וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית של מעצב אופנה: הצצה לפנטהאוז של ג'ורג'יו ארמני במנהטן

מעצב האופנה התחדש בפנטהאוז שמתפרש על פני קומת גג שלמה בבניין היסטורי שמשקיף על סנטרל פארק במנהטן. מה בדיוק יש שם? ארבעה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה ועיצוב וינטג'י משגע. ומה המחיר?

מערכת וואלה!

(בווידיאו: הצצה לבית של ארמני בסן טרופה)

מעצב האופנה ג'ורג'יו ארמני הפך להיות באופן רשמי הבעלים של קומת גג שלמה בבניין היסטורי ליד סנטרל פארק במנהטן. המעצב רכש בעלות של 17.5 מיליון דולר פנטהאוז שמתפרש על פני כל הקומה העליונה בבניין. על פי הדיווחים, מדובר ביותר מ-3,000 מ"ר שכוללים ארבעה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, סלון ופינת אוכל.

הבניין נבנה ב-1929 אך עדיין מתוחזק היטב. בשנים האחרונות הדירות אף עברו שיפוץ ועיצוב מחדש, מה שיצר מראה מודרני ועדכני לבניין כולו. בדירה של ארמני יש תקרה גבוהה של שלושה וחצי מטרים ועיצוב על טהרת הווינטג' עם נגיעות של עץ כהה. בדירה יש חלונות גדולים ומקושטים שמשקיפים הישר את הפארק שנמצא מתחת לבניין והרצפה עשויה עץ - כמו גם חלקים מהקירות. במרכז הסלון יש אח לימים הקרים שבטח כבר הגיעו לניו יורק. חדר השינה מעוצב בסגנון מינימליסטי בצבעוניות נקייה של לבן עם ורוד בהיר.

ג'וליה רוברטס, קייט בלאנשט, ג'ורג'יו ארמני. GettyImages
התחדש. ג'ורג'יו ארמני עם קייט בלאנשט וג'וליה רוברטס/GettyImages

הדירה כאמור נמצאת בבניין יוקרתי עם שוער בכניסה 24/7, מכון כושר, מחסן, חדר כביסה וחדר משחקים לילדים. מעבר לכך, גם היסטוריית הדיירים בפנטהאוז מעלה את ערכו. לפי הדיווחים, מי שבעבר התגורר באותה הדירה הוא ויליאם רנדולף הרסט, מו"ל עיתונות אמריקאי, מגדולי בעלי העיתונים בארצות הברית, שהלך לעולמו ב-1951.

הבעלים האחרון של הדירה, מי שמכר אותה לארמני, הוא מנכ"ל חברת T-Mobile, ג'ון לגרה, שרכש אותה לעצמו ב-2015 תמורת 18 מיליון דולר. הוא ניסה למכור את הפנטהאוז מאז פברואר 2018, כשתחילה ביקש עבורו 22 מיליון דולר. כנראה שבסופו של דבר החליט להוריד את המחיר - ומצא קונה.

ג'ורג'יו ארמני פנטהאוז בית מנהטן. Evan Joseph, Courtesy of Compass, אתר רשמי
אח בסלון, עיצוב וינטג'י, רצפת עץ. הבית החדש של ארמני/אתר רשמי, Evan Joseph, Courtesy of Compass
ג'ורג'יו ארמני פנטהאוז בית מנהטן. Evan Joseph, Courtesy of Compass, אתר רשמי
חלונות גדולים שמשקיפים לסנטרל פארק/אתר רשמי, Evan Joseph, Courtesy of Compass
ג'ורג'יו ארמני פנטהאוז בית מנהטן. Evan Joseph, Courtesy of Compass, אתר רשמי
חדר שינה בצבעים נקיים של ורוד-לבן/אתר רשמי, Evan Joseph, Courtesy of Compass

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully