וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למלא את החלל: יש פתרון יצירתי לקיר הריק שמעל המיטה שלכם

לא ברורה הסיבה, אבל רובנו מדלגים על הקיר שמעל המיטה, שוכחים לקשט אותו ולמעשה משאירים אותו מיותם. בין אם הסגנון החביב עליכם אורבני, בוהו או סקנדינבי - לכולם יש הצעות רותחות. הנה כמה רעיונות לקישוט הקיר הריק

מערכת וואלה!

(בווידיאו: האישה שעיצבה את ביתה על טהרת הצבע הוורוד בלבד)

אחד החלקים הכי "יתומים" בחדר השינה הוא האזור שמעל המיטה. כל עוד אין חלון, הקיר הזה נשאר לרוב ריק - וחבל. יש מי שנמנעים מקישוט הקיר הזה בטענה שיש חשש ממשי שהקישוטים ינשרו מהקיר במהלך הלילה ויפגעו בראשיהם של מי שישן במיטה, אבל כל עוד בוחרים את הקישוטים הנכונים והרכים - גם לחשש הזה יש אפשר למצוא מענה.

אם תביטו בעבודותיהם של מעצבי פנים, תוכלו לראות לא מעט פתרונות יצירתיים לאותו קיר מיותם. ממראה מודרני, דרך סטייל בוהו ועד הקלאסי המינימליסטי - בהתאם לסגנון של חדר השינה שלכם, תוכלו למצוא קישוט שמתיישב בול בקיר הריק. הנה כמה אפשרויות.

ירוק, ירוק ועוד קצת ירוק

טרנד הצמחים המלאכותיים הולך ומתחזק ומוצא את עצמו מגיע גם לקיר שמעל המיטה. נסו לשלב צמחים מטפסים וכך תוכלו לקבל אסתטיקה טבעית ורגועה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

לחפצים בבית שלכם יש המון מסרים מעוררי השראה להעביר לכם, אז רק תקשיבו

לכתבה המלאה

השיק הקלוע

קישוטים עשויים קש משתלטים על עיצוב הבית וגם על חדר השינה. בין אם תתלו סלסלות ובין תשלבו קישוטים עשויים עץ - התוצאה תהיה מגניבה ומעניינת.

מקרמה

ובהמשך לטרנד הקלועים, גם פריטי מקרמה נראים נהדר כשהם תלויים על קיר מיותם. אם הקיר הזה צבוע - זה אפילו טוב יותר.

אומנות

הפתרון הכי קל הוא לבחור יצירת אמנות שאתם אוהבים ולתלות אותה מעל הראש. גם קבוצה של תמונות בגדלים שונים תשווה לקיר מראה שיקי ועדכני.

חיפוי קיר או טפט

כדי לפלפל את הקיר הלבן אפשר פשוט לצבוע אותו בצבע אחר, לחפות אותו במרקמים מיוחדים כמו פרווה מלאכותית או קטיפה או להדביק טפטים שונים - מצבעוניות מוגזמת ועד משפטי השראה.

מה עם כובעים?

אחד הפתרונות המעניינים לקיר שמעל המיטה הוא שורת מתלים לכובעי בוקרים רחבי שוליים. מעבר למראה המגניב שנוצר לקיר, כשהכובע תלוי על הקיר הוא מוצג לראווה ונשמר היטב לזמנים שבו תרצו לחבוש אותו.

מדפים

לא חייבים לתלות פריטים ישירות על הקיר, אפשר לתלות מדף ועליו להניח שלל אקססוריז מגניבים. מעציצים ירוקים ועד פסלים קטנים.

מראה

מי מאיתנו לא היה רוצה לקום בבוקר, לסובב את הראש - ולהעיף מבט מראה? גם אם אתם לא לוקים במגלומניה, מראה מעל המיטה תוסיף סטייל לחדר השינה.

פריטים גיאומטריים

יש לא מעט קישוטי קיר עשויים זהב או מתכת בצורות גיאומטריות שונות שיכולים להוסיף עניין לקיר הריק.

ספרייה

למי שמכם שחושש מרעידות אדמה אולי כדי לוותר, אבל לאופטימיים שביניכם - ספרייה מעל המיטה תייצר חדר אינטלקטואלי ומתחכם.

לוכד חלומות

אין מקום מתאים יותר ללוכד חלומות מאשר מעל המיטה. בין אם אתם מאמינים בכוחו של הלוכד ובין אם לא, מדובר בפריט עיצובי משובח בעל המון צבעים, סגנונות וצורות שאפשר להוסיף לחדר השינה.

לוח מודעות

קמים בבוקר וישר רצים למטלות שלכם? אולי כדאי שלוח המודעות עם כל ההודעות והאזכורים יחכה לכם מעל הראש. באותו הקשר, גם לוח מחיק או לוח גירים יכול להיות פתרון יצירתי ומספק.

תנו דרור ליצירתיות

בשורה התחתונה, יש לא מעט קישוטי קיר שהייתם בדרך כלל מעדיפים למקם בחללים גדולים ומרווחים - אבל דווקא הקיר הזה שמעל המיטה יכול להיות המקום הנכון להניח אותם, וזאת משום שהוספת קישוט לקיר שאנחנו רגילים לראות ריק תמשוך את תשומת הלב ותבטיח שכולכם יסתכלו על הקישוט שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully