וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים מהדיגיטל: homexpo תפגיש אתכם עם מיטב החידושים ובעלי המקצוע מהענף העיצוב והבניה

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

30.1.2020 / 15:53

המשפחות בישראל מתרחבות במהירות וכמות המבקשים לבנות בית חדש או לשפץ ולהרחיב את דירתם רק עולה. תערוכת home expo נועדה לרכז מאות אנשי מקצוע אשר יציגו לקהל את מוצריהם ואת הידע והניסיון שצברו בדרך לבית החדש

מערכת וואלה!

ישראל צועדת בצעדי ענק להכפלת האוכלוסיה וממוצע הילודה בה הוא מהגבוהים במערב - 3.5 ילדים למשפחה. כבר כיום 250 אלף משפחות בישראל מדי שנה שפצות או בונות בית למשפחה החדשה והמספרים רק יילכו ויגדלו. למרות זאת עד היום לא היתה אף תערוכה המוקדשת לעיצוב בישראל.

אירוע Home expo ישנה את מצב זה. מדובר באירוע העיצוב הראשון בישראל העוסק בנושא. לרגל האירוע אירחנו באולפן את ד"ר אלי מזרחי, אדריכל ומייסד ARCDB, אמיר אילון, מנכ"ל תים תערוכות, ענבל שקד, מנהלת הדרכה דלתות שיריונית חוסם, האדריכל אורי שרביט והמתכננת ומעצבת הפנים שרון ארני.

אמיר אילון מסביר: "תערוכה היא זירה שמפגישה בין אנשים. בעולם הדיגיטלי של היום המפגש האנושי, הלבן בעיניים חסר. הרעיון הוא להביא מסה של אנשים שייפגשו עם החברות ויעשו את החיבור, אמצעי שיווקי שצריך לשמר אותו. האירוע נערך על ידי תים תערוכות של התאחדות התעשיינים. האירוע מחליף את תערוכת הרהיטים שאיבדה מכוחה בשנים האחרונות. אירוע זה פונה לקהל ברור של משפחות צעירות.

לאתר התערוכה

לאתר ARCDB

ד"ר אלי מזרחי מרחיב ואומר כי "תהייה באירוע אקדמיה הכוללת הרצאות בצורת TED בנושאים שונים ומרכז ייעוץ בו ישבו אנשי ייעוץ ויקבלו את הקהל שיוכל לבוא להתייעץ איתם. לראשונה בישראל הבונים והמשפצים יכולו לפגוש את מיטב בעלי המקצוע מענף העיצוב והבניה החברים בפלטפורמה המובילה בישראל בתחום arcdb שמרכזת מאות בעלי מקצוע מומלצים בפריסה ארצית"..

ענבל שקד אמרה כי "כל אותן משפחות שמשפצות יכולות להתרשם באופן בלתי אמצעי מכל בעלי המקצוע במקום אחד. התערוכה עוסקת הרבה בחדשנות ודלתות חוסם תשיק קולקציה חדשה של דלתות ותציג חידושים בתחום".

אורי שרביט מבהיר כי "קהל הבונים מתחלק לשניים, הבונים בתים פרטיים ואלה המעוניינים בשיפוצים. האקדמיה באה לפתוח להם את זווית הראייה ולתת להם להגיע לאנשי המקצוע כבר עם ידע כלשהו". שרביט הדגיש כי התערוכה מכילה כ-700 שנות ניסיון במצטבר שיעמדו לרשות באיה.

שרון ארני מרחיבה על הצורך בתערוכה בעולם הדיגיטלי ואומרת כי "יש שפע מאוד רחב ונגישות לעיצוב אבל דווקא השפע הוא הבעיה, כי הלקוחות לא תמיד מסוגלים להכיל את כל המידע ולקבל את ההחלטות הנכונות. כאן תפקיד היועץ לדייק אותם וללוות אותם בתהליך".

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully