלא גם בפן הרגשי. העיצוב הנוצץ נוסטלגי ומחזיר אותנו לסיפורי האגדות ומסמל בעיקר עושר ויוקרה".

עיצוב נוצץ מעצבת שירלי דן. שי אדם,
"התשוקה למראה בוהק היא יותר מטרנד חולף"/שי אדם
עיצוב נוצץ טופ אודיו. יח"צ,
"קסם שמתחבר אליו בפן הרגשי". גוף תאורה של טופ אודיו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully