וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחברים בין הטכנולוגיה לפשטות: המגמות החדשות בעיצוב פנים ב-2020

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

3.2.2020 / 16:49

לקראת תערוכת HOME EXPO מסבירים מעצבי הפנים וגורמי המקצוע כי המגמות החדשות בעולם העיצוב מתאפיינות בחומרים מסורתיים וצבעים עדינים יותר הבאים להרגיע את האווירה העיצובית מול עודף הטכנולוגיה השולט בחיינו

מערכת וואלה!

2020 מביאה איתה מגמות עיצוב וטרנדים חדשים. ניתן לראות כי החומרים המסורתיים חוזרים ותופסים חלק נכבד בתהליך הבנייה והשיפוץ של הבית והמשרד. אז איך הופכים את התהליך לחווייתי, כזה שיאפשר לבונים או למשפצים להתנהל באופן בטוח רגוע וחסכוני -אלה השאלות שאנו שואלים לקראת HOME EXPO - אירוע העיצוב הגדול והראשון מסוגו בישראל.

אלעד גרגיר מנכל ומייסד ARCDB פלטפורמת טכנולוגית עסקית לענף הבנייה אומר כי זו פעם ראשונה שיש בישראל תערוכה ייעודית שמיועדת לבונים ומשפצים. לדבריו מדובר בשלושה ימים של אירוע מכונן לתעשיית השיפוץ והבנייה בישראל - מאות מציגים יציגו את תוצרתם - טרנדים חדשים וספקים נבחרים. יהיו שדרות ייעוץ אליהם יגיעו הבונים עם תוכניות ויקבלו ייעוץ מאנשי מקצוע. יהיו גם הרצאות תוכן שבהן למעשה הבונים יחשפו לכל תהליך השיפוץ והבנייה על פי נושאים.

רווית אשרם, מנהלת השיווק והמכירות של אטיאס אופיס קולקשין, מסבירה כי ההתמחות של אטיאס היא ריהוט משרדי משלב התכנון ועד המסירה ללקוחות - משרדים, מרפאות, קליניקות ועוד. "אנחנו דוגלים ביותר שקט, בצבעים מונוכרומטיים - להכניס את המשרד לווייב של בית. שולחן הישיבות יהיה כמו שולחן אירוח בבית. אווירה א-פורמלית".

לדבריה, יש מגמה של המשכיות וצמיחה במשרדים. כלומר, היום חברות מעצבות את החללים באופן בו הם יכולים להתפתח. העמדות הן מודולריות שתמיד ניתן להוסיף, להסיר ולשנות.

אינגריד גואטה מעצבת פנים ומומחית להום סטיילינג טוענת כי לאנשים קצת נמאס מעודף הטכנולוגיה המאפיין את התקופה. היא אומרת כי רוב החברות הולכות להרגיע - לחזור לשורשים - צבעים יותר רגועים, פסטלים ורוד פודרה עדין וכו'.

אלי מזרחי יזם וקבלן מסביר כי העיצוב השולט בפרויקטים של החברה שלו יש שילוב משטחים גדולים מאוד בריצוף ובחיפויים, פרקטים יחד עם ברזל ונושא הגבס שהופך להיות ממש רהיט בתוך הבית. לדבריו היתרון של לעבוד מול חברה יזמית היא שהם נותנים ללקוח הסופי להתעסק עם בן אדם אחד - אנחנו נותנים לו את המוצר הסופי.

אילן זהבי בעלי הגלריה זהבי הום גלרי אומר כי הגלריה שלו נועדה לרגש את הלקוח ולהעביר אותו חווייה של צבע, חומר וסטייל. הוא מסביר כי נבנה בר במרכז חלל התצוגה שם הם יכולים לעשות סיעור מוחות עם הלקוח תוך כדי חשיפתו לכל הטרנדים והמגמות החדשות.

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully