וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מעוצב, עולה פחות - הפאנלים הקרמיים שיסדרו לכם בית חם

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb

20.1.2020 / 8:57

בשחור, בצבע שנהב או אפילו עם הדפסים - הפאנלים של HYBRID מספקים חימום אחיד וחסכוני בחשמל לכל בית. והם אפילו יותר בטיחותיים בחדרי הילדים

פאנלי הייברו. יח"צ,
מגיעים גם בשחור. פאנלי HYDRO/יח"צ

החורף כבר כאן וזה הזמן לשדרג את סביבת המגורים בפתרונות חימום מתקדמים. מי שמחפש שילוב מנצח בין איכות, עמידות לאסתטיקה, ימצא את מבוקשו בפאנלים קרמיים מעוצבים וחסכוניים בחשמל לחימום מבית הייברו (Hybro) טכנולוגיות העולמית.

משה סלומון - מנהל השיווק של הייברו מספר שהייברו טכנולוגיות היא חברה צעירה יחסית אשר נוסדה בשנת 2010 על ידי מהנדסים ואנשי מקצוע בתחום החימום שפתחו את המוצר HYBRID 375 ובקרוב ינחת בארץ גם HYBRID 550 שניהם תוצרת אירופה ומדובר במוצרים שלא נראה כמוהם בתחום.

"הפאנל הוא לוח קרמיקה בגודל 60X60 ס"מ מגרניט פורצלן יוקרתי המגיע בגוון שחור, ושנהב לפי בחירה", מסביר סלומון. "פאנל ה-HYBRID הקרמי משלב שני עקרונות חימום: אינפרא-אדום והולכת חום (קונבקציה) וכתוצאה מכך ניתן להשיג את תנאי הסביבה האידיאליים, חימום איכותי של האוויר וחימום עצמים בחדר. למעשה, חזית הפאנל העשויה מגרניט-פורצלן מתחממת לטמפרטורה של 65-70 מעלות והיא מהווה מקור לחימום באמצעות גלי אינפרא-אדום הפועל בטווח גל ארוך של 7-14 ym. תהליך חימום באמצעות הולכת חום (קונבקציה) נוצר בין הקיר והפנל, כשצדו האחורי של הפנל הוא זה שמתחמם לטמפרטורה של 80-85 מעלות.

לעבודות נוספות של חברת הייברו (Hybro)

לאתר ARCDB

חיסכון משמעותי בחשמל - פיזור חום בצורה אחידה

חסכוניות בחשמל היא בין היתרונות הבולטים של מערכת HYBRID החכמה. משה מציין שפאנל אחד צורך חשמל 375 ואט בלבד המתורגם במושגים כספיים ל-20 אגורות לשעה בעוד ברדיאטור חשמלי מדובר בצריכה של 2,500 ואט ומפזר חום בין 1,500-2,000 ואט.

לדברי משה, הפאנל מחמם בצורה אחידה ונעימה בשונה ממזגן שהחום שהוא מפיק מייבש ומחניק. "פאנל אחד יתאים לחדר של 6-8 מ"ר ולחדרים גדולים מזה ניתן להוסיף פאנלים כאשר מספר הפאנלים הנדרש הוא פונקציה של תנאים סביבתיים כמו מיקום החדר, מספר הפתחים, כיווני אוויר, קומת הדירה בבניין וכדומה. את הפאנל ניתן לקבע בכל מקום בחדר בסמוך לנקודת חשמל ובכל מקרה, התנור מחמם באופן קבוע לטמפרטורה המומלצת שנעה בין 21-22 מעלות צלזיוס בעבודה רציפה ללא תרמוסטט מהרגע שמתבצע החיבור לחשמל. המוצר מתאים גם לחדרי ילדים כיוון שאין סכנה לכוויה ברגע הראשון למגע.

פאנלי הייברו. יח"צ,
לא מאפשרים כווייה מיידית. פאנלי HYDRO/יח"צ

מבחינה עיצובית, מדובר באחד הפתרונות הדקורטיביים האסתטיים שנראו אי פעם בזירת העיצוב, דקיק להפליא ומתמזג בהרמוניה בכלל חלל. מצטיין בעיצוב נקי בקווים ליניאריים נקיים כאשר כיום קיימת אפשרות גם להזמין פאנלים בהתאמה אישית עם הדפס של כל תמונה מפרופיל של בעלי הבית ועד תמונות נוף ואווירה להוספת נגיעה עיצובית מעניינת.

ההתקנה של הפאנל פשוטה ואומנם ניתן להזמין שירות התקנה מקצועי מהחברה אך גם להתקין את המוצר באמצעות ארבעה ברגים בהוראות התקנה פשוטות וקלות ליישום. "הפאנלים הקרמיים שלנו מציעים פרספקטיבה חדשה לגמרי בכל הקשור לחימום הבית, המשרד וכל חלל אחר, באמצעות טכנולוגיה מעוצבת, חסכונית, יעילה ועמידה. בזכות השימוש בפנלי חימום הצורכים מעט אנרגיה מתקבל חימום יעיל ואחיד של החדר".

פאנלי הייברו. יח"צ,
חימום אחיד לאורך כל הפאנל. פאנלי HYDRO/יח"צ
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • חימום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully