וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הנכון ביותר בשנה: כל הסיבות למה משתלם לשפץ דווקא בחורף

חשבתם ששיפוצים הם עניין של הקיץ בלבד? כדאי שתחשבו שוב. מתברר שהחורף הוא זמן אידיאלי לשיפוצים בבית. הקבלנים והספקים פחות עמוסים, עלויות השיפוץ יורדות, תקופת השיפוץ מתקצרת והנחות סוף השנה בעיצומן

מערכת וואלה!

(בווידיאו: "בית הבועות" בצרפת עבר שיפוץ ונפתח מחדש)

סביר שאלה מכם שמפנטזים על שיפוץ או שדרוג הבית לא ממש ששים לצאת לדרך דווקא בתקופה הקרה, אך למען האמת - יש כמה יתרונות חשובים שהופכים את השיפוץ להרבה יותר אטרקטיבי דווקא בחורף. "אני מבין את החשש של בעלי הנכסים השונים לבצע עבודות שיפוץ בחורף. זה פשוט נשמע לא הגיוני או נכון", אומר גיא אהרונוביץ, קבלן ומנהל פרויקטי יוקרה. "אבל האמת היא הפוכה - חורף הוא זמן מצוין לשיפוץ. יש לו הרבה יתרונות כלכליים, אבל לא רק".

עיצוב פנים קבלן גיא אהרונוביץ מעצבת עדי ארונוב. עמית גירון,
"לשיפוץ בחורף יש יתרונות כלכליים, אבל לא רק"/עמית גירון

לדבריו, "הרבה אנשים חוששים לשפץ בקיץ בשל החשש שהשיפוץ יזלוג לתקופת החגים, מה שכמובן לא קורה כשמשפצים בחורף". עוד הוא מוסיף: "אנשי מקצוע, בהם קבלנים, מעצבים ומפקחים, עסוקים יותר בפסח ובקיץ המשמעות - עליית מחירים. ככל שיש יותר ביקוש - כך המחירים יותר גבוהים ולהפך. נושא העלויות הוא אינו עניין של מה בכך, עלות השיפוץ יכולה לרדת בכ-20 אחוזים ואף יותר מזה בחורף".

"נכון שאנשי מקצוע איכותיים מקפידים על לוחות זמנים, אולם לעתים בתקופות העמוסות העבודה נגררת, והצוות מתחלק בין כמה פרוייקטים. כל אלו מובילים לאי-עמידה בלוחות הזמנים, שבסופו של דבר מבזבזים לצרכן זמן וכסף", הוא מוסיף.

מטבחי דא קוצ'ינה. יח"צ חו"ל,
"יש חומרים שהקור עושה עמם חסד"/יח"צ חו"ל

אהרונוביץ מתייחס גם לעניין מזג האוויר. "כשקר בחוץ העבודה יעילה ומהירה יותר אך עם זאת, יש לזכור שאפקטיביות הייבוש של חומרים מסוימים טובה יותר בקיץ. יש לשים לב לנושא אם עובדים עם אלמנטים שצריכים להיות אטומים בפני רטיבות ונזילות. יש חומרים שדווקא הקור עושה עמם חסד. למשל, דבק שמשמש להדבקת אריחי קרמיקה על גבי קיר גבס. הוא מתייבש טוב יותר בחורף ומספק איחוי טוב יותר של החומרים".

עיצוב פנים מיטל צימבר. אלעד גונן,
"יש לזכור שהחורף הוא הזמן שבו מתקיימים מבצעי סוף שנה"/אלעד גונן

"יש לזכור שהחורף הוא הזמן שבו מתקיימים מבצעי סוף שנה בחנויות ואולמות התצוגה, כך שאת פרטי הריהוט והאקססוריז לבית ניתן להשיג במחירים אטרקטיביים ביותר", אומרת המעצבת מיטל צימבר. לדבריה, "סחורה חדשה מגיעה מחו"ל והספקים רוצים 'לנקות' את אולמות תצוגה לקראת הגעתן של הקולקציות החדשות, כך שאפשר בהחלט ליהנות מסחורה איכותית במחירים נמוכים. תוסיפו לכך את עלויות הקבלן והספקים שמראש נמוכים יותר מאשר בקיץ וקיבלתם עסקה משתלמת. מעבר לזה, חורף זו בדיוק התקופה להתמקח על המחיר".

גולדשטיין גלרי טפט. יח"צ,
"הכי חשוב - הילדים בבית הספר ולא צריך לדאוג להם לסידור, כמו שקורה בקיץ"/יח"צ

גם שרית גולדשטיין, מנהלת שיווק גולדשטיין גלרי טפט, חושבת שהחורף הוא אידיאלי לשיפוצים. "חורף ישראלי הוא אביב אירופאי וזה זמן מעולה לשיפוצים. ראשית אפשר לפתוח חלון ולא צריך מזגן, שנית הקבלנים פנויים יותר ויש מקום להתמקח, והכי חשוב - הילדים בבית הספר ולא צריך לדאוג להם לסידור כפי שקורה בקיץ. שורה תחתונה: שיפוץ בחורף הישראלי זה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully