וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפה, הצלחות והסכו"ם: כך תעצבו שולחן חג פוטוגני וייחודי

מאז שהאינסטגרם נכנס לחיינו, יש לנו רצון עז להפתיע את האורחים בעיצוב שולחן פוטוגני שאפשר יהיה להשוויץ בו ברשתות החברתיות. אז מה אנחנו צריכים לעשות כדי לעצב שולחן מעניין שלא דומה בשום צורה לזה של שנה שעברה? הנה הכללים

שולחן חג ראש השנה. אפיק גבאי, שקל בית מותגים,
הרצון לחדש ולהפתיע את האורחים הוא לגיטימי. שולחן חג/אפיק גבאי, שקל בית מותגים

בואו נודה באמת, החגים נראים בכל שנה אותו דבר. אותו תפוח בדבש, אותה מנה עיקרית, אפילו אותן בדיחות. בלי לזלזל בחשיבותו של זמן האיכות המשפחתי, הרצון לחדש ולהפתיע את האורחים הוא לגיטימי והגיוני - ובעידן המצולם אפילו הכרחי. הרי בשנים האחרונות נכנס שחקן נוסף למגרש - האינסטגרם, ולכולנו מתחשק שולחן חג פוטוגני שאפשר יהיה להשוויץ בו ברשתות החברתיות. אז כדי לייצר שולחן אינסטגרמי, יפה ומעניין שיהפוך את החג לקצת שונה מזה של שנה שעברה, שאלנו את דניאל אשכנזי, מנהלת השיווק של "שקל בית מותגים", מהם הטיפים שלה לעיצוב וסידור שולחן חג מושלם.

צלחות לבנות

אין כמו סט צלחות לבנות, חלקות וחגיגיות כדי להרגיש את אווירת החג. אם בא לנו להכניס קצת עניין, אפשר ללכת על קישוט עדין על הצלחת שלא נראה ביום יום שלנו, אבל הרקע נשאר לבן כדי לשמר את האווירה. עדיף לבחור צלחות עמידות אבל קלות, שיהפכו את ה"טיולים" הלוך-חזור מהמטבח ולשולחן לנוחים יותר.

שולחן חג ראש השנה. אפיק גבאי, שקל בית מותגים,
הכי נקי וחגיגי - צלחות לבנות/אפיק גבאי, שקל בית מותגים

סכו"ם נחושת

מכל צבעי הסכו"ם האפשריים בעולם, נחושת היא הבחירה שתעשה הכי טוב לשולחן שלכם. בחירה בסכו"ם נחושת היא טרנדית, אבל לא מצועצעת. הצבע מכניס נגיעה מהודרת ויוקרתית לשולחן ולכן הוא מתאים לאווירת ראש השנה. אפשר להניח את הסכו"ם על מפית בד בגוון לבן, מה שעשוי לחזק את המראה היוקרתי.

שולחן חג ראש השנה. אפיק גבאי, שקל בית מותגים,
סכו"ם נחושת זו הבחירה שתעשה הכי טוב לשולחן שלכם/אפיק גבאי, שקל בית מותגים

שלבו פרחים קיציים, תפוזים ואפילו רימונים

אם תהיתם מהו הקישוט האולטימטיבי, התשובה היא פרחים ופירות. השילוב של פרחים, תפוזים ורימונים יוצר תחושה חגיגית. הצבעים הכתומים והצהובים "מקפיצים" את הנראות של הצלחות הלבנות ומגרים את החושים, מה שיוצר חוויה שלמה של יופי וריח. אין צורך בקניית זרים גדולים ומוכנים של פרחים, שהם לרוב יקרים יותר ונוחים פחות. זר עדין באגרטל באמצע השולחן בעיצוב אישי תמיד יוסיף יותר שיק לשולחן מאשר זר גדול וקנוי. כדאי לבחור בסידור קל ופשוט של אלמנטים נמוכים על גבי השולחן.

שולחן חג ראש השנה. אפיק גבאי, שקל בית מותגים,
פרחים, תפוזים ורימונים/אפיק גבאי, שקל בית מותגים

מפה - או שלא?

יש לא מעט אנשים שלא יכולים לוותר על המפה הלבנה והצחורה שעל השולחן. אלא שהניסיון מלמד שאחרי שימוש אחד הצחור והטהור מוסווה תחת כתמים עיקשים ומתסכלים שיזכירו לנו לעד את חגי העבר. הפתרון הוא להניח ראנר לאורך השולחן ולשים את הקישוטים, האוכל וכל יתר הפריטים האחרים עליו. הראנר מחליף את המפה המסורתית ומשדרג את השולחן. אפשר להניח אותו אפילו על שולחן חשוף כדי ליהנות מטקסטורת עץ טבעית, או על מפה כהה כדי לקבל ניגוד משלים.

בקבוקים מעוצבים

אל תגישו את המשקאות בבקבוקים המקוריים שלהם. בכל זאת, עבדנו כל כך קשה על סידור שולחן אלגנטי וחגיגי שחבל שבקבוק פלסטיק יבלוט ויהרוס את הכל. מזגו את היינות ואפילו את המשקאות הקלים לדיקנטרים וקראפים, צרו פינת משקאות שתספק צבע ועניין. אם לומר את האמת, היין טעים יותר כשהוא מגיע בבקבוק מעוצב ומיוחד.

שולחן חג ראש השנה. אפיק גבאי, שקל בית מותגים,
צבעוניות שמחה על שולחן החג/אפיק גבאי, שקל בית מותגים

הפתעה בין הצלחות

כדי להדגיש את היופי של השולחן, אפשר להניח בין הצלחות של מנה העיקרית לבין הצלחות של המנה הראשונה זר פרחים קטן או ענף עלים אחד. צרו משהו משלכם, שולחן חג ערוך ויפה יקבל שבחים ומחמאות, אבל אם תוסיפו קישוטים מעשי ידיכם לא יפסיקו להלל ולשבח אתכם, גם אחרי שהחג יסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully