וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים דרשו בית צבעוני - וקיבלו: הצצה לפנטהאוז שמח בהרצליה

בשיתוף ARCDB

2.10.2019 / 7:55

בבית התוסס הזה מינימליזם היא מילה גסה. החל מבריקים שמשמשים קיר כוח בסלון, דרך מטבח עם נגיעות כחול רויאל, שלל יצירות אומנות מעניינות ברחבי הדירה ועד שירותים באווירת לונדון - בפנטהאוז המהפנט הזה בהרצליה לא יהיה לכם משעמם לרגע

עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
הצבעוניות כובשת את העין מהרגע הראשון. הסלון בפנטהאוז הצבעוני בהרצליה/שרון צרפתי

הפרויקט: פנטהאוז בהרצליה
הדיירים: זוג עם ילדים בוגרים
השטח: 180 מ"ר + 30 מ"ר מרפסת

מהרגע הראשון שבו פוסעים פנימה לפנטהאוז החי והתוסס בהרצליה בעיצובה של מעצבת הפנים, ליאורה שטרנפלד, ססגוניות וצבעונית כובשת את העין. האישיות הקצבית של הדיירים באה לידי ביטוי ברהיטים ייחודיים שאספו במשך השנים, וסגנון החיים השמח שלהם נוכח כמעט בכל פינה - מהבחירה הבלתי שגרתית בצבעים ועד לפסלים ולאומנות.

עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
פינת אוכל לאנשים שאוהבים לארח/שרון צרפתי

הפנטהאוז שנרכש עבר שיפוץ מאסיבי מהמסד ועד הטפחות, כולל שבירת קירות, חשמל, אינסטלציה, מיזוג חדש ועוד. המטרה הייתה להרחיב את החלל הציבורי ולייצר מענה לצורך העכשווי של הדיירים - אהבתם הגדולה לאירוח ופריחת הילדים מהקן. המטבח נפתח לשני כיוונים - לחלל פינת האוכל ולמעבר לחדרים. לכן, זכה לרצפת ציפחה התוחמת אותו.

המטבח עשוי בנגרות "קאסטום מייד" בסגנון וינטג'. שילוב של עץ אלון עם צבע כחול רויאל בצביעה ידנית וידיות ואלמנטים מברונזה. שיש אפרפר ואי מעץ טבעי יוצרים ניגוד מעניין לקיר "ההייטקיסטי" מנירוסטה, שבו משתלבים המקרר, התנורים והמזווה. את יחידת הבישול עוטפת קשת בריקים בניחוח כפרי שתורמת לפרספקטיבה נוספת. המעצבת יצרה פתחי אוורור וברז עבור מילוי סירים, כך שאין צורך להעבירם מצד לצד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
המטבח עשוי בנגרות "קאסטום מייד" בסגנון וינטג'/שרון צרפתי
עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
שילוב של עץ אלון עם צבע כחול רויאל בצביעה ידנית וידיות ואלמנטים מברונזה/שרון צרפתי

פינת האוכל והסלון משתלבים זה עם זה באמצעות רצפת עצם הדג שמייצרת עניין, עם שולחן עץ אלון שמעליו פלטת זכוכית וכיסאות במרקם סרוג. מזנון מרשים שעוצב אף הוא בהתאמה אישית נמצא בקצה אזור פינת האוכל. גופי תאורה עם אהילי ענק מרחפים מעל השולחן, יחד עם פלטפורמת ספוטים בסגנון עכשווי. פינת האוכל מפרידה בין המטבח למרפסת בעמודי בטון בגוון אורבני.

בין הפנים לחוץ מורגש שינוי בקצב - בין נוסטלגיה למודרניזם, בין אורבניות תעשייתית לכפריות מעובדת. בריקים כובשים את קיר הכוח בסלון, שמרוהט במינימליסטיות כדי לאפשר קלילות בסביבת המגורים ולתת במה ליצירות ולציורים של בעלי הדירה. בחלל נמצאים גם סוס נדנדה בשיק אתני, כורסה נועזת, מראה עם מסגרת המדמה חלון וכיסאות אלגנטיים. מדובר בתערובת אקלקטית שהופכת כל פרט למעניין ובעל נוכחות ואופי בחלל.

עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
פינת האוכל והסלון משתלבים באמצעות רצפת עצם הדג שמייצרת עניין/שרון צרפתי
עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
בין הפנים לחוץ מורגש שינוי בקצב - בין אורבניות תעשייתית לכפריות מעובדת/שרון צרפתי

הפנטהאוז מתוכנן כך שהחללים משתלבים זה בזה ללא מסדרון. קירות הבריקים מושכים אותנו מחלל אחד לשני. בסוויטת השינה המפנקת של בני הזוג עוצבה שידת מגירות ירוקה עם נגיעות מוזהבות, העומדת מתחת לחלון ברזל וצופה לנוף ירקרק. אל מול חלון זה נמצאת ויטרינה החוצצת בין חדר השינה וחדר הרחצה, כך שתוך כדי צחצוח השיניים בבוקר אפשר להציץ החוצה ולקבל את הבוקר בחיוך.

בחדר הרחצה נעשה שימוש במראה שבני הזוג הביאו מביתם הקודם. המראה מוקפת מסגרת עץ מפוסל ושתי המנורות לצדה מדגישות את עבודת הגילוף. שני כיסאות אומנותיים הפכו לשידות צד ייחודיות והמראות הגדולות הניצבות מול המיטה הן הדלתות לחדר ארונות מאורגן. בחזית המיטה ממוקם ארגז עץ אוריינטלי המשמש כשידת מצעים.

עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
בסוויטת השינה המפנקת של בני הזוג עוצבה שידת מגירות ירוקה עם נגיעות מוזהבות/שרון צרפתי
עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
בחדר הרחצה נעשה שימוש במראה שבני הזוג הביאו מביתם הקודם/שרון צרפתי

חדר הטלוויזיה ייחודי ומעניין הודות לכורסת טלאים ססגונית ולתיבת POST OFFICE שמשמשת כפריט אחסון דקורטיבי. לשירותי האורחים דלת אדומה, בדומה לטלפון ציבורי לונדוני, שמובילה לחלל שכולו באווירת לופט בריטי, עם גזע עץ שמשמש כמדף לכיור וטפט עם הדפסים של עיתונים.

המרפסת ממשיכה את הקו השמח של הבית. היא מוקפת משרביות צורניות שמספקות תחושת פרטיות מקסימלית. בר העץ שנבנה כחלק מהמעקה יוצר גם הוא מקום אינטימי לשיחה. לכל זה תוסיפו צמחייה עשירה, ותקבלו חיבור בין צורה וטבע. בנוסף לכך, ישנה מערכת ישיבה מפנקת שצופה לטלוויזיה חיצונית, מטבח חוץ, וחלונות ודלתות שחוצצים בין הפנים לחוץ ומאפשרים זרימה טבעית של אור פנימה.

לדברי המעצבת, "עיצוב הוא דבר אינדיבידואלי. לכל אדם הפונה אלי בבקשה שאעצב לו את ביתו, משרדו או דירתו יש חלום ורצון משלו. תפקידי כמעצבת הוא לברר עם הלקוח את חלומו, לדייק אותו יחד איתו - ולהפוך את החלומות והרצונות העיצוביים שלו למציאות".

מעצבת פנים ליאורה שטרנפלד מומלצת ARCDB

עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
חדר הטלוויזיה ייחודי ומעניין הודות לכורסת טלאים ססגונית ולתיבת POST OFFICE/שרון צרפתי
עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
אווירת לונדון/שרון צרפתי
עיצוב פנים ARCDB הרצליה בית. שרון צרפתי,
נותנים במה ליצירות ולציורים של בעלי הדירה/שרון צרפתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully