וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו 10 הבתים הכי יקרים של מפורסמים שנמכרו ב-2019

המפורסמים לא נשארים הרבה זמן באותו מקום. בשנה החולפת הם החליפו לא מעט אחוזות, פנטהאוזים ובתים מפוארים. הנה 10 עסקאות הנדל"ן הכי יקרות שביצעו השנה חברי האיי-ליסט

צילום: רויטרס, עריכת תוכן: סיגל סיריוס, הפקה: רוית כהן צפרירי, עריכת וידאו: נועה לוי, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

מגרשי טניס, ספא פרטי, אולמות קולנוע ונוף לאוקיינוס. נשמע לכם כמו מפרט של חופשה שווה ביותר? אז לא, זה מה שיש בבתים של כוכבים מהאי-ליסט של הוליווד, וזוהי כמובן רק רשימה חלקית של הפינוקים שיש להם באחוזות הענק. ואולם, למרות שהם גרים בבתים מהחלומות הם נוטים לעבור לא מעט דירות. הנה 10 העסקאות היקרות ביות של סלבריטאים לשנת 2019.

10. אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי, 23 מיליון דולר

השתיים מכרו את ביתן בקליפורניה ביולי האחרון ליזמית הקוסמטיקה ג'יימי קרן לימה ובעלה פאולו לימה. מדובר בבית שמתפרש על פני 6,862 מ"ר וכולל שלושה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה. בבית יש גם מגרש טניס, ספא פרטי ובית הארחה עם חדר שינה וחדר רחצה.

אלן דג'נרס, פורשיה דה רוסי. Frazer Harrison, GettyImages
מובילות בעסקאות נדל"ן מוצלחות. אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי/GettyImages, Frazer Harrison

9. אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי, 27 מיליון דולר

מעסקה מוצלחת אחת - לאחרת. וכידוע, דג'נרס חובבת את הרעיון של רכישת בתים ומכירתם ברווח. בפברואר האחרון מכרו השתיים אחוזה נוספת בקליפורניה והפעם תמורת 27 מיליון דולר. מדובר באחוזה עם חמישה חדרי שינה ולא פחות מעשרה חדרי רחצה.

8. ברוס ויליס ואמה המינג, 27 מיליון דולר

השחקן ואשתו מכרו את הבית שלהם באיי טורקס וקייקוס במחיר האסטרונומי וכמעט שברו שיא. הבית שלהם הוא השני הכי יקר שנמכר אי פעם בשטחי האיים. הנכס מתפרש על פני לא פחות מ-13 אלף מ"ר והוא בעצם חלק מאתר נופש שלם עם חמישה חדרי שינה, ביתן יוגה ושני ביתני אירוח.

בית ברוס ויליס. SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY, אתר רשמי
בית שהוא חלק מאתר נופש/אתר רשמי, SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

7. לינדזי בקינגהאם, 29.5 מיליון דולר

המוזיקאי מכר את הבית שלו בברנטווד לסגן יו"ר WeWork מייקל גרוס. הבית נבנה במיוחד עבור בקינגהאם ב-2007 על שטח של עשרת אלפים מ"ר ויש לו שמונה חדרי שינה ועשרה חדרי רחצה.

הבית של לינדזי בקינגהאם. Courtesy of Hilton & Hyland, אתר רשמי
נפרדים אחרי יותר מעשור. הבית של בקינגהאם בברנטווד/אתר רשמי, Courtesy of Hilton & Hyland

6. סטפן קרי ואייאשה, 31 מיליון דולר

הכדורסלן ואשתו קנו בית בעיירה היוקרתית אתרטון שבקליפורניה. מלבד בית המגורים, על השטח תמצאו גם בריכה וחנייה לשלושה כלי רכב.

5. טומי הילפיגר, 33 מיליון דולר

אחרי יותר מעשור של ניסיונות, מעצב האופנה מכר סוף סוף את הפנטהאוז שלו במנהטן במלון פלאזה בספטמבר האחרון. בדירה יש ארבעה חדרי שינה, סלון מפואר ותקרות גבוהות. מהחלונות אפשר להציץ לשדרה החמישית.

הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
סוף סוף נמצא קונה לנכס/ספלאש

4. מארק צוקרברג, 37 מיליון דולר

מייסד פייסבוק התחדש השנה באחוזה באגם טאהו, זאת לאחר שכבר יש ברשותו בית צמוד שעלה 22 מיליון דולר. כך הוא בעצם חיבר שני נכסים והוא מחזיק כעת במתחם שהשווי שלו מוערך בכ-59 מיליון דולר. הבית החדש של צוקרברג כולל שישה חדרי שינה, בית הארחה נפרד ומזח פרטי.

3. אדם לוין ובהאטי פרינסלו, 45 מיליון דולר

הזמר ואשתו נפרדו מהאחוזה שלהם בבוורלי הילס שבה הם גרו שנה אחת בלבד, לטובת הדיירות החדשות - דג'נרס ודה רוסי. מדובר בבית של שלוש קומות עם חמישה חדרי שינה ו-12 חדרי רחצה.

הבית של אדם לוין. Courtesy of Kurt Rappaport of Westside Estate Agency, אתר רשמי
האחוזה בבוורלי הילס/אתר רשמי, Courtesy of Kurt Rappaport of Westside Estate Agency

2. סטינג, 65.7 מיליון דולר

שנה אחרי שמכר את הפנטהאוז שלו במנהטן תמורת 50 מיליון דולר, התחדש הזמר ביולי האחרון בפנטהאוז סמוך, תמורת סכום גבוה יותר. בפנטהאוז החדש של סטינג, שמתפרש על פני 5,807 מ"ר, יש שלושה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה.

1. ג'ף בזוס, 80 מיליון דולר

ביוני האחרון קנה מייסד אמזון שלוש דירות במנהטן תמורת הסכום האסטרונומי של 80 מיליון דולר. הרכישה כללה דירת פנטהאוז ושתי דירות מתחת, כולן משקיפות לפארק מדיסון סקוור.

בניין ג'ף בזוס. Visualhouse, אתר רשמי
שלוש דירות בבניין הזה שייכות כרגע למייסד אמזון/אתר רשמי, Visualhouse

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully