וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב הפנים הוא הטייס שיביא את תהליך הבנייה לסופו הבטוח

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

10.11.2019 / 14:51

יפעת מיכאלי לוי מסבירה כי תפקידה ללוות את הלקוחות לאורך כל תהליך עיצוב הבית ולהביא אותו לסיום מוצלח. איך היא עושה את זה?

יחידת דיור ארקדיבי. יואל אליווה,
יחידת דיור ארקדיבי/יואל אליווה

האם תהיתם אי פעם כיצד עובדת האינטראקציה בין מעצבת פנים ללקוחותיה משלב החזון ועד התוצאה הסופית? מעצבת הפנים יפעת מיכאלי לוי - מעוצב מיכאלי - מדמה את עבודתה כמעצבת פנים לתפקידו של טייס במטוס.

"המטרה שלו היא להביא את נוסעיו ליעדם בזמן, בבטחה ותוך כדי טיסה מהנה. מניסיוני הרב, 'טיסה' כזאת יכולה להיות ארוכה, מפתיעה ועשויה לכלול שעות טיסה רגועות, ושעות טיסה מעט סוערות. עם השנים למדתי כיצד 'לייצב את המטוס', גם כאשר יש סערות וסופות, והכל בדרך נעימה ומקצועית" אומרת יפעת. יפעת מסבירה שהתהליך בדרך לעיצוב דירה הוא התאמת החלל לצרכים האישיים של הלקוחות ותכנון שמנצל כל סנטימטר.

יחידת דיור ארקדיבי. ארז חיים,
יחידת דיור ארקדיבי/ארז חיים

התהליך מתחיל בפגישת תיאום ציפיות שמטרתה להתוות את הדרך המשותפת. "בשלב הראשוני אנו יושבים ומכינים פרוגרמה מפורטת שהיא סוג של תחקיר מעמיק: מה סגנון החיים, ההרגלים הקבועים, היכן הם אוכלים ארוחת בוקר, מה הגובה של המשתמשים בנכס - מה שמשפיע גם על גובה ארונות המטבח, על אורך המיטה, על גובה המקלחון ועוד, כיצד הם נוהגים לארח, מה הרצונות שלהם ומה היו שמחים שיהיה בדירה. כמובן שגם תוכניות עתידיות כמו התרחבות פוטנציאלית של המשפחה נלקחות בחשבון בתכנון".

יפעת אומרת שהשיחה המקדימה מסייעת לבסס תוכנית מדויקת שתאפשר ללקוחות לחיות בדירה וליהנות ממנה לאורך זמן. "אני לא אוהבת בתים שהם מוזיאון, החלל צריך לשרת את הלקוחות ולא להפך ואני מקפידה בתהליך שלא לכפות את טעמי האישי על הלקוחות. אני מסבירה ומראה את גודל הריהוט המתאים לפי קנה המידה הנכון בחלל המעוצב, והם בוחרים ביחד איתי את הסגנון המתאים והנכון להם. כמובן שבכל התהליך אני מייעצת לגבי גוונים, צבעים וטקסטורות שישתלבו יחד בהרמוניה התכנונית. מאוד חשוב לי שהלקוחות יאהבו את העיצוב ולא ש'הדירה תצטלם טוב'. אם הם בחרו בריהוט כבד/עתיק/מודרני, זה מה שהם אוהבים וזה מה שחשוב".

יחידת דיור ארקדיבי. יואל אליווה,
יחידת דיור ארקדיבי/יואל אליווה

יפעת מסבירה שבתכנון, חשוב לה לחשוב ולתכנן לטווח הרחוק. "אני למשל תמיד מקפידה על דלתות גדולות מראש, מסדרון רחב והנגשת מקלחונים לכל מקרה שלא יבוא חס וחלילה. אם בני הזוג מתכננים להרחיב את המשפחה ניתן לחשוב כיצד להפוך חדר אורחים לחדר ילדים בצורה פשוטה שלא דורשת שיפוץ מיוחד".

לדבריה, שמירה על סדר וארגון פשוט יותר אם מיישמים בתכנון פתרונות אחסון קבועים המנצלים את כל החללים בנכס. אני מנסה לאתר מקומות אחסון בכל מקום בנכס. בין אם ליצור מזווה במטבח, נישה בקיר או פתרונות אחסון סמויים וגלויים אחרים. הכל תלוי בסגנון המבוקש ובניצול מקסימלי של כל חלק בחדר כך שישמש לאחסון במיוחד במשפחות עם ילדים - שדורשים הרבה נפח אחסון מסיבות ברורות".

יחידת דיור ארקדיבי. ארז חיים,
יחידת דיור ארקדיבי/ארז חיים

יפעת היא אדם זורם ונוח שמתאים את עצמו ללקוחותיו. בשלב התכנון, היא מתייחסת לזרימת האנרגיה בנכס. בשלב העיצוב והסטיילינג, תמוקסם הנעת האנרגיה על ידי שילוב צבעים, טקסטורות ואלמנטים משלימים.

יפעת בעלת רקע של 20 שנה בתור מעצבת שעבדה במשרדי אדריכלים, בחברת מטבחים ובהמשך פנתה לעצמאות. מגוון זה, מעניק לה את היכולת לראות פרויקטים מפרספקטיבה רחבה ומאפשר לה להגיע לתוצאות מדוייקות, כפי שתכננה.

התוצאה הסופית תמיד תהיה הטובה ביותר והכי חשוב לשביעות רצונם של הלקוחות.

לפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים יפעת מיכאלי לוי

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully