וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IN או OUT? עושים סדר בטרנדים של עיצוב הבית לקראת 2020

רגע לפני שסוגרים עשור אחד ופותחים אחד חדש, החלטנו לעשות סדר בטרנדים של עיצוב הבית. מה ילווה אותנו לעשור הבא וממה אנחנו הולכים להיפרד? ספוילר: הכל קשור בסופו של דבר בחזרה אל הטבע

אתר רשמי

(בווידיאו: קפסולת מגורים אקולוגית)

רגע לפני שהעשור הנוכחי מסתיים ועשור חדש נפתח, בדקנו מהן מגמות העיצוב שכדאי לאמץ בעשור הקרוב ומאילו כדאי להיפרד. ובשפה העממית - מה IN ומה OUT. אז נכון שעיצוב זה עניין של טעם אישי שמשקף את אישיות הדיירים, אבל יש מגמות ולפעמים כיף להיות עדכני כשזה מגיע לעיצוב הבית. המגמות הללו מתבססות על הלך הרוח הציבורי והתרבות הפופולרית ובאות לידי ביטוי בטרנדים שכובשים את העולם.

העשור המתקרב מחבק סגנון חיים שליו וצנוע עם אידאולוגיה של חזרה לפשטות. יש עדיפות מובהקת לחומרים טבעיים אבל איכותיים, ואם אפשר אז גם עיצובים שיהיו יותר פונקציונאליים, נגישים ומודולריים. מקורו של נרטיב זה הוא תוצר של רוויה מהעושר הצורני, ומהניסיון לאמץ אורח חיים מודע לחברה ולסביבה.

חומריות

אנחנו נפרדים מצבעוניות דרמטית של שחור ולבן, שהפכו להיות OUT לגמרי, ומפנים את המקום לאלמנטים טבעיים שיחממו את החלל. העולם עייף מחללים נטולי ייחוד ומחפש להכניס הביתה חומרים טבעיים שמעניקים חום לצד תוכן ותחכום. העץ, השיש והבטון לצד המתכות והפליז, הם IN, ויהוו בעשור הקרוב מרכיב מרכזי בעיצוב הבית.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

כחול קלאסי הוא צבע השנה ל-2020, ואלו הפריטים שיכניסו אותו אליכם הביתה

לכתבה המלאה
RENBY חומרים טבעיים. יח"צ,
הבית שלכם הולך להתמלא חומרים טבעיים כמו בטון, שיש ועץ/יח"צ

מערכות ישיבה

החיפוש אחר פשטות ונוחות מגיע רק למערכות הישיבה בבית. בעשור הקרוב נראה יותר מערכות ישיבה רכות ומזמינות ופחות מערכות ישיבה רשמיות ומעונבות. הצבע האפור ששלט במשך תקופה ארוכה מסתמן כ-OUT, ואותו יחליף הגוון הכחול הקלאסי, שהוכרז על ידי אוטוריטת הצבעים פנטון לצבע השנה.

הבחירה בכחול הקלאסי, לדברי המומחים, נובעת מכך שהגוון משרה רוגע וביטחון ומבליטה את התשוקה לבניית יסודות אמינים שעליהם נבנה את העתיד. לטענת המומחים, עם סיום העשור ותחילתו של אחד חדש, שיחולל המון שינויים, מסמל הכחול את היציבות שכולם מחפשים.

מערכות ישיבה בכחול קלאסי של טולמנ'ס. יח"צ,
נפרדים מספה אפורה ומתחדשים בספה בכחול קלאסי/יח"צ

וילונות והלבשת הבית

חידושים טכנולוגיים של העשור האחרון הכניסו לשימוש הביתי בדים סינטטיים שאפשרו חיתוכי לייזר, הדפסות תלת ממד ועוד שלל שכלולים עיצוביים. אלו מסתמנים להיות בעשור הקרוב OUT, כשהם מפנים את מקומם לבדים טבעיים, אורגניים ונגישים. בדי הכותנה, הפשתן, הצמר, המשי ודומיהם מסתמנים כנכונים ביותר בעשור הקרוב. כמו כן, וילונות הבית יאופיינו בעשור הקרוב בצבעוניות מונוכרומטית מתמזגת, ופחות משתלטת.

RENBY חומרים טבעיים. יח"צ,
בדים טבעיים, אורגניים ונגישים יתפסו את מקומם של הבדים הסינטטים/יח"צ

קירות הבית

בעוד שלפני כעשור נטיית הלב הייתה להשאיר קירות עירומים, תפיסת העיצוב המודרנית של העשור האחרון דגלה בהפיכתם לאלמנט מרשים ועוצמתי. הקירות קושטו באריחים או טפטים בעלי טקסטורות מעניינות וצבעוניות דומיננטיות, אך אלו בעשור הקרוב OUT ואת מקומם תופסים הטפטים ואריחי הקירות מונוכרומטיים ניטרליים. הדפסים אותנטיים יהיו IN וישתלטו על קירות הבית בעשור הקרוב, כשהם ממסגרים את החלל ומעניקים לו אישיות.

RENBY טפטים מונוכרומטיים. יח"צ,
תרשמו לעצמכם: הקירות שלכם צריכים טפטים ואריחים מונוכרומטיים ניטרליים/יח"צ

מטבחים

תזכרו מה אמרנו: מטבחים שחורים הם IN והם מבטאים את כל מה שהמטבחים הלבנים שהופכים ל-OUT לעולם לא יהיו. מפתים, מהודקים ומלאי תחכום, עוצמה ואישיות. המטבח של העידן החדש משמש לפונקציות רבות ובכך הוא הופך ליותר נגיש ופחות סטרילי. את המשטחים הלבנים והחלקים במטבח יחליפו משטחים בעלי מראה עוצמתי ואקזוטי, כמו מטשחי בוצ'ר ומרגש, החל ממשטחי בוצ'ר טבעיים ועד במשטחי דקטון עמידים שיוצרו בטכנולוגיה המקנה להם תחושה ומראה של חומר טבעי.

מטבח שחור קוסנטינו. יח"צ,
מראה מתוחכם, מהודק ומלא עוצמה. מטבח שחור של קוסנטינו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully