וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צניעות, פרקטיות וסטייל: הצצה אל תוך הבית של הילארי דאף

השחקנית הצעירה משתפת לא מעט תמונות ברשתות החברתיות שלה, וכך זכינו להציץ למה שמתרחש מעבר לדלת הבית הסגורה שלה בלוס אנג'לס. מקור ההשראה שלה, ממש כמו של כולנו, הוא פינטרס

הילארי דאף - מאחורי הקלעים של החתונה לווג/הילארי דאף בשמלה של ג'ני פקהאם

אם תסתכלו על עמוד האינסטגרם של הילארי דאף, תגלו שהיא לא חוסכת מידע. היא אוהבת לשתף, לא מרבה לפלטר ומציגה את החיים כמו שהם, וזה דבר נדיר ולא מובן מאליו בעידן הרשתות החברתיות. נראה כי המילה צניעות מתארת היטב את השחקנית בת ה-32. בחודש שעבר היא נישאה לבן זוגה ואב בתה, המוזיקאי מת'יו קומה בחצר ביתם בלוס אנג'לס. על אף שהחתונה התקיימה בבית ועל אף שמדובר בחתונה השנייה של דאף, היא הקפידה על אלגנטיות שיא.

בזכות העובדה שהחתונה התקיימה בחצר הבית זכינו להציץ לבית של הכוכבת. אך לא רק בגלל זה. כאמור, גם לפני החתונה הרבתה דאף לשתף את העוקבים שלה במתרחש בחייה ולספק להם הצצה למקום שבו היא מתגוררת. בעבר היא סיפרה שפינטרס מהווה לה השראה בכל הנוגע לעיצוב הבית. ואכן, מדובר בבית צבעוני ומלא שמחת חיים. דלת הכניסה ורודה, על המדרגות יש שטיח אוריינטלי והמטבח צבוע כחול. גם חדר הילדים וחדר השינה מעוצבים בצורה חמימה עם נגיעות של סטייל, והכי חשוב - פרקטיות. קבלו גם אתם הצצה.

הילארי דאף. GettyImages
הילארי דאף/GettyImages

חדר השינה

המטבח

הסלון

חדר הילדים

המדרגות

הכניסה לבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully