וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחדש את הבית שלך: הפרויקט האישי מאוד של מעצב הפנים

בשיתוף ARCDB

24.9.2019 / 9:00

מעצב הפנים עמי ברמי לקח את הבית הפרטי שלו במכמורת לפרויקט אישי של תכנון מחדש. עם חומרים טבעיים, צבעים בהירים, בריכת שחייה בחצר ופינת אוכל בניחוח טוסקני - נוצר בית חם עם משב רוח רענן

עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, בטון, אבן וזכוכית. הבית של עמי ברמי/ערן לביא

מעצב הפנים עמי ברמי לקח את הבית הפרטי שלו במכמורת לפרויקט אישי של תכנון מחדש. "חשוב לחלק נחלה בדרך נכונה ויעילה, תוך שמירה על חיבור בין הבתים ומרחב ציבורי משותף לצד הקפדה על הפרטיות של כל אחד. כמובן, חשוב לייצר חיבור נפלא בין פנים הבית לגינה", הוא מסביר.

בביתו במגרש משותף עם חמו, יצר ברמי חצר גדולה המשותפת לשני הבתים. "הסביבה החיצונית חולקה לארבעה אזורים: אירוח, תפעולי, בוסתן וחממה. אזור האירוח כולל גם בריכת שחייה ומקלחת, החיונית לבית שקרוב לחוף הים".

התכנון מחדש של ברמי כלל שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, בטון, אבן וזכוכית, ובמהלך השדרוג נעשה תהליך של מחזור חומרים. כך למשל, קורות העץ מהגדר המפורקת הפכו למטבח בחצר. המעצב בנה בעצמו פינה בניחוח טוסקני לאירוח ולארוחות שישי משותפות.

עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
הסביבה החיצונית חולקה לארבעה אזורים. בחלק האירוח נבנתה בריכת שחייה/ערן לביא
עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
מטבח שנבנה בחצר/ערן לביא

הבית בנוי מעץ, חומר טבעי וחם ופלטת הגוונים שנבחרה לו היא צבעים בהירים, שמתכתבים עם נוף המושב הים תיכוני. גם החלונות עברו שדרוג. "בבתים ישנים חשוב מאוד לייצר פתחים גדולים שמכניסים אור", ממשיך ברמי להסביר. "שדרוג נוסף הוא החלפת פינת אוכל בקונסולה הנפתחת לשולחן ארוך. מדובר בצעד שיוצר חיסכון בשטח ותחושה של בית מרווח".

"תכנון נכון של הבית שכולל חלוקה לאזור פרטי וציבורי, הרחבת המעברים ושימוש בגוונים בהירים, הצליח לייצר בית חם עם משב רוח רענן", הוא אומר. לדבריו, תכנון מחדש של בתים ישנים צריך להיות מצד אחד מותאם לצרכי הדיירים ומצד שני מודרני ועדכני. במקרה שלו, על אף שבבית גרים זוג ושתי בנות, חיפשו לייצר בית נוח. בהתאם לכך, גם חדר האמבטיה שודרג ונוספו לו מפשיר אדים למראה, מחמם מגבות ומקלחות שכולל ספסל ישיבה. כמו כן, בתוך הבית נבנתה יחידת דיור שיכולה לארח את הצאצאים בעתיד או לשמש מקור לרווחה כלכלית.

עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
"תכנון נכון של הבית הצליח לייצר בית חם עם משב רוח רענן"/ערן לביא

אחרי עשרות שנים שבהן ניהל ברמי פרויקטים מורכבים לחברות שונות במשק, הוא החליט לעבור ללקוחות פרטיים ולבצע עבורם מהפך בבתיהם. השילוב בין הגישה ההוליסטית, הירידה לפרטים, אהבת אנשים ואדמה, לצד חשיבה חכמה, פונקציונלית וייחודית, הובילו את עמי ליצור דרך ייחודית ושונה לחידוש בתים.

מעצב פנים עמי ברמי מומלץ ARCDB

עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
פינת אוכל הוחלפה בקונסולה הנפתחת לשולחן ארוך/ערן לביא
עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
פינה בניחוח טוסקני לאירוח ולארוחות שישי משותפות/ערן לביא
עיצוב דירה מעצב פנים עמי ברמי ARCDB. ערן לביא,
דרך ייחודית ושונה לחידוש בתים. עמי ברמי/ערן לביא
  • עוד באותו נושא:
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully