וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצוב המהמם שייתן לכם תחושה של בית במשרד

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb

2.2.2020 / 10:02

אתם נמצאים שעות ארוכות במקום העבודה ולכן עליו להיות נוח ונעים. רוית אשרם, מנהלת תחום מכירות ב-Attias office collection , חברה מובילה בארץ בייצור ושיווק רהיטים למשרד, מספרת איך עושים זאת נכון

ריהוטק. יואב גורין,
דגש על נוחות ישיבה, אינטראקציה בין עמיתים, חיבור לטבע וחללים גמישים. עיצוב משרדי של Attias office collection - ריהוטק/יואב גורין

בעידן בו העובדים מבלים זמן ממושך במשרד, מקום העבודה הופך לבית שני. התכנון והעיצוב של המשרד העכשווי מושפעים מסביבת העבודה והסגנון התעסוקתי תוך דגש על נוחות ישיבה, אינטראקציה בין עמיתים, חיבור לטבע וחללים גמישים.

לדברי רוית אשרם, מנהלת תחום מכירות ב-Attias , חברה מובילה בארץ בייצור ושיווק רהיטים למשרד, המגמה היום היא לייצר במשרד חוויה של בית, רחוק מהתדמית של משרד קר ומנוכר ועם הזמן, התקציבים בריהוט משרדי רק הולכם וגדלים והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לדייק את צרכי הארגון ולהפיק את המיטב עבור העובדים.

ריהוטק-אטיאס, חברה מובילה בארץ בייצור ושיווק רהיטים למשרד. יואב גורין,
התקציבים בריהוט משרדי רק הולכם וגדלים והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לדייק את צרכי הארגון. עיצוב משרדי של Attias office collection - ריהוטק/יואב גורין

Attias היא חברה מציעה פתרון כולל לכל נושא הריהוט המשרדי, החל בשולחנות המנהלים, הכיסאות וחדרי הישיבות וכלה במטבחון, חדר הארכיון, המעבדות וחדרי ההמתנה, אותם ניתן להזמין בהתאמה אישית לפי צרכי המשרד ודרישת הלקוח

רוית מספרת שמבנה המשרד כיום נוטה למשרדי אופן ספייס עם באנצ'ים, עמדות שניתן לחבר אחת לשנייה עם מחיצות המאפשרות ממד של פרטיות לכל אחד מהיושבים והתרחבות עתידית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מעצבים שיפוץ, פרק 4: מושיק פוגש בשילוב מדהים של חומרים

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
ריהוטק-אטיאס, חברה מובילה בארץ בייצור ושיווק רהיטים למשרד. יואב גורין,
אופן ספייס עם באנצ'ים, עמדות שניתן לחבר אחת לשנייה עם מחיצות המאפשרות ממד של פרטיות. עיצוב משרדי של Attias office collection - ריהוטק/יואב גורין

כמו כן, פינת המתנה וקבלה מרשימות ייצוגיות לפי ערכי המותג והתדמית המבוקשת, מטבח מאובזר היטב, חדרי שקט לישיבות או פגישות ושיחות אישיות ופינות צ'יל אאוט המהוות סוג של אלטרנטיבה לחדרי הישיבות הפורמליים.

"היום נוצרת במשרד סוג של קהילה ויש מקום לפינות המאפשרות אינטראקציה דינאמית בין העובדים במפגש ביניהם. חדרי אוכל המדמים פינת אוכל ביתית ומזמינה, ספריות מעוצבות, ריהוט אלטרנטיבי בפינות ייעודיות למנוחה".

הבאנצ'ים תופסים נוכחות משמעותית כאשר ריהוטק-אטיאס כחברה יצרנית יכולה לייצר על דוגמה לפי החזון והתכנון האדריכלי, מבנצים שמגיעים ל-2-20 עובדים בישיבה המפרידות ביניהן מחיצות שניתן להתאים לפי גדילת החברה ועד פתרונות ארגונומיים כמו שולחנות המתכווננים לפי גובה. למעשה, העובד יכול להחליט לפי בחירתו האם ומתי לעבוד בישיבה ומתי לשחרר את הגוף ולשנות מנח ולעבוד בעמידה, כשהשולחן משתנה בצורה מכאנית או חשמלית, במנגנון אינטואיטיבי. העיצוב הוא כיד הדמיון הטובה ממגוון חומרי גלם משובחים ואיכותיים בשלל צבעים וגימורים.

רוית מציינת שכיום הנטייה הבולטת היא לעצב חללים בצביון נקי, מינימליסטי, בגוונים בהירים ושקטים, בצבעוניות מונוכרומטית.

"אנחנו רואים שחברות רבות מאמצות את הביופיליה, מגמה ירוקה המחברת את הפנים לחוץ בין אם בהוספת עציצים או קירות ירוקים ושימוש רב בחומרים טבעיים. ניתן לראות גם חומרים קלילים ומחיות שקופות ליצירת אווריריות. אנחנו שמים דגש על חומרים עמידים מאוד ועל פתרונות למינימליזם במרחב כמו למשל, חיווטים סמויים".

ריהוטק-אטיאס, חברה מובילה בארץ בייצור ושיווק רהיטים למשרד. יואב גורין,
שילוב בין פונקציונאליות לאסתטיקה. עיצוב משרדי של Attias office collection - ריהוטק/יואב גורין

המשרדים העדכניים מטמיעים גם אספקטים טכנולוגיים בסביבת העבודה כמו עמדות עגינה בטאץ', מסילות מובנות מתחת לשולחן, תכנון שמאפשר גמישות בהתרחבות החברה או בסידור מותאם אישית של העמדות.

"אנחנו ב-Attias פועלים מעל ל-50 שנה בתחום של ריהוט משרדים והפתרונות מבוססים על הידע הרב והניסיון העשיר בתחום בשילוב בין פונקציונאליות לאסתטיקה ובשירות אדיב ומקצועי בזמינות גבוהה ללקוחות לכל אורך שלבי הפרויקט - חברתנו מתמחה בעבודה מול משרדי תכנון ועיצוב עוד משלב הרעיון ועד לביצוע מושלם".

לעבודות נוספות של Attias office collection - ריהוטק

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

ריהוטק-אטיאס, חברה מובילה בארץ בייצור ושיווק רהיטים למשרד. יואב גורין,
עיצוב משרדי של Attias office collection - ריהוטק/יואב גורין
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully