וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יכול מעצב מסחרי לתרום לעיצוב בית פרטי? תתפלאו

בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

11.11.2019 / 6:15

מה הקשר בין עיצוב חלונות ראווה לעיצוב בית? המעצב אמיר צור מראה איך מומחיות בתחום האחד מסייעת לתוצאות מרשימות בתחום השני

כניסה אמיר צור. אבישי פינקלשטיין,
הכניסה לבית/אבישי פינקלשטיין

הדיירים: זוג + 2
הפרויקט: קוטג' סטודיו בתל אביב
שטח: 250 מ"ר + 250 מ"ר גינה

יש בתים שמיד כשנכנסים אליהם מרגישים מי גר שם. ממש אפשר לדמיין את הנפשות הפועלות בלי הכרות מקדימה, להרגיש את שמחת החיים או את חיבתם לאירוח, את הנטייה לצבור אוצרות אותנטיים ואת התשוקה לאמנות. כזה הוא הקוטג' שעיצב ותכנן אמיר צור מעצב רב תחומי ומסחרי, דור שלישי למשפחה של מעצבים.

צור החל את דרכו כמעצב חלונות ראווה ומיתוג לרשתות הגדולות כמו נספרסו וטומי הילפיגר, כלמוביל, בנק דיסקונט ועוד רבים אחרים וכל פרויקט שלו הוא אחר, מרענן, עם תשומת לב לפרטים. בין אם זה פרויקט מסחרי או פרויקט מגורים. אמיר מעצב עד הפרט האחרון כולל יצירות שהוא עצמו מפסל, מצייר או צובע על מנת להעניק למרחב אפקט ייחודי.

הוא למד בשנקר, עבר השתלמויות רבות בחו"ל וכל פרויקט מבחינתו הוא קונספט טוטאלי של תחומי העיצוב המתמזגים יחדיו מהעיצוב החזותי ועד הריהוט והדקורציות הנלוות.

סלון אמיר צור. אבישי פינקלשטיין,
הסלון/אבישי פינקלשטיין

מדובר בבית צמוד קרקע שעבר שיפוץ על מנת שיתאים למשפחה שחיה בו וכן לבעל הבית שהפך חלק מסביבת המגורים לסטודיו פעיל. אמיר ליווה את הדיירים בבחירת הקונספט והעיצוב בפועל.
"רצינו ליצור בית חמים ומחבק שיש בו שילוב בין מזרח ומערב והרבה נוסטלגיה מהתקליטים בתוך פינת המוסיקה ועד החיבור לשורשיות היהודית המסורתית שבאה לידי ביטוי בארון הספרים. זה בית עם הרבה נשמה והיה לי חשוב למצוא את הנגיעות הנכונות לשקף את טביעת החותם של דייריו".

המטבח הכפרי בגוון הקרם משרה נינוחות רבה וכולל פתרונות אחסון ולצידו פינת אוכל עם גופי תאורה מצנצנות זכוכית שמהווים מעין קריצה הומוריסטית ופונקציונאלית בו זמנית. אמיר חיפש נישות שונות לתת בהן דגש על הנטייה האומנותית של הדיירים, בין אם זה הסקסופון שתלוי או הפסנתר המציגים שפה מוסיקלית משותפת וגופי תאורה בסגנון מרוקאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מטבח אמיר צור. אבישי פינקלשטיין,
פינת האוכל/אבישי פינקלשטיין

הסלון מביא את החוץ אל הפנים עם ריהוט נינוח וקוביות עץ המתחברות לטבע וכן פרטים דקורטיביים ותאורה אוריינטלית של מחוזות רחוקים באדפטציה מקומית. בחדר השינה נתלו תמונות בני המשפחה בקולאז' ייחודי ובחוץ קולקציית כובעים. כל אלמנט בבית נבחר בקפידה, כאשר רובם עוצבו על ידי אמיר בעצמו, בין אם אלה הידיות או התמונות ואפילו ספר מתוכו פורץ קקטוס. "בחרנו גם מה יוצג כלפי חוץ כמו הספרים המדגימים את החוכמה והעומק של בני הבית ואהבתם לקריאה".

הסטודיו הביתי של בעל הבית שוכן בקומה נפרדת וזכה לחיפויים של קורות עץ שהודבקו על הקיר ולוחות השראה עם מסגרת נורות לד. שולחן העץ הוא קאסטום מייד לפי צרכים ייחודיים שהוגדרו מראש. "המטרה היתה לתכנן את המרחב לפי מי שגר בבית ולדבר אותו, שזה יהיה מקום מפלט ושיהיה כיף לחיות בו. אני מביא עמי את הידע של עיצוב מסחרי גם לעיצוב הביתי כ שניהם דומים בכך שאנחנו תמיד נרצה לבטא את שפת המותג או את השפה האישית של הדיירים במרחב".

משרד אמיר צור. אבישי פינקלשטיין,
המשרד/אבישי פינקלשטיין
חדר שינה אמיר צור. אבישי פינקלשטיין,
חדר שינה/אבישי פינקלשטיין
חדר ילדים אמיר צור. אבישי פינקלשטיין,
חדר הילדים/אבישי פינקלשטיין
בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף arcdb אדריכלות, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully