וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסנתר כנף ומטבח ענק: הצצה לבית של כריסי טיגן וג'ון לג'נד

14.11.2019 / 7:25

אחד הזוגות הלוהטים בהוליווד מתגוררים באחוזה בבוורלי הילס, שאותה רכשו לפני שלוש שנים מריהאנה. את ההום-סטיילינג המשובח חושפת טיגן ומציגה איך אפשר לשמור על שיק בבית שבו גם גרים שני פעוטות

ג'ון לג'נד, כריסי טיגן. GettyImages
פרטיות זה לא משהו שמאפיין אותם. ג'ון לג'נד וכריסי טיגן/GettyImages

אחד הזוגות הלוהטים בהוליווד הם הזמר ג'ון לג'נד וכריסי טיגן, שחיים יחד עם שני ילדיהם, לונה בת השלוש ומיילס בן השנה באחוזה מרשימה בוורלי הילס. טיגן ידועה בתור אחת שלא חוסכת מידע, פרטיות היא ממנה והלאה והיא משתפת את העוקבים שלה בחייה האישיים. כתוצאה מכך, היא חושפת בהרבה מאוד תמונות שהיא מעלה לרשתות החברתיות את הבית שבו מתגוררת המשפחה. בכך, היא מציגה לעוקבים שלה את חוש הסטייל המשובח שלה, שהוביל אותה לעצב בית יוקרתי, אך כזה שמתאים למגוריהם של שני ילדים קטנים.

הבית שבו מתגוררים בני הזוג היה שייך בעבר לריהאנה, והם קנו אותו ממנה ב-2016. מאז הם מתגוררים שם ומטפחים את המשפחה הגדולה. אחד האלמנטים הבולטים בבית הוא פסנתר כנף בסגנון וינטג' קלאסי, שמתכתב בדיוק עם האישיות של לג'נד - אך גם משמש פריט עיצובי שיקי ומרים. הצבע שלו מתאים בדיוק לצבע הפרקט הכהה והתוצאה היא שיק קלאסי. לבני הזוג מטבח רחב ידיים, שלא מופרד מהסלון. עוד בבית: חצר מפוארת ושולחן ביליארד, חדר ארונות שיספק את יצר הקניות של בני הזוג וחדר ילדים עם משחקים ובובות. הנה הצצה.

פסנתר כנף בכניסה לבית

מטבח רחב שמתאים לבישולים

מתכוננת לליל כל הקדושים - וחושפת את הסלון

שטיח חמוד בסלון

חדר ארונות מרווח

וזה מה שקורה בחצר

פינת האוכל

חדר ילדים עם המון משחקים

שולחן ביליארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully