וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "צער גידול בנות" הסתבכה בפלילים - ומוכרת את האחוזה

לורי לוקלין מוכרת את האחוזה שלה בלוס אנג'לס תמורת 28 מיליון דולר. בעוד שמקורבים משוכנעים שהיא רק רוצה להתחדש, יש מי שטוען שהסיבה היא פרשה פלילית שבה נקשר שמה - ובמסגרתה על פי החשד שיחדה אוניברסיטה, כדי שתקבל את בנותיה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

כוכבת "צער גידול בנות", הסדרה המצליחה מהניינטיז, לורי לוקלין, העמידה למכירה את האחוזה שלה בבל-אייר שבלוס אנג'לס בעלות של 28.65 מיליון דולר. הסיפור הזה לא היה כל כך מעניין, אילולא ההסתבכות האחרונה של השחקנית בפלילים, מה שמעלה את החשד כי היא מוכרת את הבית בגלל השערורייה שזכתה לשם: "שוחד האוניברסיטאות".

אבל קודם כל, קצת פרטים על המציאה - אם בכל זאת מישהו יחליט להשקיע שם את הונו. לוקלין ובעלה, מעצב האופנה מוסימו ג'יאנולי, קנו את הבית ב-2015 תמורת 13.9 מיליון דולר. אחרי שנתיים הם העמידו אותו למכירה תמורת 35 מיליון דולר, אך אחרי שנה חזרו בהם והסירו את הצעת המכירה. מדובר באחוזה בעלת שישה חדרי שנה, תשעה חדרי רחצה ועיצוב פנים מושקע, שכן מוסימו חובב אדריכלות מושבע.

לורי לוקלין מוסימו ג'יאנולי 2015. GettyImages
הסתבכו בפלילים. לורי לוקלין ובעלה מוסימו ג'יאנולי בימים יפים יותר, ב-2015/GettyImages

"כן, הם מנסים למכור את הבית - אבל עושים את זה בשקט. הבית יוצג רק בפני קונים פוטנציאליים אמיתיים", אמר מקורב לבני הזוג לאתר E!. "הם הורידו את המחיר ממה שתכננו לקבל עבור הבית לפני כמה שנים, הם באמת רוצים למכור", הוא המשיך. מקורב אחרי לבני הזוג שדיבר עם TMZ, הכחיש את הקשר בין ההסתבכות המשפטית להחלטה למכור את הבית וטען כי זה בסך הכל ניסיון חוזר למכור את האחוזה. מקורות נוספים טענו שהשניים פשוט אוהבים לקנות בתים, לשפץ אותם ולמכור ברווח וכי זו הייתה המטרה גם עם האחוזה הזו.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

שני עולמות נפגשים: הבית באשקלון של זוג בפרק ב' של חייהם

לכתבה המלאה
לורי לוקלין. GettyImages
בדרך לדיון בבית המשפט. לוקלין/GettyImages

לוקלין וג'יאנולי הואשמו בעבירות של קשירת קשר לביצוע הונאה, הלבנת הון ושוחד. הסיבה: לפי התביעה, ניסיון לשחד את אוניברסיטת דרום קליפורניה בסכום של חצי מיליון דולר כדי שיקבלו ללימודים את בנותיהן, אוליביה ואיזבלה. בפרשה מעורבים סך הכל 15 הורים שחשודים כי שיחדו אוניברסיטאות ומכללות נחשבות ברחבי ארצות הברית כדי לדאוג לילדיהם. בין ההורים המעורבים בפרשה גם השחקנית פליסטי הופמן, כוכבת "עקרות בית נואשות", שהודתה באשמה. לוקלין וג'יאנולי מנגד, לא הודו במיוחס להם וטוענים כי הכסף שהועבר לא היה למטרת שוחד. השניים צפויים לעמוד למשפט באוקטובר 2020.

לורי לוקלין אוליביה איזבלה. GettyImages
עם שתי הבנות, איזבלה ואוליביה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully