וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הטרנדים הכי נכונים לעונה: פלורליס משיקה קולקציה חדשה ומדויקת

מותג עיצוב הבית הוותיק פתח חנות רביעית והשיק קולקציה חדשה בסימן ראש השנה. חוץ מעיצובים מתכתיים מונוכרומטיים ופריטים בסגנון בוהו בוורוד עתיק, הבשורה האמיתית נמצאת בקו ששואב השראה מהג'ונגל. אם עדיין אין לכם צמחיה מלאכותית בבית - זה הזמן

פלורליס. סטודיו פלורליס,
צבעי אדמה שולטים בעיצוב הבית כמו גם השראות מהג'ונגל והטבע. ספות כתומות - 2,900 שקלים, שידה - 3,980 שקלים/סטודיו פלורליס

אם עדיין לא שמעתם על המותג פלורליס, אז לגמרי הגיע הזמן. מדובר בחברה משפחתית ותיקה שהיום מחזיקה בארבע חנויות של ריהוט ואקססוריז לבית. אל סניפי החברה בראשון לציון, בהרצליה ובחיפה נוסף לאחרונה הסניף החדש במרכז העיצוב דיזיין סנטר שבבני ברק. באירוע יוקרתי במתחם השיקה החברה את הקולקציה החדשה שלה לסתיו-חורף 2019-2020, בסימן ראש השנה כמובן.

הקולקציה החדשה מתאפיינת בכמה צבעים מרכזיים: שחור עם נגיעות לבן, זהב, שמשתלב גם עם כסף, ירוק, ורוד עתיק וצבעי אדמה כמו חום, כתום ואפור. הצבעים הם בעצם כל מה שטרנדי כרגע בעולם עיצוב הבית.

פלורליס. סטודיו פלורליס,
בקולקצייה תמצאו את הקווים "ניו אוריינטל" ו"לופט", שאלו עיצובים תעשייתים. שולחן - 2,980 שקלים/סטודיו פלורליס

ההשראות לקולקציה מושפעות מטרנדים עולמיים, בראשם העיצוב הסקנדינבי. לצד העיצוב הסקנדינבי המינימליסטי, תמצאו בקולקציה לא מעט אלמנטים ששואבים השראה מהטבע והג'ונגל, ההיפך המוחלט מסקנדינביה. הקו העיצובי שספג השראה מהג'ונגל אינו מתהדר רק בפריטים בצבעוניות ירוקה בגווני דשא או ברקת או פריטים עם הדפסי עלים, צמחים וחיות - אלא המון צמחי בית מלאכותיים שיוסיפו לכם ירוק לחלל. בעונות האחרונות יותר ויותר מגזיני הום-סטיילינג בעולם מסמנים את הצמחיה הביתית כאחד הטרנדים הרותחים בעולם עיצוב הבית.

כמו כן, בקולקציה יש הרבה פריטים בסגנון בוהו כמו כריות מקרמה וגדילים, סלסלות קש ופרינטים רומנטיים בגווני ורוד עדינים ומתקתקים. קווים נוספים בקולקצייה הם ה"ניו אוריינטל" וה"לופט", שאלו עיצובים תעשייתים עשויים מתכת, קרמיקה, זכוכית או ברזל במראה מונוכרומטי בצבעוניות של זהב ושחור. בין היתר, שעונים, פסלים, אגרטלים ואפילו שולחנות.

"כבכל עונה, גם הפעם שאבנו השראות מעולמות האופנה, לייף סטייל ואירועי היום יום והרכבנו קולקציה אקלקטית ועשירה המספרת סיפור שיתאים לכל בית", סיכמו אלעד בר דיין וקרני כנען, מנכ"לי החברה ובעליה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

ד"ש ממרקש: גולף אנד קו משיקה קולקציה לבית בהשראת מרוקו

לכתבה המלאה
פלורליס. סטודיו פלורליס,
בקולקציה יש הרבה פריטים בסגנון בוהו. שולחן קש - 750 שקלים/סטודיו פלורליס
פלורליס. סטודיו פלורליס,
צמחי בית מלאכותיים שיוסיפו לכם ירוק. קונסולה - 2,980 שקלים/סטודיו פלורליס
פלורליס. סטודיו פלורליס,
שולחן - 1,990-3,900 שקלים/סטודיו פלורליס
פלורליס. סטודיו פלורליס,
שידה - 3,500 שקלים, שק אגרוף - 1,800 שקלים/סטודיו פלורליס
פלורליס. סטודיו פלורליס,
מבחר כלים עד 50 שקלים לפריט/סטודיו פלורליס
פלורליס. סטודיו פלורליס,
מעמדים לעציצים: גבוהים - 230-270 שקלים, נמוכים - 110-150 שקלים/סטודיו פלורליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully